س 28 فروردین 1403 ساعت 23:31

دو خبر ویژه محیط زیست پاوه به مناسبت هفته محیط زیست

دو خبر ویژه محیط زیست پاوه به مناسبت هفته محیط زیست

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته محیط زیست معاون فرماندار پاوه رئیس و پرسنل حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه به اتفاق مسئول و پرسنل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاوه با دیدار از خانواده محترم جانبازان و آزادگان مرحوم سلام شبرندی و آقای مولود رحیمی از پیشکسوتان و محیطبانان محیط زیست […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته محیط زیست معاون فرماندار پاوه رئیس و پرسنل حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه به اتفاق مسئول و پرسنل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاوه با دیدار از خانواده محترم جانبازان و آزادگان مرحوم سلام شبرندی و آقای مولود رحیمی از پیشکسوتان و محیطبانان محیط زیست پاوه از خانواده مرحوم شبرندی و آقای مولود رحیمی تجلیل به عمل آمد.دیدار با خانواده های جانبازان

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :معاون فرماندار پاوه در این دیدارهاضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و هفته محیط زیست با اشاره به ارزش مقام شهید و شهادت و اثرات معنوی آن در جامعه کنونی اظهار کرد: ما باید در جامعه و در مسیر فرهنگی به اهداف شهدا، ارزش و مقام رفیع آنها توجه داشته باشیم و با ارج نهادن و گرامی داشتن خانواده آنها اجازه ندهیم که مقام شهید و راه شهدا در جامعه کمرنگ شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا سرمایه‌های این نظام هستند و باید حرمت آن‌ها پاس داشته شود، افزود: تکریم خانواده‌های شهداء بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت سرکشی از منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند زیرا هرچه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران است.

سیدنجیب میرانی در ادامه به اهمیت حفاظت از منابع و محیط زیست اشاره داشت و گفت : حفاظت از محیط زیست یک وظیفه دینی است که شهیدان و ایثارگران این سنگر علی الرغم مشکلات و سختی های آن حافظ محیط زیست یودند.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان پاوه نیز در این دیدارها ضمن یادی از جانباز و آزاده مرحوم  شبرندی و لزوم توجه به خانواده و فرزندان ایشان صداقت و پشتکار و شجاعت را از جمله خصوصیات وی دانست .دیدار با خانواده های جانبازان

لطفی ، محیط ‌زیست را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های عصر حاضر عنوان و تصریح کرد: حفاظت و حراست از این سرمایه عظیم یکی از موضوعات اساسی و از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است که باید همه در این راستا تلاش کنیم. و قدران ایثارگرانی چون مرحوم شبرندی و جانباز و آزاده عزیز کاک مولود رحیمی باشیم.

محیط بان سلام شبرندی اصالتا اهل نودشه و از آزدگان هشت سال دفاع مقدس می باشد که در سال 1367 مجروح و به درجه جانبازی نائل می شود و در سال 1388 در شغل مقدس محیط بانی دارفانی را وداع می گویند.

محیط بان مولود رحیمی اصالتا اهل  نودشه جانباز 35 درصد و از آزدگان می باشند که درحین عملیات مرصاددر تاریخ 31 تیر ماه 1367  اسیر و در تاریخ 13 شهریور ماه 1369 آزاد و به کشور باز می گردند.

در پایان با اهدای لوح و هدایایی از طرف اداره محیط زیست پاوه از این عزیزان و خانواده آنها تجلیل شد.

IMG_4694 IMG_4696 دیدار با خانواده های جانبازان IMG_4700 دیدار با خانواده های شهدا IMG_4690 IMG_4688 IMG_4685 IMG_4682 دیدار با خانواده های جانبازان IMG_4704 IMG_4707 IMG_4708 دیدار با خانواده های شهدا

به مناسبت هفته محیط زیست : مدیر آموزش و پرورش پاوه از اداره محیط زیست پاوه بازدید و از زحمات این پرسنل این اداره تجلیل نمود.

به گزارش سلام پاوه : سعدی فتاحی مدیر آموزش و پرورش پاوه به همراه جمعی از پرسنل این اداره به مناسبت هفته محیط زیست با حضور در اداره محیط زیست شهرستان پاوه از نزدیک از زحمات و تلاشهای محیطبانان و پرسنل این اداره تجلیل و تشکر کردند.

بازدید سعدی فتاحی از محیط زیست

در این دیدار سعدی فتاحی ضمن تبریک هفته محیط زیست به پرسنل اداره محیط زیست پاوه به مقوله فرهنگ زیست محیطی و تاثیر آن در حفظ و صیانت از طبیعت و حیات وحش منطقه اشاره نمود و خواستار همراهی و ارتباط بیشتر با محیط زیست و استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانایی های آموزش و پرورش مدارس دانش آموزان  در کمک به حفظ بهتر محیط زیست شدند.

وی اذعان داشت  با توکل بر خداوند بزرگ در سال  ۹۵ بیش از پیش آمادگی هر گونه مساعدت و همکاری بنحوی مطلوب در حفاظت و صیانت بهتر و بیشتر از محیط زیست شهرستان مان هستیم .

در این دیدار مهندس اخگرزاده از حضور اقای فتاحی و هیات همراه ایشان صمیمانه تقدیر و تشکر و از توجه ویژه ایشان و پرسنل آموزش و پرورش پاوه به مقوله محیط زیست و کمک به ارتقا فرهنگ و اخلاق زیست محیطی تشکر و قدردانی کرد.

بازدید سعدی فتاحی از محیط زیست