ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:27

جاده های منطقه اورامانات حادثه ساز است

جاده های منطقه اورامانات حادثه ساز است

به گزارش سلام پاوه : فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: جاده های منطقه اورامانات (شهرستان های روانسر، پاوه، ثلاث باباجانی و جوانرود) به دلیل کوهستانی بودن و شرایط خاص توپوگرافی حادثه ساز است و بیشترین حادثه نیز واژگونی و خروج از جاده می باشد. به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ فضل الله شیری روز سه […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: جاده های منطقه اورامانات (شهرستان های روانسر، پاوه، ثلاث باباجانی و جوانرود) به دلیل کوهستانی بودن و شرایط خاص توپوگرافی حادثه ساز است و بیشترین حادثه نیز واژگونی و خروج از جاده می باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ فضل الله شیری روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پاسگاه پلیس راه روانسر – پاوه که در فرمانداری روانسر برگزار شد، افزود: دخل و تصرف در حریم قانونی راه ها یکی از مشکلاتی است که در جاده های کوهستانی استان کرمانشاه وجود دارد.فرمانده پلیس راه استان

وی با بیان اینکه آموزش نقش اصلی را در پیشگیری از حوادث و سوانح جاده ای دارد، تاکید کرد: ضروری است همه نهادها و سازمان ها مقوله آموزش را جدی بگیرند.

فرمانده پلیس راه کرمانشاه تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا اقدام های قابل توجهی برای کاهش تصادف ها صورت گیرد و با همین امکانات موجود و با هماهنگی و همکاری همه دستگاه های دست اندرکار حمل و نقل می توان مثبت و موثرعمل کرد.

سرهنگ شیری، با بیان اینکه عامل انسانی مهم ترین نقش در تصادف ها را دارد، گفت: بهبود فرهنگ ترافیکی نیازمند همکاری جدی همه دستگاه ها است و باید تلاش کنیم انضباط ترافیکی بر جاده ها حاکم شود.

فرماندار روانسر نیز گفت: امنیت جاده ای یکی از بخش های مهم و عمده امنیت اجتماعی است و امروز امنیت جاده ای در کشور ما بسیار مورد توجه است.

حسین ویسمرادی اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم که آمار تصادف و میزان خسارات و تلفات حوادث جاده ای را به حداقل ممکن برسانیم.

وی تصریح کرد: پلیس راه مستقر در روانسر همه جاده های منطقه اورامانات را پوشش می دهد و می طلبد همراهی و هماهنگی بیشتری با این مجموعه صورت بگیرد.

فرماندار روانسر اضافه کرد: بیشترین طول مسیر راه های اورامانات در روانسر است و به واسطه قرار گرفتن روانسر در مسیر مرکز استان حجم تردد و تصادف ها در این شهرستان بالاتر از سایر شهرهای منطقه است.فرمانده پلیس راه استان

ویسمرادی گفت: خدماتی که در راستای بهبود عبور و مرور در روانسر ارایه می شود در واقع خدمت رسانی به مردم دیگر شهرستان های منطقه اورامانات می باشد.

وی گفت: به منظور توسعه، تعریض و بهسازی آسفالت محور حسن آباد به روانسر به طول هشت کیلومتر و محور روانسر به سه راهی بیاشوش (تقاطع پاوه – جوانرود – روانسر) بیش از 66 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است و پروژه با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

رییس شورای ترافیک روانسر با بیان اینکه اعتبارات امسال حوزه راه این شهرستان نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش یافته اضافه کرد: برای اجرای شش طرح در حوزه راه و حمل و نقل این شهرستان هفت میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

در این نشست از خدمات سرهنگ نصرالله قانع فرمانده سابق پاسگاه پلیس راه روانسر – پاوه قدردانی و سروان فرهاد محمدی به عنوان فرمانده جدید این پلیس راه معرفی شد.

4 پاسخ برای “جاده های منطقه اورامانات حادثه ساز است

  • هوارگه در تاریخ خرداد 20, 1395 گفت:

    گناه دارد چرا اهانت میکنید جادهای غرب از کرمانشاه تا مرز شوشمه وباباجانی اصلا مشکلی ندارند یادم میاد دور اول نماینده مجلس بود قرار بود جاده پاوه به کرمانشاه قیرو گونی بشه هنوز گونیش نیامده تا برسه به قیرش

  • کاروان در تاریخ خرداد 20, 1395 گفت:

    دو صد گفته را چون نیم کردار نیست .

  • باینگانی در تاریخ خرداد 19, 1395 گفت:

    جاده بانیگان نگفتی اتوبا ن تهران چیزی است رحم خدا شامل می شود در رفت وبرگشت

  • نوسود در تاریخ خرداد 19, 1395 گفت:

    جاده نوسود نرفتی .یه طرف ماشین میاد و طرف مقابل باید موتور یا دوچرخه رد بشه…..