ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:58

بازارچه مرزی شماره ۲ شهرداری پاوه راه اندازی شد/ عکس

بازارچه مرزی شماره ۲ شهرداری پاوه راه اندازی شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه:مراسم افتتاحیه بازارچه مرزی شماره ۲ شهرداری پاوه دیروز دوشنبه 17خرداد95 با حضور امام جمعه ،معاون فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر،فرماندهان انتظامی،حمعی از اعضای شورای اداری،بازاریان و کسبه و فعالین اقتصادی در ساعت ده صبح برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:شهردار پاوه در این مزاسم اعلام کرد:در سال ۸۸ مراحل ساخت بازارچه […]

به گزارش سلام پاوه:مراسم افتتاحیه بازارچه مرزی شماره ۲ شهرداری پاوه دیروز دوشنبه 17خرداد95 با حضور امام جمعه ،معاون فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر،فرماندهان انتظامی،حمعی از اعضای شورای اداری،بازاریان و کسبه و فعالین اقتصادی در ساعت ده صبح برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:شهردار پاوه در این مزاسم اعلام کرد:در سال ۸۸ مراحل ساخت بازارچه شماره ۲ آغاز گردید اما متأسفانه بنا به دلایلی راه اندازی واقعی آن به تأخیر افتاد. در زمان تصدی بنده(نیمه دوم سال 94) به عنوان شهردار پاوه پس از مراجعات مکرر غرفه داران در خصوص نواقص بازارچه و احتمال تخریب آن بدلیل نواقص مذکور بازدید به عمل آمد و متعاقب آن تدابیر لازم جهت رفع مشکلات اندیشیده شد که اولویت کاری خود و مجموعه را برای بازسازی و راه اندازی این بازارچه گذاشتیم که امروز تا حد زیادی می توان گفت که مشکلات برطرف شده و شهرداری سهم خود را به پایان رسانده است.علی محمد میری

علی محمد میری افزود:جهت رونق بازارچه مرزی همراهی و همکاری مسئولین محترم شهرستان در خصوص کالا و بازگشایی مرز در راستای همکاری با بازاریان محترم نیاز است،همچنین تعامل مثبت پاسگاههای مرزی و نیز گلوگاه سه راهی باینگان با بازاریان را خواستار شد.

وی گفت:بازارچه مرزی شماره دو شهرداری در زمینی به مساحت چهار هزار و 500 متر مربع و زیربنای چهار هزار متر مربع احداث شده که دارای 188 غرفه و  برای احداث این بازارچه حدود 20 میلیارد ریال هزینه شده که بصورت مشارکتی توسط شهرداری و بازاریان هزینه های آن تأمین شده است.

وی افزود:امید است که غرفه داران و بازاریان محترم هم با راه اندازی بازارچه و فروش اجناس با قیمت مناسب باعث رونق اقتصادی آن شوند.

امام جمعه شهر پاوه در این مراسم ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و شناسایی آسیب های اجتماعی به همراه ارایه راهکارهای علمی و عملی برای پیشگیری و مقابله با این آسیب ها را از دغدغه های مقام معظم رهبری و اولویت های شهرستان عنوان کرد و خواستار تلاش مضاعف مسوولان برای حل این مسایل مهم و کلیدی شد.ماموستا قادری

ماموستا قادری به نقش مخرب بیکاری در جامعه اشاره کرد و افزود:باید ضمن مبارزه با آسیب های اجتماعی، برای اشتغال جوانان گامهای اساسی برداشته شود.دوری از مرکز استان و راه های ارتباطی نامناسب، وجود پست ایست بازرسی انتظامی، معرفی نشدن شهرستان و گرانی اجناس و کالاها را از مهمترین عوامل موانع توسعه پاوه دانست.

وی گفت:وی با اظهار رضایت از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه گفت: تعریف و تمجید از رشادت و فداکاری و مقاومت و ایستادگی مردم پاوه باید از حرف به عمل تبدیل شود تا مردم آن را احساس و لمس کنند.

معاون فرماندار پاوه هم در سخنانی ضمن اشاره به وضعیت موجود بازار و مشکلات اساسی در رونق آن،مهمترین اولویت برنامه ها در سطح شهرستان را اشتغال و رونق اقتصادی بیان کرد و افزود،بازگشایی بازارچه های کوله بری را مرهون لطف و عنایت مقام معظم رهبری دانست و گفت:ایشان در سخنان اخیر خویش بر این نکته تأکید فرمودند که با قاچاق مبارزه جدی بشود اما منظور من آن کوله بران فقیر در مناطق مرزی نیست.

محمد نجیب میرانی

سید نجیب میرانی، مهمترین اولویت مدیریت پاوه را ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه با استفاده از ظرفیت های موجود شهرستان از جمله بازارچه های مرزی و جاذبه های دیدنی عنوان کرد.

لازم به توضیح است که در این مراسم آقایان عبادی و قادری زاده در سخنانی به راه اندازی و فعالیت این بازارچه و رونق دادن به ان و همراهی مسئولین مربوطه در جهت راه اندازی این بازارچه توضیحاتی ارائه دادند.

همچنین لازم است از تلاشهای شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و بخصوص آقای محمد ابراهیمی که با تلاش و همکاری خود مسئولیت راه اندازی بازارچه مرزی شماره 2 پاوه را بر غهده گرفتند قدردانی نمود.امید است که این بازارچه بتواند نقش مهمی در پویایی و شکوفایی بازار شهرستان با همراهی همه مسئولین و بازاریان و فعالین اقتصادی داشته باشد.

photo_2016-06-06_21-57-31 photo_2016-06-06_21-55-20 IMG_6420 photo_2016-06-06_21-55-08 photo_2016-06-06_21-54-18 photo_2016-06-06_21-54-56 IMG_6390 IMG_6399 (1) IMG_6402 IMG_6405 photo_2016-06-06_21-53-12 افتتاحیه بازارچه