پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:02

افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری باینگان پس از 12سال

افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری باینگان پس از 12سال

به گزارش سلام پاوه :مجتمع فرهنگی و هنری بخش باینگان شهرستان پاوه که عملیات ساخت آن از سال 1383 آغاز شده بود؛ روز یکشنبه به بهره برداری رسید. به گزارش خبرنگار ایرنا بخشدار باینگان گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت 600 متر مربع و زیربنای 450 متر مربع در دو طبقه شامل سالن آمفی […]

به گزارش سلام پاوه :مجتمع فرهنگی و هنری بخش باینگان شهرستان پاوه که عملیات ساخت آن از سال 1383 آغاز شده بود؛ روز یکشنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا بخشدار باینگان گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت 600 متر مربع و زیربنای 450 متر مربع در دو طبقه شامل سالن آمفی تئاتر، بخش اداری و کلاس های آموزشی از سال 1383 آغاز و در سال 1388 به اتمام رسید.82101728-70776337

اردلان حاتمی افزود: به دلیل کمبود اعتبار و تجهیز نشدن مجتمع؛ بهره برداری از آن صورت نگرفت تا اینکه در سال های 93 و 94 مبلغ 550 میلیون ریال از محل تملک دارایی ها به آن اختصاص داده شد تا بخشی از امکانات مورد نیاز آن تهیه و نصب شود.

بخشدار باینگان افزود: برای تجهیز نهایی و کامل این مجتمع 700 میلیون ریال دیگر اعتبار نیاز است.

فرماندار پاوه نیز با تشریح نقش و اهمیت مقوله فرهنگ در جوامع گفت: در هر جامعه ای که فرهنگ گسترش یابد آن جامعه پویا و توسعه یافته خواهد بود.

پرویز ایده پور؛ توجه به کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به عنوان پایه و اساس فرهنگ و کلید توسعه جامعه مورد تأکید قرار داد و استفاده از امکانات فرهنگی و هنری را حق مردم دانست و گفت: وظیفه مسوولان ایجاد زیرساخت های لازم در این زمینه است.اردلان حاتمی

فرماندار پاوه؛ قول مساعد داد از محل اعتبارات سال جاری شهرستان مبلغ مورد نیاز برای تجهیز کامل مجتمع فرهنگی هنری باینگان را اختصاص دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: توسعه در هیچ جامعه ای اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه فرهنگ در آن رشد و توسعه یافته باشد.

رحیمی زنگنه افزود: اگر زیرساخت های لازم فرهنگی در جامعه ایجاد شود زمینه رشد، توسعه و پیشرفت در آن جامعه فراهم شده است.

وی دلیل تأخیر زیاد در راه اندازی و افتتاح این مجتمع را کمبود اعتبارعنوان کرد و خواستار فعالیت مستمر فرهنگی و هنری در این مجتمع بدون تأخیر و تعطیلی شد.

بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه با جمعیتی بیش از 10 هزار نفر بیش از 100 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.82101728-70776339

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : امیدواریم مدیرکل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه ویژه ای به مقوله های فرهنگی و مشکلات جامعه هنری فرهنگی شهرستان داشته باشد چون در حقیقت در زمینه های مختلف ما شاهد مشکلات عدیده ای هستیم که می طلبد ایشان خود عملا وارد موضوع شود و برای رفع مشکلات این حوزه مهم در شهرستان گامهای عملی بردارد. 

لازم به ذکر است که چندی پیش در این پایگاه خبری تحلیلی مطلبی انتقادی از آقای فاروق خسروی از روشندلان هنرمند شهر باینگان در مورد عدم فعالیت این مجتمع منتشر شدکه خوشبختانه این انتقاد ثمر بخش شد. و ما ظاهرا شاهد آغاز به کار این مجتمع در باینگان شدیم . امیدواریم این روند و فعالیت آن ادامه پیدا کند.

2 پاسخ برای “افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری باینگان پس از 12سال

  • فرهنگی در تاریخ خرداد 18, 1395 گفت:

    دست مسئولین درد نکنه واز زحمات طاقت فرسای کسانی که به هر نحوی به دنبال افتتاح این مجتمع بودند باید تشکر کرد اما……………………….
    تا مرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد ویا اینکه انسان زیر زبانش نهفته است
    ای کاش بعضی از آدمهای که ادعا دارند تلاش میکنند شب وروز نمی شناسند با خودشان یه خلوتی داشته باشند که چقدر دارند به خودشان هم دروغ می گویند

  • ناشناس در تاریخ خرداد 16, 1395 گفت:

    کاش بعضی زبانها هرگز باز نمی شد………………………………..