ج 10 فروردین 1403 ساعت 06:02

دومین نشست برپایی جشن گلریزان سال 95 در پاوه برگزار شد

دومین نشست برپایی جشن گلریزان سال 95 در پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه :  دومین نشست اعضای انجمن مردم نهاد زندانیان جرائم غیر عمد پاوه برای برپایی جشن گلریزان سال 1395 در محل این انجمن برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هر ساله انجمن مردم نهاد حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه در راستای رسالت خود که کمک به خانواده های زندانیان […]

به گزارش سلام پاوه :  دومین نشست اعضای انجمن مردم نهاد زندانیان جرائم غیر عمد پاوه برای برپایی جشن گلریزان سال 1395 در محل این انجمن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هر ساله انجمن مردم نهاد حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه در راستای رسالت خود که کمک به خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد می باشد جشن گلریزانی را برای جمع آوری کمک های انسان دوستانه مردم فهیم و دلسوز اورامانات در ماه مبارک رمضان برگزار می کند.انجمن حمایت از ندانیان جرائم غیر عمد

اعضای انجمن روز گذشته برای برگزاری هرچه بهتر این جشن در محل انجمن تشکیل جلسه دادند و به تحلیل و بررسی و تقسیم کار برای برپایی این امر نیکو در ماه مبارک رمضان پرداختند و زمان و مکان آن و محتوای برنامه را تشریح کردند.

مدیر عامل انجمن مهندس علیزاده از احتمال برپایی این جشن در دهه نخست ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت : به یاری خداوند قادر و همراهی همکاران در انجمن و حمایت مردم عزیز امیدواریم بتوانیم در دهه نخست ماه مبارک رمضان جشن گلریزان را برای کمک به خانواده های نیازمند و بی پشتیبان زندانیان جرائم غیر عمد برگزار کنیم.

اکبر حسینی یکی از اعضای این انجمن نیز برنامه هایی را جهت برپایی هرچه باشکوه تر این جشن و جمع آوری کمک های مردمی بیشتر ارائه داد و تصمیماتی اساسی در زمینه برپایی این جشن گرفته شد .

متعاقبا زمان و مکان برگزاری این جشن در این پایگاه خبری تحلیلی اعلام خواهد شد.

لذا لازم می دانیم از تمامی خیرین و دلسوزان بخواهیم برای کمک به کودکان و زنان خانواده های نیازمند زندانیان جرائم غیر عمد که در خطر انواع آسیبهای اجتماعی قرار دارند با واریز کردن مبلغی هرچند ناچیز صدقه و دستگیر سلامتی و سعادت دنیا و آخرت خود باشید .

شماره حساب بانک ملی انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات :

۰۱۰۵۷۱۲۳۷۴۰۰۰

انجمن زندان

 

 

 

انجمن حمایت از ندانیان جرائم غیر عمد

 

 

photo_2016-06-02_23-30-07

 

 

photo_2016-06-02_23-29-52

 

 

انجمن حمایت از ندانیان جرائم غیر عمد

یک پاسخ برای “دومین نشست برپایی جشن گلریزان سال 95 در پاوه برگزار شد

  • امیر حاتمی در تاریخ خرداد 14, 1395 گفت:

    خداوند به بانیان این انجمن سعادت دنیا وقیامت را عطا فرماید وآرزوی سلامت وسر بلندی این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم ان شا الله امسال با شکوه هرچه بیشتر وهمت بلندتر خیرین عزیز ومحترم منعقد گردد