س 28 فروردین 1403 ساعت 13:40

سقف مصوبه مالیاتی کرمانشاه کاهش می یابد/ تخفیف مالیاتی برای مردم

سقف مصوبه مالیاتی کرمانشاه کاهش می یابد/ تخفیف مالیاتی برای مردم

به گزارش سلام پاوه: نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی از رایزنی برای کاهش سقف مصوبه مالیاتی برای استان کرمانشاه خبر داد. شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: طی نشستی که با رئیس سازمان مالیاتی کشور برگزار شد تفاوت ها و شرایط خاص درآمدی مردم استان کرمانشاه به بحث و گفتگو […]

به گزارش سلام پاوه: نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی از رایزنی برای کاهش سقف مصوبه مالیاتی برای استان کرمانشاه خبر داد.

شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: طی نشستی که با رئیس سازمان مالیاتی کشور برگزار شد تفاوت ها و شرایط خاص درآمدی مردم استان کرمانشاه به بحث و گفتگو گذاشته شد.شهاب نادری

وی ادامه داد:در این دیدار تصمیم گیری شد که که درباره مالیات های ارزش افزوده و … اگر مشمولین پرداختهای مالیاتی در استان کرمانشاه در نیمه اول سال جاری اقدام به تکمیل اظهار نامه و پرداخت مالیات سال جاری کنند تمامی جرایم آنها بخشیده خواهد شد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شوزای اسلامی گفت:همچنین به خاطر رکود و به خاطر بیکاری که در استان کرمانشاه و بخصوص شهرهای اورامانات وجود دارد مقرر شد بنابر مصوبات قانونی اظهار نامه مالیاتی مردم کرمانشاه در عملکرد سال ۹۵ بر اساس سال ۹۳ محاسبه شود.

نادری در پایان تصریح کرد: با توجه به سرانه در آمدی پایین در استان کرمانشاه در حال رایزنی برای کاهش مصوبه مالیاتی استان هستیم که امیدواریم به زودی تحقق پیدا کند.

یک پاسخ برای “سقف مصوبه مالیاتی کرمانشاه کاهش می یابد/ تخفیف مالیاتی برای مردم

  • احسان در تاریخ خرداد 10, 1395 گفت:

    درود بر مرد غیرت اورامانات