پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:40

بازار روز میوه و تره بار پاوه افتتاح شد/عکس

بازار روز میوه و تره بار پاوه افتتاح شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:سرانجام پس از سالها انتظار بازار روز میوه و تره بار امروز یکشنبه 9 خرداد 1395 با حضور بخشدار مرکزی،اعضای شورای شهر و شهردار ،جمعی از روسای ادارات و کسبه و بازاریان افتتاح و راه اندازی شد.  به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در ابتدای این مراسم رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت ضمن تبریک […]

به گزارش سلام پاوه:سرانجام پس از سالها انتظار بازار روز میوه و تره بار امروز یکشنبه 9 خرداد 1395 با حضور بخشدار مرکزی،اعضای شورای شهر و شهردار ،جمعی از روسای ادارات و کسبه و بازاریان افتتاح و راه اندازی شد.میوه و تره بار

 به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در ابتدای این مراسم رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت ضمن تبریک به شهروندان گرامی،هدف از راه اندازی بازارچه میوه و تره بار را در راستای حل مشکلات و تامین میوه و تره بار شهرستان اعلام کرد و افزود،این اداره با همکاری و مساعدت فرماندار محترم،شورای اسلامی و شهرداری،صندوق کار افرینی امید و تلاش و پیگیریهای اتاق اصناف و شخص اقای مهندس شفیعی با همکاری بخش خصوصی آقای امید ولدبیگی اقدام به راه اندازی این بازارچه نمودیم.

وی گفت : امید است که کلیه واحد های عمده فروش و خرده فروشی شهرستان جهت یکسان سازی قیمت و تنظیم بازار از این بازار روز میوه و تره بار حمایت و خرید خود را در اینجا انجام دهند.

شاهرخ دولتخواه اظهار داشت : برای هر چه بهتر رونق گرفتن این بازارچه نیاز است که شورا و شهرداری محترم جهت تسهیل در امورات این بازارچه دو باب مغازه واقع در میدان شهدا و  زمین در محوطه سراب هولی بتوانیم شعبه های دیگری جهت رفاه حال شهروندان راه اندازی کنیم.

وی در ادامه افزود:از پلیس محترم راهور شهرستان هم تقاضای مساعدت و همکاری را جهت تسهیل خرید مردم خواهانیم و تقاضمندیم که با تعیبه راهبردی بوسیله کارت پارک تا نیم ساعت هیچ گونه هزینه ای از صاحبان خودروهای شخصی در این خصوص گرفته نشود تا مردم بتوانند با خیال آسوده خرید خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است این بازار واقع در میدان مولوی روبروی پاساژ اقبالی می باشد.

میوه و تره بار

IMG_4449

IMG_4448

بازار میوه و تره بار پاوه

میوه و تره بار

بازار میوه و تره بار (1)

بازار میوه و تره بار (6)

بازار میوه و تره بار (5)

بازار میوه و تره بار (4)

بازار میوه و تره بار (3)

بازار میوه و تره بار (2)

8 پاسخ برای “بازار روز میوه و تره بار پاوه افتتاح شد/عکس

  • ناشناس در تاریخ بهمن 30, 1395 گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    قابل توجه عزیزان تره بار و بازاریان عزیز
    فروش ویژه برگ مو در آب نمک در تناژ بالا
    با کیفیت ترین و مرغوب ترین برگ مو
    جهت سفارش و خرید میتوانید تماس بگیرید
    امیرپور ۰۹۳۹۱۹۰۴۷۲۴

  • ناشناس در تاریخ خرداد 12, 1395 گفت:

    چون پارکینگ ندارد زیاد موفق نیست و نهایت تعطیل می شود می گویید نه ببینید

  • شهروند 20 در تاریخ خرداد 11, 1395 گفت:

    ای کاش دسفروشان و گران فروشان فلکه فرمانداری که واقعا مردم را فلکه می کنند ساماندهی می کردید دیگر هیچ بخدا همه میوه هاش و حتی ثمره ات فصلی کوهی 3 برابر روانسر به فروش می رسن آخر چرا ؟؟؟؟

  • ناشناس در تاریخ خرداد 11, 1395 گفت:

    افرین به مسولین شهرمون تبریک میگم پروژه بزرگی است. اخه چند صد کیلو میوه و سبزی افتتاح میخواد؟؟؟؟بازار میوه و تره بار در میدان مولوی ؟؟؟؟؟؟ب خدا امور مهم تری هس بش برسین.جوان دیارمون از شدت بیکاری جانشونو کف دستشون گذاشتن و دارن در مرز قاچاق فروشی میکنند. چرا از پتانسیل های منطقه برای ایجاد شغل استفاده نمیکنین.دست مریزاد مسولین پاوه.

  • شهروند در تاریخ خرداد 11, 1395 گفت:

    سلام
    کار بسیار خوبیست اما تنوع و میزان عرضه محصولات ضعیف بود .امیدواریم بهتر شود .

  • رسول فخرالدینی در تاریخ خرداد 10, 1395 گفت:

    با این چیزا سر مردم کلاه نذارین بیاین بازارچه های مرزی رو درست کنین پاسگاه های ورودی و خروجی شهر رو بردارین مسافر و توریست جرات داشته باشن بیان شهرمون پاوه رو محاصره کردن انگار مردمش جنایتکارن بابا مردم نان تو سفرش نیست بازارچه میوه راه میندازین تمام شهر پر از میوه فروشه متاسفم برای مسولانی که این کار رو افتخار میدونن

    • دلسوز در تاریخ خرداد 11, 1395 گفت:

      رحمت بر پدر و مادرت رسول

  • یوسف احمدی در تاریخ خرداد 10, 1395 گفت:

    انه پچی کاره ی نمه که ران یو واچو فره خاس بی .خانه شا ئاوا.دی آخور میدانه نه لی ئا کول قال و ترافیکه ینه ماشین چکو گیر بدریو.تا به تاکسی بلی ساعته ش په نه مه شو تا بیاوی ورو.به ماشینی شه خسیچ بلی تا بلی پارکینگه و به ینو وسیله که گه نان.میدان که ی یاگه بار ورشیه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه ر قرنه جاره کاره مه که ردی با جوره بو مردم ده س وه ش بیه ش به ی