پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:21

جوابیه مدیر بیمارستان قدس پاوه به مطلب منتشر شده خانم انصاری در سلام پاوه

جوابیه مدیر بیمارستان قدس پاوه به مطلب منتشر شده خانم انصاری در سلام پاوه

به گزارش سلام پاوه: مدیر بیمارستان قدس پاوه جوابیه ای خطاب به مطلب منتشر شده سرکار خانم شرمین انصاری که چند روز گذشته در پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه تحت عنوان (برخورد پرسنل کلنیک تخصصی پاوه ) منتشر شده است به شرح ذیل ارسال نموده که اینچنین است : باسلام خدمت دوستان محترم ذکر چند نکته را […]

به گزارش سلام پاوه: مدیر بیمارستان قدس پاوه جوابیه ای خطاب به مطلب منتشر شده سرکار خانم شرمین انصاری که چند روز گذشته در پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه تحت عنوان (برخورد پرسنل کلنیک تخصصی پاوه ) منتشر شده است به شرح ذیل ارسال نموده که اینچنین است :

باسلام خدمت دوستان محترم ذکر چند نکته را درجهت شفاف سازی ضروری  دانستم :اسماعیل عزیزی

اول اینکه تمامی راه های نوبت دهی امتحان شده باتوجه به تعداد کم متخصصین و ویزیت های محدود وگاها اضافه بر توان متخصصین محترم والبته فضای بسیار محدود کلینیک که امکان جذب متخصص دیگری رو غیر ممکن کرده است بهترین نوع نوبت دهی را حالا دارد اجرا میشود که منکر مشکلات این روش نیستیم اما رضایت حداکثر مراجعین رو به همراه داشته است.

دوم اینکه باتوجه به بررسی ها و نظرات متخصصین محترم بیشتر ویزیت ها ضروری نبوده توسط متخصص انجام شود و با پزشک عمومی هم مشکل حل میشود که علت عمده  ازدحام زیاد و نبود نوبت همین نکته خواهد بود.

سوم اینکه چون کلینیک پرسنل ثابت ندارد با هزاران زخمت و مکافات نیروی انسانی(که در جاهای دیگر شبکه بهداشت خدمت میکنند)مورد نیازکلینیک تامین میشود که آن هم با توجه به حجم کاری زیاد و گاها فوش و توهین هایی که بهشون میشود بعد مدتی حاضر نیستند به همکاری ادامه دهند.

چهارم اینکه این پرسنل نکات مثبت زیادی دارند که قابل تقدیر است  ولی میشود اشتباهات و مشکلات را که اصلا منکرش نیستیم را باروش منطقی تری  غیر از توهین و افترا و دعوا و حتی چاقو کشی مورد بحث قرار دهیم که قطعا درجهت ارایه خدمات بهتر موثرخواهد بود.

و پنجم اینکه کارکنان شاغل در کلینیک قطعا دوست ندارند که محیط کاری انها محیطی باشد متشنج و نا آرام و نهایتا اینکه چون این افراد از همین ملت هستند و دارای خانواده هایی محترم در این شهر بدون شک احترام به ارباب رجوع از اولویت های اولیه کاری انها خواهد بود.

ششم این پرسنل با ساعتی ۵هزار تومان بصورت اضافه کاری دراین کلینیک خدمت میکنند و فعلا تا اذر ماه به آنها پرداخت شده است و یقین دارم  بخاطر تعهدی که دارند خدمت میکنند نه بخاطر پول اضافه کاری که شش ماه طلب دارند.

و امیدواریم با ساخت کلینیک جدید خیلی از مشکلات حل خواهد شد و رضایت اکثریت را به همراه خواهد داشت.یک مزده به همشهریان عزیز بزودی خدمان اندوسکوپی پیشرفته به سایر خدمات کلینیک (اکو .تست ورزش . گچ گیری واتل بندی و جراحی سرپایی.خدمات مربوط به مامایی و اسپیرومتری)اصافه خواهد شد.

با تشکر اسماعیل عزیزی

28 پاسخ برای “جوابیه مدیر بیمارستان قدس پاوه به مطلب منتشر شده خانم انصاری در سلام پاوه

  • ناشناس در تاریخ خرداد 10, 1395 گفت:

    مديريت دلسوز وبدونه ريا وخدايي ووجداني اگر بخواهي خلاصه بگويي در آقايي عزيزي خلاصه ميشود

  • پاوه ای در تاریخ خرداد 9, 1395 گفت:

    جناب کارمند کلینیک رعایت نکردن حق الناس فقط نشانه تکبر است گاها فکر می کنید جایتان با دکتر عوض شده در حالی که سمتتان همان بلیط در یا دربان است این را بدانید همه مشاغل مفید و مورد احترام هستند تا زمانیکه به شخصیت دیگران توهین نکنید مقام و پست شما هم مورد توهین قرار نمی گیرد کاش به مانند گذشته بزرگان الگو بودن و همگی شما در نحوه بر خورد با ماجعین مانند جناب عزیزی رفتار می کردین و این را نیز خوب بدانید چرخ و فلک روزگار چرخش را خوب بلد است.

  • مدیریت بیمارستان در تاریخ خرداد 8, 1395 گفت:

    باسلام خدمت شخصی که خودش رو سیما معرفی کرده بنده ازساعت ۸تا۱۴درخصوص موردی که مطرح کردین اماده پذیرش نظر شما هستم و در اتاق من به روی تمامی مراجعین باز بوده و باجان ودل پذیرای پیشنهادات و نظرات همشهریان عزیز میباشم

  • شهروند در تاریخ خرداد 8, 1395 گفت:

    به به کلنیک چ جواب جالبی داد اونایی ک از راه دور میان خودشون بطریقی مشکلشونو حل کنند دیگه خودتون تا اخرشو بخونید

  • کلینیک در تاریخ خرداد 8, 1395 گفت:

    یکی میگه نوبت واسه کسان دیگه بدین یکی میگه نوبت ندین تکلیف رو باخودتون روشن کنید کلینیک تازه نوبتاش عادلانه شده اونایی که ازراه دور میان خودشون باید بطریقی مشکل رو حل کنن این مشکل کلینیک نیست حداقل با این سبک نارضایتی خیلی کم شده

    • یه همشهری در تاریخ خرداد 8, 1395 گفت:

      حالا خوبه برادر من یک نوبت دهی دست شماست!! رزق و روزی ملت دستتون بود که مردم هلاک میشدن! اگرچه بحث درمان هم کم بی ربط به جان و جسم مردم نیست!! به هر حال این رویه نوبت دهی صحیح نیست و باید اینترنتی بشه و تعداد متخصص هایی که تقاضا براشون زیاد و بیمار زیاد دارن، افزایش پیدا کنن.

  • جعفري در تاریخ خرداد 8, 1395 گفت:

    برادر من پرسنل را توجيه كنيد كه با ارباب رجوع انساني و اخلاقي برخورد كنند مردم احمق نيستند كه حرف منطقي را نپذ يرند بنده ساعت هفت مراجعه كردم تا هشت ونيم صبح موفق شدم نوبت بگيرم مي خواستم نوبتي براي يكي از همكارانم كه در نوسود بود بگيرم به هيچ عنوان نداده ميگه بايد خودش بيايد اين طرز برخورد اشكال دارد چرا بايد از نوسود بيايد نوبت بگيرد تا غروب تو پاوه علاف و ول بگردد شما اين طرز برخورد و افكار كوتاه نظرانه را اصلاح كنيد خيلي از مشكلات رفع ميشه هر روز در كلينك شما دعوا و درگيري ميشه مطمئن باش خيلي ها هم لازم ميشه دعوا كنند ولي اهلش نيستند و مدارا مي كنند

    • شاهد در تاریخ خرداد 8, 1395 گفت:

      شما که حرف از منطق میزنی باید درک کنی که برای متخصص مثلا زنان که تقاضا زیاده برای هر نفر یک نوبت بدن تا واسه اونایی که مثل شما ساعت هفت رفتن نوبت بمونه اگه به هرکس چند نوبت میدادن که بیست نفر اول همه نوبتا رو میگرفتن شما خودت اگه نفرات قبل خودت چند نوبت میگرفتن به شما نوبت نمیرسید عصبانی نمیشدی از اینکه هفت صبح رفتی نوبتی واست نمونده؟

  • سیما در تاریخ خرداد 8, 1395 گفت:

    سلام
    جناب رئیس بیمارستان قدس پاوه
    در روز پنج شنبه نهم خرداد امسال یعنی هفته گذشته نگهبان وقت درب ورودی طبقه دوم را باسیم میبندد و هنگامی که می خواهند یه خانومی که حالش بد شده و به قسمت ای سی یو منتقلش کنند با بسته شدن درب مواجهه میشوند و بعد از چندین دقیقه با صدازدن نگهبان و فشار بر روی درب هنگامی که درب باز میشود متاسفانه بیمار فوت میکنند و چندین نفر شاهد این کار نگهبان بودند ولی چون خانواده فقیری بودند و نتوانستند پیگیری کنند .حالا دیگه چه انتظاری از بقیه پرسنل یا رئیس بیمارستان باید داشته باشیم واقعا متاسفم وبنده اماده هرگونه جواب دهی در رابطه این موضوع هستم

  • سیما در تاریخ خرداد 8, 1395 گفت:

    سلام خدمت رئیس بیمارستان
    مطلبی که مینویسم داستانی واقعی وباچندین شاهد که اقرار به صحت وحقیقت اینکار میکنند
    درروز پنج شنبه نهم خرداد ماه امسال در قسمت واحد بستری میرضان در طبقه بالا یه خانومی حالش بد شد و هنگامی که به قسمت ای سی یو منتقلش میکردند درب ورودی طبقه دوم را نگهبان با سیم بسته بود و هرچه صدا میزدندو زنگ و تلفن و ….تا دررا باز کردندو بیمار به ای سی یو نرسید و فوت کردند وچون خانواده فقیری بودند و حوصله شکایت وغیره را نداشتند گذشتند
    حالا یک نگهبان بیمارستان اینقدر قدرت دارد که به میل خود هرجور دارد رفتار میکند دیگه چه انتظاری از بقیه پرسنل و یا رئیس بیمارستان باید داشت

  • بیطرف در تاریخ خرداد 8, 1395 گفت:

    من پیشنهاد میدم عزیزان در سلام پاوه یه روز برن کلینیک اوضاعو از نزدیک ببینن اونجوری که دوستان منتقد میفرمایند اوصاع بد نیست کلینیک جوانرود روزی ۱۰تا دعوا داره کرمانشاه میری واسه یک ماه دیگه نوبت میدن انصافا هر وقت رفتم کارم خوب را افتاده

  • سیروان در تاریخ خرداد 8, 1395 گفت:

    اینجا بحث این نیست به پرسنل توهین بشه .بحث اینه همه این مسایل ناشی از مدیریت ضعیفه.شبکه و بیمارستان از نبود مدیریت رنج می بره والا پرسنل بیمارستان و شبکه خیلی هم خوبن.مدیریت ایراد داره

  • محمد در تاریخ خرداد 8, 1395 گفت:

    با تشکر از زحمات پرسنل بیمارستان و کلینیک. مگه میشه ارباع رجوع منطقی و مودبانه برخورد کنه و پرسنل بد برخورد کنند؟ کمی واقع بینانه به مساله نگاه کنید. پرسنل بیمارستان هم از همین شهر و از خانواده خودمان هستند. چطور امکان دارد بخواهند بی احترامی بکنند؟ هیچ انسانی دوست نداره هم نوع خودش رو ناراحت کنه. حجم زیاد مراجعات و امکانات کم باعث میشه تعدادی ناراحت بشن. توهین کنند و محیطی ناآرام ایجاد کنند.
    ولی چون دیوار سیستم درمانی نه در پاوه بلکه در کشور خیلی کوتاه است مشکلات همیشه به سیستم نسبت داده میشوند.

  • کارمند کلینیک در تاریخ خرداد 7, 1395 گفت:

    پزشک اتاق میخاد کلینیک هیچ اتاق دیگه ای نداره تویی که سه ماه موفق نشدی بری پیش دکتر فتاحی یا مریض نیستی یا اصلا کلینیک نرفتی واسه نوبت چون همه روزه جراح داریم

  • شهروند در تاریخ خرداد 7, 1395 گفت:

    با سلام تورو به خدا دیگه خسته شدیم یا این کلینیک را تعطیل کنید یا دکترهایی کلینیک را زیاد کنید خدا شاهده سه ماه میخام برم پیش دکتر فتاحی هنوز وقت نکردم آقای دکتر فتاحی خواهشا مطب شخصی خودت را دوباره راه بنداز به خدا گرفتارم
    خواهشا مسولان پاوه یه فکری به حال ما هم بکنید شهر پاوه با این همه جمعیت یه دکتر فتاحی داریم اون هم ازمان گرفتید
    این اولا و دوما و ثالثاً ها به درده ما نمیخوره یه فکری برایمان بکنید

  • احمدی در تاریخ خرداد 7, 1395 گفت:

    واقعا این حرفها تا کی باید ادامه داشته باشه.وقتی مشکلات حل نمیشه یک دلیل داره اونم اینکه نمی تونید همین.

  • یه نفر در تاریخ خرداد 7, 1395 گفت:

    نظر…واقعا پرسنل خ تحمل دارن,,خدا قوت

  • شاهد در تاریخ خرداد 7, 1395 گفت:

    با روزی 70 تا نوبت و حجم زیاد تقاضا طبیعیه خیلیا ناراضی هستن و البته بیشتر برخوردها ناشی از همین کم بودن نوبت و اصرار به دادن نوبت از طرف مردم و اینکه خیلی حاضر نیستن منتظر بمونن تا نوبتشون بشه دیدم که میگم

  • ناشناس در تاریخ خرداد 7, 1395 گفت:

    اقای عزیزی مانی نه وی . به قولی معروف ماچو تا زور نه وو قواله به تالن . ادمی که وجدان نداشته باشه دادو قالو فوش بده شخصیت نداشتشو نشان میده یه مامور بیارمثل درب ورودی بخش تا یه سری قدر بشناسن

  • ناشناس در تاریخ خرداد 7, 1395 گفت:

    راه دیگری نبیت

  • عطا در تاریخ خرداد 7, 1395 گفت:

    .ممنون از زحمات پرسنل

  • بی نام در تاریخ خرداد 7, 1395 گفت:

    تو رو خدا این چه وضعه نوبت دهی که کلینیک داره.باید 6 صبح بکوبی بری بیمارستان اسمتو رو یه برگه بنویسی.حالا من که از شهر دورم و وسیله نقلیه ندارمو کسی رو ندارم به جای خودم بفرستم تکلیفم چیه؟ چرا هیچ کس به فکر آسایش مردم نیست؟

  • مطلع در تاریخ خرداد 6, 1395 گفت:

    با سلام خدمت مدیریت سایت و جناب آقای عزیزی بالاخره سکوت خود را شکستن و جواب یکی از گلايه ها رو دادن البته احتمالا شایعه تغییرات رو شنیدن که سکوت را شکستن با این حال این را به فال نیک میگیرم آقای عزیزی در جوابیه میفرمایند که کمبود متخصص داریم من بچه خودم رو به بیمارستان آوردم ولی به علت نبود متخصص اطفال که ظاهرا مرخصی بودن به کرمانشاه مراجعه کردم چرا بیمارستان پاوه همیشه باید کمبود متخصص داشته باشد یه مدت جراح نداریم یه مدت متخصص زنان نداریم که الان هم اطفال نداریم چرا متخصص دوم جایگزین نمیشود تا مردم این رنج ها رو متحمل نشوند سوال من این است چرا بیمارستان جوانرود همیشه پر از متخصص هستش تازه سی تی اسکن هم آوردن و متخصص های چشم و مغز و اعصاب رو هم آوردن پاوه باید اینطور پس رفت کنه البته همه این مشکل ها به علت نبود مدیریت قوی در راس کار است از جمله نماینده ها و بقیه مسئولین است ولی از روزی که شما اومدین هر روز یه ماجرا هر روز یه داستان شواهد این را نشان میدهد که در زمان مدیریت شما بیمارستان مریض پاوه روز به روز مریض تر شده تا حدی که هر روز یه مشکل تو بیمارستان به وجود میاد و هر روز یه سهل انگاری گزارش می شود مدیریت صحیح ميتونه همه این کاستی ها رو تا حدی برطرف کنه ولی متاسفانه بیمارستان پاوه از ضعف مدیران داره رنج میبره که این رنج بر دوش مردم خوب و لایق پاوه است .

  • فرهنگ در تاریخ خرداد 6, 1395 گفت:

    با سلام وخسته نباشی خدمت تمام پرسنل زحمتکش کلینیک و بیمارستان من خودم در این مدت ی بار با اقای عزیزی برخورد داشتم که واقعا دلسوز و مهربان بوده ان شاالله که همگی این عزیز را سر لوحه خود قرار دهیم

  • شهروند در تاریخ خرداد 6, 1395 گفت:

    ممنون از آقای عزیزی مدیر محترم بیمارستان از زحمات فراوان شما کمال تشکر داریم.

  • سارا در تاریخ خرداد 6, 1395 گفت:

    بهترین و راحت ترین راه توجیه است..کاش حداقل مانند تمام کلینیک های دنیا برای هرکدام از پزشکانی که در انجا مشغول هستند(6یا7نفر)یک منشی در راه رو یا سالن اصلی میذاشتند که مجبور نشیم از 6صبح تا نصف شب زن و مرد و دختر وپسر قاطی شن و نصفیمون زانو درد بگیریم و نصفی کمر درد..انصافا اقای دکتر خودت زنت باردار باشه حاضری ببریش اون کلینیک؟؟؟بابا پر واضحه که 2تا منشی ……….. کفاف اون جمعیت و سالن کوچیک رو نمیکنه

  • سهیل در تاریخ خرداد 6, 1395 گفت:

    سلام اقای عزیزی پس این شیفت شب ک تعدادی بچه اوردین واقعا ب شخصه بلد نیستن چی میگید !ما منکر این نیسیم این دوستان تازه کار باید یاد بگیرن ولی بخدا ی دکتر با تجربه شیفت شب هم باشه ب جایی بر نمیخوره

  • مشتری کلینک در تاریخ خرداد 6, 1395 گفت:

    اینا دلیل نمی شه که بد برخورد کنند….!!!!
    عدالت کجایی دقیقا کجایی کجایی ما بی تو……..!!!!

پاسخ دادن به مشتری کلینک لغو پاسخ