28 Comments

  1. 26

    ناشناس

    مديريت دلسوز وبدونه ريا وخدايي ووجداني اگر بخواهي خلاصه بگويي در آقايي عزيزي خلاصه ميشود

    پاسخ دادن
  2. 25

    پاوه ای

    جناب کارمند کلینیک رعایت نکردن حق الناس فقط نشانه تکبر است گاها فکر می کنید جایتان با دکتر عوض شده در حالی که سمتتان همان بلیط در یا دربان است این را بدانید همه مشاغل مفید و مورد احترام هستند تا زمانیکه به شخصیت دیگران توهین نکنید مقام و پست شما هم مورد توهین قرار نمی گیرد کاش به مانند گذشته بزرگان الگو بودن و همگی شما در نحوه بر خورد با ماجعین مانند جناب عزیزی رفتار می کردین و این را نیز خوب بدانید چرخ و فلک روزگار چرخش را خوب بلد است.

    پاسخ دادن
  3. 24

    مدیریت بیمارستان

    باسلام خدمت شخصی که خودش رو سیما معرفی کرده بنده ازساعت ۸تا۱۴درخصوص موردی که مطرح کردین اماده پذیرش نظر شما هستم و در اتاق من به روی تمامی مراجعین باز بوده و باجان ودل پذیرای پیشنهادات و نظرات همشهریان عزیز میباشم

    پاسخ دادن
  4. 23

    شهروند

    به به کلنیک چ جواب جالبی داد اونایی ک از راه دور میان خودشون بطریقی مشکلشونو حل کنند دیگه خودتون تا اخرشو بخونید

    پاسخ دادن
  5. 22

    کلینیک

    یکی میگه نوبت واسه کسان دیگه بدین یکی میگه نوبت ندین تکلیف رو باخودتون روشن کنید کلینیک تازه نوبتاش عادلانه شده اونایی که ازراه دور میان خودشون باید بطریقی مشکل رو حل کنن این مشکل کلینیک نیست حداقل با این سبک نارضایتی خیلی کم شده

    پاسخ دادن
    1. 22.1

      یه همشهری

      حالا خوبه برادر من یک نوبت دهی دست شماست!! رزق و روزی ملت دستتون بود که مردم هلاک میشدن! اگرچه بحث درمان هم کم بی ربط به جان و جسم مردم نیست!! به هر حال این رویه نوبت دهی صحیح نیست و باید اینترنتی بشه و تعداد متخصص هایی که تقاضا براشون زیاد و بیمار زیاد دارن، افزایش پیدا کنن.

      پاسخ دادن
  6. 21

    جعفري

    برادر من پرسنل را توجيه كنيد كه با ارباب رجوع انساني و اخلاقي برخورد كنند مردم احمق نيستند كه حرف منطقي را نپذ يرند بنده ساعت هفت مراجعه كردم تا هشت ونيم صبح موفق شدم نوبت بگيرم مي خواستم نوبتي براي يكي از همكارانم كه در نوسود بود بگيرم به هيچ عنوان نداده ميگه بايد خودش بيايد اين طرز برخورد اشكال دارد چرا بايد از نوسود بيايد نوبت بگيرد تا غروب تو پاوه علاف و ول بگردد شما اين طرز برخورد و افكار كوتاه نظرانه را اصلاح كنيد خيلي از مشكلات رفع ميشه هر روز در كلينك شما دعوا و درگيري ميشه مطمئن باش خيلي ها هم لازم ميشه دعوا كنند ولي اهلش نيستند و مدارا مي كنند

    پاسخ دادن
    1. 21.1

      شاهد

      شما که حرف از منطق میزنی باید درک کنی که برای متخصص مثلا زنان که تقاضا زیاده برای هر نفر یک نوبت بدن تا واسه اونایی که مثل شما ساعت هفت رفتن نوبت بمونه اگه به هرکس چند نوبت میدادن که بیست نفر اول همه نوبتا رو میگرفتن شما خودت اگه نفرات قبل خودت چند نوبت میگرفتن به شما نوبت نمیرسید عصبانی نمیشدی از اینکه هفت صبح رفتی نوبتی واست نمونده؟

      پاسخ دادن
  7. 20

    سیما

    سلام
    جناب رئیس بیمارستان قدس پاوه
    در روز پنج شنبه نهم خرداد امسال یعنی هفته گذشته نگهبان وقت درب ورودی طبقه دوم را باسیم میبندد و هنگامی که می خواهند یه خانومی که حالش بد شده و به قسمت ای سی یو منتقلش کنند با بسته شدن درب مواجهه میشوند و بعد از چندین دقیقه با صدازدن نگهبان و فشار بر روی درب هنگامی که درب باز میشود متاسفانه بیمار فوت میکنند و چندین نفر شاهد این کار نگهبان بودند ولی چون خانواده فقیری بودند و نتوانستند پیگیری کنند .حالا دیگه چه انتظاری از بقیه پرسنل یا رئیس بیمارستان باید داشته باشیم واقعا متاسفم وبنده اماده هرگونه جواب دهی در رابطه این موضوع هستم

    پاسخ دادن
  8. 19

    سیما

    سلام خدمت رئیس بیمارستان
    مطلبی که مینویسم داستانی واقعی وباچندین شاهد که اقرار به صحت وحقیقت اینکار میکنند
    درروز پنج شنبه نهم خرداد ماه امسال در قسمت واحد بستری میرضان در طبقه بالا یه خانومی حالش بد شد و هنگامی که به قسمت ای سی یو منتقلش میکردند درب ورودی طبقه دوم را نگهبان با سیم بسته بود و هرچه صدا میزدندو زنگ و تلفن و ….تا دررا باز کردندو بیمار به ای سی یو نرسید و فوت کردند وچون خانواده فقیری بودند و حوصله شکایت وغیره را نداشتند گذشتند
    حالا یک نگهبان بیمارستان اینقدر قدرت دارد که به میل خود هرجور دارد رفتار میکند دیگه چه انتظاری از بقیه پرسنل و یا رئیس بیمارستان باید داشت

    پاسخ دادن
  9. 18

    بیطرف

    من پیشنهاد میدم عزیزان در سلام پاوه یه روز برن کلینیک اوضاعو از نزدیک ببینن اونجوری که دوستان منتقد میفرمایند اوصاع بد نیست کلینیک جوانرود روزی ۱۰تا دعوا داره کرمانشاه میری واسه یک ماه دیگه نوبت میدن انصافا هر وقت رفتم کارم خوب را افتاده

    پاسخ دادن
  10. 17

    سیروان

    اینجا بحث این نیست به پرسنل توهین بشه .بحث اینه همه این مسایل ناشی از مدیریت ضعیفه.شبکه و بیمارستان از نبود مدیریت رنج می بره والا پرسنل بیمارستان و شبکه خیلی هم خوبن.مدیریت ایراد داره

    پاسخ دادن
  11. 16

    محمد

    با تشکر از زحمات پرسنل بیمارستان و کلینیک. مگه میشه ارباع رجوع منطقی و مودبانه برخورد کنه و پرسنل بد برخورد کنند؟ کمی واقع بینانه به مساله نگاه کنید. پرسنل بیمارستان هم از همین شهر و از خانواده خودمان هستند. چطور امکان دارد بخواهند بی احترامی بکنند؟ هیچ انسانی دوست نداره هم نوع خودش رو ناراحت کنه. حجم زیاد مراجعات و امکانات کم باعث میشه تعدادی ناراحت بشن. توهین کنند و محیطی ناآرام ایجاد کنند.
    ولی چون دیوار سیستم درمانی نه در پاوه بلکه در کشور خیلی کوتاه است مشکلات همیشه به سیستم نسبت داده میشوند.

    پاسخ دادن
  12. 15

    کارمند کلینیک

    پزشک اتاق میخاد کلینیک هیچ اتاق دیگه ای نداره تویی که سه ماه موفق نشدی بری پیش دکتر فتاحی یا مریض نیستی یا اصلا کلینیک نرفتی واسه نوبت چون همه روزه جراح داریم

    پاسخ دادن
  13. 14

    شهروند

    با سلام تورو به خدا دیگه خسته شدیم یا این کلینیک را تعطیل کنید یا دکترهایی کلینیک را زیاد کنید خدا شاهده سه ماه میخام برم پیش دکتر فتاحی هنوز وقت نکردم آقای دکتر فتاحی خواهشا مطب شخصی خودت را دوباره راه بنداز به خدا گرفتارم
    خواهشا مسولان پاوه یه فکری به حال ما هم بکنید شهر پاوه با این همه جمعیت یه دکتر فتاحی داریم اون هم ازمان گرفتید
    این اولا و دوما و ثالثاً ها به درده ما نمیخوره یه فکری برایمان بکنید

    پاسخ دادن
  14. 13

    احمدی

    واقعا این حرفها تا کی باید ادامه داشته باشه.وقتی مشکلات حل نمیشه یک دلیل داره اونم اینکه نمی تونید همین.

    پاسخ دادن
  15. 12

    یه نفر

    نظر…واقعا پرسنل خ تحمل دارن,,خدا قوت

    پاسخ دادن
  16. 11

    شاهد

    با روزی 70 تا نوبت و حجم زیاد تقاضا طبیعیه خیلیا ناراضی هستن و البته بیشتر برخوردها ناشی از همین کم بودن نوبت و اصرار به دادن نوبت از طرف مردم و اینکه خیلی حاضر نیستن منتظر بمونن تا نوبتشون بشه دیدم که میگم

    پاسخ دادن
  17. 10

    ناشناس

    اقای عزیزی مانی نه وی . به قولی معروف ماچو تا زور نه وو قواله به تالن . ادمی که وجدان نداشته باشه دادو قالو فوش بده شخصیت نداشتشو نشان میده یه مامور بیارمثل درب ورودی بخش تا یه سری قدر بشناسن

    پاسخ دادن
  18. 9

    ناشناس

    راه دیگری نبیت

    پاسخ دادن
  19. 8

    عطا

    .ممنون از زحمات پرسنل

    پاسخ دادن
  20. 7

    بی نام

    تو رو خدا این چه وضعه نوبت دهی که کلینیک داره.باید 6 صبح بکوبی بری بیمارستان اسمتو رو یه برگه بنویسی.حالا من که از شهر دورم و وسیله نقلیه ندارمو کسی رو ندارم به جای خودم بفرستم تکلیفم چیه؟ چرا هیچ کس به فکر آسایش مردم نیست؟

    پاسخ دادن
  21. 6

    مطلع

    با سلام خدمت مدیریت سایت و جناب آقای عزیزی بالاخره سکوت خود را شکستن و جواب یکی از گلايه ها رو دادن البته احتمالا شایعه تغییرات رو شنیدن که سکوت را شکستن با این حال این را به فال نیک میگیرم آقای عزیزی در جوابیه میفرمایند که کمبود متخصص داریم من بچه خودم رو به بیمارستان آوردم ولی به علت نبود متخصص اطفال که ظاهرا مرخصی بودن به کرمانشاه مراجعه کردم چرا بیمارستان پاوه همیشه باید کمبود متخصص داشته باشد یه مدت جراح نداریم یه مدت متخصص زنان نداریم که الان هم اطفال نداریم چرا متخصص دوم جایگزین نمیشود تا مردم این رنج ها رو متحمل نشوند سوال من این است چرا بیمارستان جوانرود همیشه پر از متخصص هستش تازه سی تی اسکن هم آوردن و متخصص های چشم و مغز و اعصاب رو هم آوردن پاوه باید اینطور پس رفت کنه البته همه این مشکل ها به علت نبود مدیریت قوی در راس کار است از جمله نماینده ها و بقیه مسئولین است ولی از روزی که شما اومدین هر روز یه ماجرا هر روز یه داستان شواهد این را نشان میدهد که در زمان مدیریت شما بیمارستان مریض پاوه روز به روز مریض تر شده تا حدی که هر روز یه مشکل تو بیمارستان به وجود میاد و هر روز یه سهل انگاری گزارش می شود مدیریت صحیح ميتونه همه این کاستی ها رو تا حدی برطرف کنه ولی متاسفانه بیمارستان پاوه از ضعف مدیران داره رنج میبره که این رنج بر دوش مردم خوب و لایق پاوه است .

    پاسخ دادن
  22. 5

    فرهنگ

    با سلام وخسته نباشی خدمت تمام پرسنل زحمتکش کلینیک و بیمارستان من خودم در این مدت ی بار با اقای عزیزی برخورد داشتم که واقعا دلسوز و مهربان بوده ان شاالله که همگی این عزیز را سر لوحه خود قرار دهیم

    پاسخ دادن
  23. 4

    شهروند

    ممنون از آقای عزیزی مدیر محترم بیمارستان از زحمات فراوان شما کمال تشکر داریم.

    پاسخ دادن
  24. 3

    سارا

    بهترین و راحت ترین راه توجیه است..کاش حداقل مانند تمام کلینیک های دنیا برای هرکدام از پزشکانی که در انجا مشغول هستند(6یا7نفر)یک منشی در راه رو یا سالن اصلی میذاشتند که مجبور نشیم از 6صبح تا نصف شب زن و مرد و دختر وپسر قاطی شن و نصفیمون زانو درد بگیریم و نصفی کمر درد..انصافا اقای دکتر خودت زنت باردار باشه حاضری ببریش اون کلینیک؟؟؟بابا پر واضحه که 2تا منشی ……….. کفاف اون جمعیت و سالن کوچیک رو نمیکنه

    پاسخ دادن
  25. 2

    سهیل

    سلام اقای عزیزی پس این شیفت شب ک تعدادی بچه اوردین واقعا ب شخصه بلد نیستن چی میگید !ما منکر این نیسیم این دوستان تازه کار باید یاد بگیرن ولی بخدا ی دکتر با تجربه شیفت شب هم باشه ب جایی بر نمیخوره

    پاسخ دادن
  26. 1

    مشتری کلینک

    اینا دلیل نمی شه که بد برخورد کنند….!!!!
    عدالت کجایی دقیقا کجایی کجایی ما بی تو……..!!!!

    پاسخ دادن

نظر دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *