ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:11

آموزش و پرورش به عنوان بستر توسعه کشور باید مورد توجه همه دستگاه ها باشد

آموزش و پرورش به عنوان بستر توسعه کشور باید مورد توجه همه دستگاه ها باشد

به گزارش سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه گفت: آموزش و پرورش به عنوان بستر توسعه و پیشرفت کشور باید مورد توجه همه دستگاه ها باشد. سید نجیب میرانی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به تهاجم همه جانبه فرهنگی و آسیب ها و خطرات ناشی از این تهاجم خواستار تهیه، […]

به گزارش سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه گفت: آموزش و پرورش به عنوان بستر توسعه و پیشرفت کشور باید مورد توجه همه دستگاه ها باشد.

سید نجیب میرانی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به تهاجم همه جانبه فرهنگی و آسیب ها و خطرات ناشی از این تهاجم خواستار تهیه، تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با وضعیت روز جامعه که توانایی مقابله با برنامه های رسانه ها و شبکه های اجتماعی غربی را داشته باشد؛ شد.سید نجیب میرانی

وی افزود: تمامی ادارات و دستگاه های دولتی شهرستان موظف به همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان هستند.
مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز در این جلسه گفت: در سال گذشته بیش از یک هزار و 500 دانش آموز در هشت پایگاه در رشته های مختلف اوقات فراغت خود را سپری کردند.

سعدی فتاحی؛ از همکاری و مساعدت ادارات و نهادهای دولتی شهرستان در این راستا قدردانی کرد و با بیان اینکه امسال پیش بینی می شود بیش از 2 هزار دانش آموز در هشت پایگاه تابستانی این اداره در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی فعالیت کنند، خواستار همکاری بیشتر ادارات و ارگان های شهرستان با آموزش و پرورش شد.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت دارای بیش از 13 هزار دانش آموز است که در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

یک پاسخ برای “آموزش و پرورش به عنوان بستر توسعه کشور باید مورد توجه همه دستگاه ها باشد

  • خسته!!! در تاریخ خرداد 6, 1395 گفت:

    اقایان !!!روستای دشه با2200نفرجمعیت گازرسانی نشده استتتتتتتتتتتت!!!!!!!!!!!!!!!!اقدام لطفا!!!!!!!!!!!!!