26 Comments

  1. 25

    همشهری

    با سلام.ارزوی من اینه که کاش پزشکان متخصص درمطب خودشان طبابت میکردن و بیماران هم اینهمه تحقیر نمیشدن.بنظر من این طرح شکست خورده رو ادامه ندن خیلی بهتره.مشکل پرسنل نیست ازدحام جمعیت باعث این همه فشار روحی وروانی رو پرسنله که این طور با مردم برخورد میشه.

    پاسخ دادن
  2. 24

    معین

    من از خودم مطمینم ک انتظار پارتی بازی ندارم ولی از اقوام پرسنل نه!!

    پاسخ دادن
  3. 23

    معین

    جناب بهرام در جواب شما باید گفت کسی از پرسنل انتظار نداره غیر نوبت ویا با پارتی بازی بهش نوبت بدن مردم فقط اخلاق خوب میخواهند برخورد مناسب… پرسنل از کس دیگه ای عصبانی هست ب دیگر افراد چرا بد اخلاقی میکند

    پاسخ دادن
    1. 23.1

      شاهد

      مطمئنی کسی انتظار پارتی بازی نداره ؟ من هرچی رفتم اونجا شاهد بودم که هر 30 ثانیه یکبار یکی این انتظاره و داره

      پاسخ دادن
  4. 22

    شهروند

    یکی از بزرگترین شانس بیمارستان اینه که مدیر سایت خیلی از نظرهارو منتشر نمیکنه …

    پاسخ دادن
  5. 21

    بیکار

    خانم قصه گو * اخرداستان چه میشود،؟خداکند اخرخوبی داشته ه باشد.

    پاسخ دادن
  6. 20

    جواب

    با سلام جناب بهرام چرا مردم نسبت به قسمت های دیگه بیمارستان(ارژانس،اتاق عمل،ای سی یو…)اعتراض ندارن و بیشتر روی قسمت کلینیک تخصصی تایید دارن در ضمن این کارکنان شیفتی کار می کنند این طور نیست که تمام وقت باشند و در آخر به نظر شما وظیفه این کارکنان واقعا چیست? جناب منصف این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می باشد و دقیقا یکی از دوربین ها در قسمت دادن بلیط می باشد که صدا را هم به طور وضوح ضبط می کند اگه مسولین بخواهند عادلانه قضاوت کنند فقط فیلم ضبط شده دو روز را ببینند کافی است.

    پاسخ دادن
  7. 19

    بهرام

    اکثر دوستان که نظر دادند یکطرفه قضاوت کردند, باید پای صحبت پرسنل هم نشست, کدام کارمند در کدام اداره با این حجم ارباب رجوع سروکار دارد ؟
    البته هبچ وقت حجم کار نباید باعث این مشکلات شود. ولی مشکل اصلی همچنان دیدی است که نسبت به شبکه بهداشت و درمان ایجاد شده. بحث مدیریت بدون شک بهانه ای بیش نیست

    پاسخ دادن
  8. 18

    klka

    شهاب کجایی؟؟؟؟؟اینه چی وضعیونه؟؟

    پاسخ دادن
  9. 17

    منصصف

    من پیشنهاد میدم همکاران در سایت سلام پاوه یک روز ساعت ۸صبح برن کلینیک ببینن برخورد پرسنل کلینیک با ارباب رجوع مشکل داره یا برخورد مردم با پرسنل چون چند روز پیش من اونجا بودم طبق لیست نوشته شده توسط مراجعین نوبت میدادن چند نفر چون دیر اومده بودند و نوبت همانروز تموم شده بود شروع کردن به داد و بیداد و فوش دادن به پرسنل فکر کنم یه گزارش از پرسنل کلینیک بگیرن اونا حتما جواب دارن

    پاسخ دادن
  10. 16

    قصه گو!!

    قسمت2347……واین داستان همچنان ادامه دارد!!!!! ادامه داستان تاچندروزدیگر!!!!

    پاسخ دادن
  11. 15

    شهروند

    جریان انتصاب اقای ….. که بحث ان داغ است به کجارسید؟؟اقای …. بهترین گزینه برای مدیریت شبکه بهداشت ودرمان پاوه است..هم تحصیلکرده دانشگاه معتبر کشورفرانسه است هم دارای تجربه وازمون خداکند دانشگاه علوم پزشکی هرچه زودتر به داد وضعیت اورژانسی بهداشت ودرمان پاوه برسد

    پاسخ دادن
  12. 14

    همراه بیمار

    خانم انصاری باسلام ودست مریزادبابت انعکاس برخورد واقعا نامناسب پرسنل کلنیک ولی یک سوال همیشه ذهن مرامشغول کرده آیا دراین شهر هیچ ارگان نظارتی وجود ندارد ؟که برخورد چنین افرادی را که باعث نگرانی 80 درصد مردم میشوند کنترل نمایند یا تاحالا هیچکدام از مسولان این شهر خودشان یا بستگانشان مریض نشدن وبه آنجا مراجعه نمایند که چنین برخوردی را ببینند
    خدا را شاهد می گیرم با توجه به بیماری والدینم بنده بارها مراجعه نموده ام وهر بار هم شاهد برخورد خیلی خیلی نامناسب یکی از این پرسنل بوده ام ویااینکه حق پیرزن وپیر مردی را به خاطر دوستانشان ضایع نموده اند
    درپايان دعا می کنم خداوند حق این مردم مظلوم را از مسئولین از خدا بی خبری که این ظلم ها را می بینند وسکوت کرده اند بگیرد

    پاسخ دادن
  13. 13

    ناشناس

    اسامی اونها را بدهید که درس عبرت بشه

    پاسخ دادن
  14. 12

    گالیور

    من میدونستم بعد ازانتصاب…..؟؟؟؟وضعیت بهداشت ودرمان پاوه عقب گردمیکند..من میدونستم چه نقشه ای برای …… پاوه کشیده اند!!!من میدونستم؟؟؟؟؟اما کو گوش شنوا!!!!!!!!

    پاسخ دادن
  15. 11

    ناشناس

    متاسفانه همه آنچه که شما فرمودید درست است مسولان کاری برای رفع این مشکل بزرگ انجام ندادده واگر انجام داده باشند در رفع این مشکل کارگر نبوده همان بهتر که ما راضی هستیم چندین برابر این مبلغ را داده و گذرمان به کلینیک نیفتد چون هر بار که میرویم جز خرابی اعصاب و درگیریچ یزی نسیبمان نمیشود با تشکر از شما و کسانی که ای مشکل را بیان کردید

    پاسخ دادن
  16. 10

    نوسود

    برای ما که از نوسود میایم نوبت گرفتن شده یه معضل بزرگ.بخدا ساماندهی کلینیک همچی کار سختی نیست مسئولین عزیز از خدا بترسید

    پاسخ دادن
  17. 9

    نصوح

    با تشکر از نگارنده امید وارم مردم ومسولین با همت خود قدری از این مشکلات ساده را حل نمایندوتلنگری باشد به تمامی افرادی که کار خدماتی انجام می دهند وبدانند که خوش خلقی در انجام تمام امور بهترین سرمایه است

    پاسخ دادن
  18. 8

    عمار قادری

    با تشکر از نگارنده متن
    همانطور که در بالا به آن اشاره کردید متاسفانه در سازمانها خدماتی این نوع برخوردها هم برای مراجعه کنندگان و هم برای خود کارکنان سازمان عادی شده است این نوع رفتارها از ناشی از دو چیز است یکی فرهنگ عمومی مردم و یکی ساختار سازمان در بحث فرهنگ عمومی مردم باید بگویم که فرهنگ رو نمیشه یک شبه تغییر داد و باید همسو با فرهنگ حرکت کرد و برای تغییر فرهنگ در دراز مدت تلاش کرد و نسبت به ساختار سازمان هم تغییرات رو نمیشه در سطح پایین اعمال کرد. با توجه به اینکه این مرکز جدید است و اکثر پرسنل محترم این کلینیک جدای از پزشکان همه در رده سنی پایینی هستند و همه آنها جوان هستند و آینده این کلینیک هستند با استفاده از تکنیک های مشاوره ای و برگزاری کلاس های CRMبرای این عزیزان جهت برخورد هر چه صحیح تر با ارباب رجوع و ایجاد فضایی آرامش بخش هم برای بیماران و هم برای پزشکان همت کرده چون شخص بیمار به خودی خودی از عارضه ای رنج میبرد و نیازمند برخورد با کسی است که توان تحمل برخورد بیمار زا داشته باشد.
    اما من به عنوان یک فرد مراجعه کنند به کلینیک جهت رزرو وقت بارها با مشکلات متعددی مواجه شدم از جمله ازدحام بیمار مخصوصا در ایام زمستان مراجعه چندین بار جهت گرفتن یک وقت و حتی شاهد برخورد لفظی مراجعه کنند با پرسنل کلینیک شدم. و برای رفع این مشکلات همچنین رفع مشکلات پارکینگ پیشنهاد سیستم پاسخگوی تلفنی خودکار را هم به جناب آقای میرانی مدیر کلینیک و هم جناب دکتر ولدبیگی کردم این سیستم باعث میشود که دیگر نیازی نباشد که بیمار صبح زود مسیر طولانی را روستاها اطراف و اغلب برای گرفتن یک نوبت چندین بار مراجعه کند و یا ساعت ها قبل از نوبت خود به کلینیک مراجعه و هم باعث اذحام داخل سالن و هم باعث ترافیک و شلوغی پارکینگ شود و اگر به هر دلیلی مشکل اورژانسی برای پزشک پیش بیاد و پزشک کلینیک رو ترک کند دیگر بیماران باقی ماند به علت ارسال اتوماتیک پیامک تا برگشت مجدد پزشک به کلینیک مراجعه نمی کنند و دها مورد مثبت دیگر که اکثر مشکلاتی ناشی از ازدحام و مراجعه بیماران رو پوشش میدهد

    پاسخ دادن
  19. 7

    جعفري

    واقعا وضعيت مديريت و شيوه بر خورد و نوبت دهي و را ه انداختن بيماران در اين كلينك افتضاح است در زماني كه همه ي بيمارستانها به صورت اينترنتي كار پذيرش و نوبت دهي را انجام مي دهند در اين كلينك بي سر و سامان براي مراجعه به دكتر بايد دوسه بار مراجعه كرده و ساعت ها وقت تلف كرد آن هم اگر بيماري يك بيماري اورژانسي نباشد وگرنه بايد عطايش را به لقايش بست و سريع راهي جوانرود يا كرمانشاه شدحال اگر كسي از نوسود يا مثلا هاني گرمله بخواهد دكتر برود بايد صبح ساعت هفت برود نوبت بگيرد بعد از دوساعت اين كار انجام مي شود و بعد برود در ساعتي كه فرموده اند بيمار را بياورند تا بعد از ساعت ها پذيرش شود اي كاش اين طرح بد يمن و بي فايده در شهرستان ما آزمايش نمي شد ومطب هاي قبلي داير شوند و دو برابر قبل پول بگيرند ولي بتوان به موقع بيمارت را به دكتر رساند

    پاسخ دادن
  20. 6

    عزیز دل

    وای یکی گفته خودکشی عزیز دل برادر ما در اینجا اگر مسئولان اندکی فقط اندکی توجه کنند باید کلاهمان بیندازیم هوا صد ملق بزنه

    پاسخ دادن
  21. 5

    همشهري

    خوب بايد چكار كرد كي بايد جواب بده
    رئيس بيمارستان قدس يا مدير شبكه بايد يكي پاسخگو باشه
    تو ژاپن ميگن مسؤول ها خودشونو ميكشن
    اينجا حداقل جواب بدن فقط

    پاسخ دادن
  22. 4

    مشتری کلینک

    واقعا خیلی خیلی بد رفتار و بد برخورد هستن من چن بار مراجعه کردم هر روز بدتر از دیروز میشن و مسئولی هم نیست که یه تذکر بهشون بده……

    پاسخ دادن
  23. 3

    یک راهکار

    با سلام خدمت شما و تشکر بسیار بابت دغدغه هایایتان برای شهرمان هر چند شاید هیچ مسولی توجه نکند اما همین که بداند مردم می فهمند این چیزهارو در یک حد کافی است. طرح نظام سلامت در سایر استان ها نیز اجرا میشود بنده در شهر سنندج ساکن هستم در اینجا نحوه نوبت گرفتن برای دکتر رفتن اینترنتی شده هم مراکز با شلوغی زیادی روبرو نمی شوند و هم این گونه تنش ها به وجود نمیاید چون هر کس روز و وقت خود را می داند و همان زمان مراجعه می کند به نظر بنده راهکار خوبی است انشااله در پاوه هم بتوان ازش استفاده شود .با تشکر

    پاسخ دادن
  24. 2

    كارمند بيمارستان

    باسلام
    اين جو نا مناسب ناشي از ضعف مديريت شبكه ميباشد و به زودي تغييراتي در مديريت ايجاد خواهد شد كه به روند درمان بيماران پاوه كمك خواهد كرد

    پاسخ دادن
  25. 1

    خسروی

    متاسفانه مطب نوشتن در این مورد بی فایده اس چوووون هیچ کسی پاسخگو نیست متاسفانه هر چه بیشتر نوشته میشه برخورد ها بدترمیشه متاسفانه مراجعه کننده های این کلینیک اصلا هیچ گونه حقی ندارن متااااااسفانه …..‌

    پاسخ دادن

نظر دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *