پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:22

با پخش کلیپی از سخاوتمندی خالو حسین کوه کن در مدرسه سازی تجلیل شد.

با پخش کلیپی از سخاوتمندی خالو حسین کوه کن در مدرسه سازی تجلیل شد.

به گزارش سلام پاوه :در هجدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه با پخش کلیپی با عنوان “دستان مهر و سخاوت در جدال با سنگ و همراهی با فرهنگ” از سخاوتمندی حالو حسین کوه کن در عرصه مدرسه سازی تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در هجدهمین جشنواره  خیرین مدرسه استان کرمانشاه […]

به گزارش سلام پاوه :در هجدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه با پخش کلیپی با عنوان “دستان مهر و سخاوت در جدال با سنگ و همراهی با فرهنگ” از سخاوتمندی حالو حسین کوه کن در عرصه مدرسه سازی تجلیل شد.آموزش و پرورش باینگان

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در هجدهمین جشنواره  خیرین مدرسه استان کرمانشاه از سخاوتمندی خالو حسین عثمانی مشهور به خالو حسین کوه کن با پخش کلیپی با عنوان  ” دستان مهر و سخاوت در جدال با سنگ و همراهی با فرهنگ” تجلیل شد.

در این جشنواره که در اردوگاه شهید باهنر کرمانشاه و با حضورمعاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیران کل آموزش و پرورش ،نوسازی مدارس،دیوان محاسبات  ،صفری منتخب مردم شریف کرمانشاه در مجلس دهم و خیران مدرسه ساز استان کرمانشاه حضور داشتند ، پخش این کلیپ که از جمله برنامه های اصلی این جشنواره بود  مورد استقبال گرم حاضران قرار گرفت.

این کلیپ در کارشناسی روابط عمومی و مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش منطقه باینگان و به سفارش اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه تهیه و تدوین شده بود.

شایان ذکر است  حسین عثمانی معروف به خالو حسین کوه کن و فرهاد ثانی ، با داشتن فقط یک پا ، و تنها با یک بیل و کلنگ اقدام به ساخت خانه در دل سنگ در منطقه میگوره بخش باینگان نموده که این خانه مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد.

خالو حسین در اواخر سال 1393 تمام سرمایه خویش را  به مبلغ 60 میلیون ریال که حاصل از در آمد  وی از محل بازدید گردشگران بود ، برای هوشمند سازی یک کلاس درس و تجهیز 14 واحد آموزشی ، به آموزش و پرورش منطقه باینگان اهدا نمود که این عمل خیر و خداپسندانه وی بازتاب وسیعی در خبر شبکه زاگرس کرمانشاه، روزنامه های کثیر الانتشار و سایتهای محلی و کشوری داشت.

خالو حسین اینک به دنبال شکستگی پا و مدتها بستری  بودن در بیمارستان، در منزل  در شهر بانه وره و در بستر بیماری بسر می برد.

آموزش و پرورش باینگان

hosain31.2.95 (1)

hosain31.2.95

آموزش و پرورش باینگان

hosain31.2.95 (3)

hosain31.2.95 (2)

4 پاسخ برای “با پخش کلیپی از سخاوتمندی خالو حسین کوه کن در مدرسه سازی تجلیل شد.

  • هنرمند در تاریخ خرداد 4, 1395 گفت:

    قدر بزرگان را نمیدانیم مگر بعد از مرگشان………………………..

  • علی محمدی نوسودی در تاریخ خرداد 4, 1395 گفت:

    با سلام
    خالو حسین کوه کن درست است که یک پاه دارد ولی روحی بزرگ وبینشی بس وسیع دارد .اگر مبلغ بخشش ایشان کم است اما در مقابل سرمایه اش بسیار زیاد است .درود بر این مرد بزرگ وجاودانه اورامانت .ای کاش سرمایه داران ما لحظه ای به فکر فرو بروند وخالو حسین را تجسم نمایند.

  • جوان در تاریخ خرداد 4, 1395 گفت:

    سلامی به گرمی اصطکاک گرمی کلنگ باسنگ
    بوسه ای بر دستان مهر و سخاوت
    عرض سلام و ارادت خدمت کاربران عزیز و سلامی دوباره به کارکنان آموزش و پرورش باینگان
    علل الخصوص مدیریت و کارشناس روابط عمومی آن اداره به پاس قدر دانی از مرد پولادین
    نماد اقتدار مردانگی سخاوت مندی و جدال باسنگ و همراهی با فرهنگ

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ خرداد 1, 1395 گفت:

    کلیپ را تهیه می کردید با امکان دانلود،
    بنظر بنده خدمت بزرگی به کاربران می کردید.
    اگر مقدور است از طریق رایزنی باجناب آقای مستوفی اینکار را انجام دهید.
    با سپاس همیشگی