ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:33

معاون فرماندار پاوه:امدادگران جمعیت هلال احمر،نماد ایثار و ازخودگذشتگی هستند

معاون فرماندار پاوه:امدادگران جمعیت هلال احمر،نماد ایثار و ازخودگذشتگی هستند

به گزارش سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های امدادگران گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر، نماد ایثار و از خودگذشتگی هستند. به گزارش خبرنگار ایرنا، سید نجیب میرانی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از امدادگران نمونه و برترین های مسابقه بزرگ کتابخوانی جمعیت هلال احمر افزود: امدادگران جمعیت هلال […]

به گزارش سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های امدادگران گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر، نماد ایثار و از خودگذشتگی هستند.میرانی

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید نجیب میرانی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از امدادگران نمونه و برترین های مسابقه بزرگ کتابخوانی جمعیت هلال احمر افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر از جمله ایثارگرانی هستند که از جان خود برای نجات انسان‌ها مایه می‌گذارند و در تمام طول سال به صورت شبانه‌ روزی برای این منظور تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه به چنین جوانانی که این ‌طوری حس انسان دوستانه دارند، افتخار می‌کنیم گفت، به طور قطع تقدیر از این امدادگران وظیفه اندکی است که می‌توانیم در مقابل ایثارگری‌های آنها انجام دهیم.

در ابتدای این مراسم رئیس جمعیت هلال احمر پاوه نیز گفت: هم اکنون 500 امدادگر، نجاتگر و عضو داوطلبان با این جمعیت همکاری مستمر و تنگاتنگی دارند.

مسعود حسینی افزود: این تعداد در قالب 9 تیم آماده در زمینه امداد جاده ای، امداد کوهستان و امداد خواهران (توانا) مشغول به فعالیت هستند.

در پایان از 20 عضو فعال و 50 نفر از برترینهای مسابقه بزرگ کتابخوانی جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

میرانی