پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:31

پیشنهاد معاون استاندار کرمانشاه برای هم‌افزایی استانداری و رسانه‌ها

پیشنهاد معاون استاندار کرمانشاه برای هم‌افزایی استانداری و رسانه‌ها

به گزارش سلام پاوه : معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه، با طرح یک پیشنهاد، ‌خواستار هم‌افزایی استانداری و رسانه‌ها در جهت پوشش مناسب وقایع با هدف کمک به توسعه استان شد. به گزارش ایرنا، یوسف شاه حسینی روز دوشنبه همزمان با «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوی اسلامی […]

به گزارش سلام پاوه : معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه، با طرح یک پیشنهاد، ‌خواستار هم‌افزایی استانداری و رسانه‌ها در جهت پوشش مناسب وقایع با هدف کمک به توسعه استان شد.شاه حسینی

به گزارش ایرنا، یوسف شاه حسینی روز دوشنبه همزمان با «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوی اسلامی (ایرنا) کرمانشاه از نزدیک در جریان نحوه فعالیت و خدمات این خبرگزاری قرار گرفت و یک پیشنهاد جدید خبری را هم مطرح کرد.
وی با انتقاد از دیدگاه منفی گرایانه برخی رسانه ها و خبرنگاران، نشان دادن یک نمای سیاه و منفی از کلیت استان کرمانشاه و انتشار مکرر اخبار بد و ناامید کننده را برای استان و همه کرمانشاهی ها مضر دانست.
به اعتقاد شاه حسینی، اگر به صورت مستمر فقط چالش ها، مشکلات و رویدادهای نگران کننده از سطح استان منعکس شود، برآیند آن شکل گیری یک نگاه ناامید کننده و بدبینانه به استان است که منجر به کند شدن روند توسعه و پیشرفت استان می شود.
او از همه خبرنگاران و رسانه های استان خواست که در کنار پوشش واقع بینانه و آینده نگرانه رویدادهای منفی و مشکلات، نقاط مثبت و امیدوارکننده را هم پوشش دهند و در انعکاس هر خبری پیامدهای آن را برای کل استان در نظر بگیرند.شاه حسینی
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه، برای رفع این مشکل پیشنهاد داد که ارتباط نزدیکی بین این معاونت و رسانه های استان برقرار شود و رویدادها، وقایع و چالش های استان در قالب یک هماهنگی و هم‌ افزایی موثر پوشش داده شود تا نتیجه آن رفع موانع و تسریع در توسعه استان باشد.
وی برای هرگونه هماهنگی و ارتباط با رسانه ها اعلام آمادگی کرد.
در جریان این دیدار علی مولوی، رییس ایرنا مرکز کرمانشاه هم پس از ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز در استان کرمانشاه، پاسخگویی مسئولان و مدیران استان را یکی از ملزومات توسعه و حل مشکلات استان دانست و خواستار توجه بیشتر برخی از مدیران به رسالت و جایگاه خبرنگاران شد.