س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 22:15

ذخیره 680 میلیون مترمکعبی آب پشت سدهای استان/ شهرستان پاوه رکورد دار بارش ها

ذخیره 680 میلیون مترمکعبی آب پشت سدهای استان/ شهرستان پاوه رکورد دار بارش ها

به گزارش سلام پاوه : مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه گفت: ظرفیت ذخیره آب پشت سدهای استان به 680 میلیون مترمکعب رسیده است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری کردپرس، کیاست امیریان اظهار داشت: میزان بارندگی های سالجاری ، 121 درصد بیشتر از پارسال و 55 درصد هم ، بیش […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه گفت: ظرفیت ذخیره آب پشت سدهای استان به 680 میلیون مترمکعب رسیده است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری کردپرس، کیاست امیریان اظهار داشت: میزان بارندگی های سالجاری ، 121 درصد بیشتر از پارسال و 55 درصد هم ، بیش از میانگین بلندمدت است.سد داریان

وی میانگین بارندگی های بلندمدت استان را ، 468 میلیمتر اعلام کرد و خاطر نشان نمود: در بارندگی های امسال ، شهرستان پاوه با هزار و 242 میلیمتر رکوردار است و  شهرهای گواور در شهرستان گیلانغرب با هزار و 237 ، کرندغرب در شهرستان دالاهو با 916 ، روانسر با 845 ، جوانرود با 829 ، تازه آباد در شهرستان ثلاث باباجانی با 818 و گهواره در شهرستان دالاهو هم با 774 میلیمتر ، در ردیف پربارش های استان کرمانشاه قرار دارند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه تصریح داشت : هم اکنون عامل اطمینان بخش ، ذخیره حدودا 680 میلیون مترمکعبی آب پشت سدهاست ، که 82 درصد از ظرفیت 8 سد در دست بهره برداری استان را شامل می شود.

 وی در پایان با اشاره به سرریز کردن 3 سد آزادی در شهرستان دالاهو ، زاگرس در شهرستان گیلانغرب و شهداء (سلیمانشاه) در شهرستان سنقروکلیایی یادآور شد : اگر روند ورودی به سدها به همین شکل ادامه داشته باشد ، پیش بینی می کنیم تا پایان اردیبهشت ، یک سد دیگر هم سرریز کند.

لازم به ذکر است سد داریان پاوه براساس اخبار واصله و شنیده ها امروز سرریز می شود این تصویر جدیدترین تصویر از سد داریان است.

سد داریان

یک پاسخ برای “ذخیره 680 میلیون مترمکعبی آب پشت سدهای استان/ شهرستان پاوه رکورد دار بارش ها

  • نیما خورشیدی زاد در تاریخ اردیبهشت 24, 1395 گفت:

    باسلام تشکر از شما این سد را درست کرده اید و پول زیادی بکار رفته ممنون تشکر می کنیم و هم برای قایق خوش می باشد وهم برای هجیج اگر تنل برای بل میرویم درست کنند تشکر می کنم باتشکر خدا حافظ