پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:31

مشکلات روستای مرزی بورول بخش باینگان بررسی شد/ عکس

مشکلات روستای مرزی بورول بخش باینگان بررسی شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه به همراه بخشدار باینگان،روسای ادارات برق،جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی از روستای مرزی بورول بازدید کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه از بانه وره:در ابتدای این بازدید که مورد استقبال گرم دهیار و اهالی روستا قرار گرفت،دهیار روستای بورول ضمن تشکر از حضور فرماندار و هیئت همراه به […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه به همراه بخشدار باینگان،روسای ادارات برق،جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی از روستای مرزی بورول بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از بانه وره:در ابتدای این بازدید که مورد استقبال گرم دهیار و اهالی روستا قرار گرفت،دهیار روستای بورول ضمن تشکر از حضور فرماندار و هیئت همراه به بیان مسایل و مشکلات روستا از جمله برق رسانی٬آب شرب روستا و راه ارتباطی توضیحات لازم را داد.روستای بورول

پرویز ایده پور در این بازدید با قدردانی از حضور گرم مردم روستا قول مساعد داد که در آینده نزدیک اعتباراتی جهت رفع مشکلات فوق اختصاص و تامین نماید.

در پایان دهیار و مردم مرزدار رو‌ستای بورول ضمن تشکر و تقدیر و‌یژه از فرماندار تلاشگر و‌ خدوم شهرستان و همچنین بخشدار باینگان و‌ بانی این بازدید آقای علی اشرف عزیزی فرهنگی خدوم شهر بانه وره و همراهان آرزوی تو‌فیقات رو‌ز افزو‌ن برای انها  را در راه خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم منطقه را از خداوند منان خواستار شدند.

لازم به ذکر است روستای بورول یکی از ۲۲روستای نوار مرزی از طایفه ی امامی می باشد که بر اثر اثرات جنگ تحمیلی بیشتر آن خالی از سکنه شده است.

خبر از : وفا فتح الهی خبرنگار سلام پاوه در شهر بانه وره

روستای بورول

روستای بورول (3)

روستای بورول