ج 31 فروردین 1403 ساعت 05:23

دو خبر از انتخابات شورای اجرائی هلال احمر پاوه

دو خبر از انتخابات شورای اجرائی هلال احمر پاوه

به گزارش سلام پاوه:رییس هلال احمر پاوه از صدور کارت عضویت: 415 نفر از اعضایی که می توانند در چهارمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر در شهرستان پاوه شرکت نمایند،خبر داد. مسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:کارت عضویت این عزیزان به همراه دعوتنامه شرکت در انتخابات صادر گردیده و نامبردگان جهت دریافت آن […]

به گزارش سلام پاوه:رییس هلال احمر پاوه از صدور کارت عضویت: 415 نفر از اعضایی که می توانند در چهارمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر در شهرستان پاوه شرکت نمایند،خبر داد.مسعود حسینی

مسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:کارت عضویت این عزیزان به همراه دعوتنامه شرکت در انتخابات صادر گردیده و نامبردگان جهت دریافت آن می بایست در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 22 و 23  اردیبهشت ماه (صبح و عصر) به جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه مراجعه نمایند.

حسینی در ادامه گفت:انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر بصورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود و در شهرستان پاوه این انتخابات در روز جمعه 24  اردیبهشت ماه در  سالن سینما فرهنگ (سالن  اداره ارشاد اسلامی ) از ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

اعضایی که اسامی آنها در ذیل قید شده است باید با به همراه داشتن دعوتنامه وکارت عضویت و یک کارت شناسایی معتبر در روز جمعه ساعت 9 صبح جهت شرکت در این انتخابات به سینما فرهنگ مراجعه نمایند.

 وی در پایان اعلام کرد که منتظر حضور فعال همه اعضا در روز جمعه 24/2/95 در ساعت 9 صبح در سالن سینما فرهنگ هستیم.

لازم بذکر است دواطلبان میتوانند با مراجعه به هلال احمر پاوه از واجد شرایط بودن خود در انتخابات و رای دادن با خبر شوند.

رقابت 8  نفر جهت عضویت در شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه

 

به گزارش سلام پاوه:مسعود حسینی از رقابت 8 نفر جهت عضویت در شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه خبر داد.

رییس هلال احمر شهرستان پاوه ضمن اعلام این خبر،افزود:هدف از برگزاری این دوره از انتخابات نهادینه کردن مشارکت اعضا، داوطلبان فعال و افراد نیکوکار، نوع دوست و خیران عنوان و افزود: برگزاری این انتخابات، زمینه حضور حداکثری و موثر اعضا و داوطلبان را در ارکان تصمیم گیری جمعیت هلال احمر فراهم می کند.

حسینی در تشریح وظایف شورای اجرایی و بازرسی بر اساس اساسنامه جمعیت هلال احمر افزود : تدوین برنامه های کلی شهرستان و ارائه آن به مجمع شهرستان، ، تدوین راهکارهای لازم در راستای اجرای مصوبات شهرستان و نهادینه کردن مشارکت اعضا، داوطلبان ، افراد نوع دوست و خیران در ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی جمعیت هلال احمر از جمله وظایف شورای اجرایی است.

روز ٢4 ارديبهشت مجامع شهرستان ها برگزار و در مجموع 4 نفر از شش  نفر نامزد جهت عضويت در شوراي اجرايي  و 1 نفر از دو نفر نامزد شهرستان به عنوان بازرس انتخاب خواهند شد.

محل برگزاری انتخابات در شهرستان پاوه

سالن سینما فرهنگ ( اداره ارشاد اسلامی )

چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر بصورت هماهنگ در سراسر کشور در روز جمعه 24 اردیبهشت ماه از ز ساعت 9 صبح  برگزار خواهد شد.

هلل احمر پاوه (2)

هلل احمر پاوه (1)