پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:25

اولیاء علی بیگی ؛ دبیر اجرایی خانه کارگر کرمانشاه شد

اولیاء علی بیگی ؛ دبیر اجرایی خانه کارگر کرمانشاه شد

به گزارش سلام پاوه؛ اولیاء علی بیگی ؛ دبیر اجرایی خانه کارگر کرمانشاه شد. به گزارش سلام پاوه؛ اولیاء علی‌بیگی رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه شد. وی که از فعالان عرصه کار و کارگری در سطح کشور می باشد، دیروز 19 اردیبهشت ماه 1395 طی حکمی از سوی حسن […]

به گزارش سلام پاوه؛ اولیاء علی بیگی ؛ دبیر اجرایی خانه کارگر کرمانشاه شد.

photo_2016-05-09_20-11-55به گزارش سلام پاوه؛ اولیاء علی‌بیگی رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه شد. وی که از فعالان عرصه کار و کارگری در سطح کشور می باشد، دیروز 19 اردیبهشت ماه 1395 طی حکمی از سوی حسن صادقی، معاونت هماهنگی دبیرکل خانه کارگر کشور به سمت دبیر اجرایی خانه کارگر کرمانشاه منصوب شدند.
حاجی علی بیگی، هفته کار و کارگر امسال در شهرستان پاوه و در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان حضور داشتند.
در حکم حسن صادقی، خطاب به “اولیاء علی بیگی”آمده است: به موجب این حکم جنابعالی به سمت دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه منصوب می گردید. امید است با استعانت از خداوند متعال و همت، درایت و پیشتکار و تلاش در به ثمر رسیدن اهداف جامعه کارگری موفق باشید.
پیش از این انتصاب جواد اکبری این مسئولیت را بر عهده داشت.
پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه این انتصاب را به جناب علی بیگی تبریک عرض کرده و آرزوی توفیق روزافزون را برای ایشان و جامعه کارگری استان دارد.

photo_2016-05-09_20-12-10