پ 09 فروردین 1403 ساعت 12:27

دو خبر از آموزش و پرورش منطقه نوسود/ عکس

دو خبر از آموزش و پرورش منطقه نوسود/ عکس

به گزارش سلام پاوه : جشن شکرگزاری روخوانی قرآن کریم در مدارس منطقه نوسود برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :جشن شکرگزاری روخوانی قرآن کریم دانش آموزان پایه سوم مدارس پسرانه هفت تیر و دخترانه سمیه باحضور امام جمعه شهر نودشه، بخشدار و رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود، آموزگاران و والدین دانش آموزان […]

به گزارش سلام پاوه : جشن شکرگزاری روخوانی قرآن کریم در مدارس منطقه نوسود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :جشن شکرگزاری روخوانی قرآن کریم دانش آموزان پایه سوم مدارس پسرانه هفت تیر و دخترانه سمیه باحضور امام جمعه شهر نودشه، بخشدار و رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود، آموزگاران و والدین دانش آموزان در مسجد حضرت فاروق اعظم(رض) نودشه برزار شد.منصور وهابی

رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود با تقدیر از بانیان مراسم در سخنانی بیان داشت: زندگی حقیقی و حیات طیبه در پرتو عمل به دستورها و رهنمودهای قرآن شکل می گیرد و قرآن برنامه ای است که دربرگیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی آدمی است، و به میزانی که انسان آموزه ها و دستورهای قرآن را در زندگی بکار گیرد موفقیت را کسب خواهد کرد و در این دنیا و آخرت سعادتمند خواهد شد.

منصور وهابی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: آیات قرآن کریم برای آرامش در زندگی بهترین و پایدارترین آثار را برای هر شخص در هر موقعیت و شرایط زندگی فراهم خواهد کرد، و تلاوت آیات قرآن و تدبر در معانی آیات، آرامش روحی و روانی را برای انسان به همراه خواهد داشت.

وی در خاتمه هدف از برگزاری این جشن را تشویق و ترغیب دانش آموزان به یادگیری قرآن، آموزش آن به دیگران و ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس عنوان کرد.

امام جمعه شهر نودشه نیز در سخنانی ضمن تبریک معراج پیامبر عظیم الشان اسلام و اشاره به حوادث مهم تاریخی اسرا و معراج و تقدیر از این حرکت مهم دینی در مدارس، از توجه ویژه آموزش و پرورش به برنامه های دینی مدارس ابراز خرسندی و رضایتمندی نمود.

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی با بیان اینکه قرآن کلام و معجزه الهی است، ارتباط آدمی با خداوند سبحان را از طریق اقامه نماز و تلاوت قرآن دانست که انجام این دو مهم آرامش روحی و روانی را به استناد آیات قرآن و احادیث نبوی به همراه خواهد داشت.

ماموستا مبارکشاهی برگزاری این جشن را با حضور اولیاء و آموزگاران در مسجد، اقدامی مطلوب دانست که باعث پیوند قلبی دانش آوزان و ارتباط مستمر آنان با مساجد خواهد شد.

امام جمعه نودشه در خاتمه سوالاتی را در زمینه مسائل دینی و قرآنی مطرح نمود و به برگزیدگان مبلغ 150 هزار تومان هدایای نقدی اهدا کرد.

photo_2016-05-08_01-29-42 منصور وهابی photo_2016-05-08_01-29-34 photo_2016-05-08_01-29-46 DSC05395 اموزش و پرورش نوسود

برگزاری اختتامیه دومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس منطقه نوسودمنصور وهابی

مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای منطقه نوسود با حضور رئیس اداره بصورت نمادین در دبستان سمیه نودشه برگزار شد.

ریس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در اختتامیه این مراسم، اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را در مدارس نوید بخش سلامت و پیشگیری از بیماریهای جسمی و روحی دانست که می تواند در ایجاد شادابی و نشاط در مدارس موثر باشد.

منصور وهابی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری تحصیل، تهذیب و ورزش را سه مولفه مهم برای جوانان دانست که خواستار کسب و اجرایی شدن این سه اصل مهم در تمامی دانش آموزان مدارس سطح منطقه شد.

وی در پایان خاطر نشان ساختبا توجه به اینکه این المپیاد اهدافی چون ایجاد نشاط و شادابی، ارتقای سطح سلامت جسمانی و روانی ،شناسایی استعدادهای ورزشی و ایجاد نهضت دواطلبی در ورزش را دنبال می کند ، تلاش شده مشارکت پذیری تمام بخش ها و مدرسه محوری بیشتر از سایر بخش ها نمود داشته باشد.

گفتنی است اختتامیه این مراسم با رژه دانش آموزان همراه با روشن نمودن مشعل المپیاد آغاز گردید و در ادامه دانش آموزان با اجرای سرود دسته جمعی و برافراشتن پرچم المپیاد، مهارت های خود را در رشته های مختلف ورزشی از جمله هنرهای رزمی، طناب زنی وسطی، ایروبیک، حلقه زنی، طناب بازی و … به نمایش گذاشتند.

 IMG_3597 IMG_3553 IMG_3540 IMG_3643 اموزش و پرورش نوسود منصور وهابی

 

یک پاسخ برای “دو خبر از آموزش و پرورش منطقه نوسود/ عکس

  • فرهنگي در تاریخ اردیبهشت 20, 1395 گفت:

    مراسمات بسيار خوبي بودند .واين مراسمات بيانگر ااين موضوع مهمند كه اداره اموزش و پرورش منطقه نوسود هم به تقويت ببعدجسمي دانش آموزان و هم بعد معنوي انها توجه دارند و يك سو نگر نيستند دست همه مخصوصا مدير اداره اقاي وهابي كه حقيقتا زحمات شايسته و قابل تقدير ايشان بر كسي پوشيده نيست درد نكند و سپاس براي مديران اين دانش اموزان و ساير برنامه ريزان اداره