س 28 فروردین 1403 ساعت 23:36

هفته قرمز پوشان ماه نشان را تبریک گفت

هفته قرمز پوشان ماه نشان را تبریک گفت

به گزارش سلام پاوه:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه به مناسبت هفته هلال احمر پاوه پیام تبریکی صادر کرد که متن آن بدین شرح است: جمعیت هلال احمر یکی از سازمان هایی است که با تمام توان وبا بهره گیری از نیروی انسان های پاک، وارسته وجوانان بلند همت به ارائه خدمات صادقانه می پردازد. اعضا و داوطلبان […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه به مناسبت هفته هلال احمر پاوه پیام تبریکی صادر کرد که متن آن بدین شرح است:مسعود حسینی (2)

جمعیت هلال احمر یکی از سازمان هایی است که با تمام توان وبا بهره گیری از نیروی انسان های پاک، وارسته وجوانان بلند همت به ارائه خدمات صادقانه می پردازد.

اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر ؛ قـرمز پوشان ماه نشان،خدمتگزاران بی مزد و منت،الگوهای ایثار و فداکاری،سخت کوشان عرصه انسانیت،منادیان صلح و دوستی،بشارت دهندگان عشق و زندگی، مرهم درد انسان های نیازمند،یاری رسانان مصدومین حوادث ودستگیران آسیب دیدگانی که مصداق بارز آیه شریفه مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا هستند و با اعمال خود زیباترین جلوه های ایثار و فداکاری و خدمت داوطلبانه رابه عنوان لذت بخش ترین کارهای دنیا، به همگان معرفی می نمایند.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین جمعیت های ملی است که با سرلوحه قرار دادن تعالیم دین مبین اسلام و همسو با سیاست های عالیه نظام ، تلاشی درخور تحسین در جهت تحقق اهداف چهارگانه جمعیت که همانا تأمین احترام انسانها ، کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت ها ، تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسانها را بعمل آورده و یقیناً این امر جز با همت و سعی اعضاء و داوطلبان شجاع ، غیور و گرانقدر دست یافتنی نیست.

اینجانب هفته هلال احمر (18 لغایت 24 اردیبهشت) را از باب حدیث منَ لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق را به همه همکاران،داوطلبان،نجاتگران و امدادگران،جوانان و همه شیفتگان واقعـی خدمت تبریک عـرض نمـوده و از تلاش های خستگـی ناپـذیر و خـدمات ارزنـده این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با همکاری و همدلی شاهد توفیقات بیشتر و موفقیت های عظیم تری در راستای انجام مأموریت ها و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم .

سید مسعود حسینی

رئیس جمعیت هلال احمر پاوه

مسعود حسینی (1)