پ 09 فروردین 1403 ساعت 14:10

منتخبین استان کرمانشاه یکدل و متحد در راه توسعه استان/عکس

منتخبین استان کرمانشاه یکدل و متحد در راه توسعه استان/عکس

به گزارش سلام پاوه : منتخبین مردم استان کرمانشاه صبح امروز در محل ساختمان قدیمی مجلس در همایش فرآیند قانون گذاری ، الزامات و راهکارهای مجلس دهم با مسئولین کشوری و آقای لاریجانی رئیس مجلس دیدار و گفتگو کردند. شهاب نادری منتخب مردم پاوه و اورامانات در مجلس دهم در گفتگوی تلفنی با سلام پاوه اظهار […]

به گزارش سلام پاوه : منتخبین مردم استان کرمانشاه صبح امروز در محل ساختمان قدیمی مجلس در همایش فرآیند قانون گذاری ، الزامات و راهکارهای مجلس دهم با مسئولین کشوری و آقای لاریجانی رئیس مجلس دیدار و گفتگو کردند.

larijani (1)شهاب نادری منتخب مردم پاوه و اورامانات در مجلس دهم در گفتگوی تلفنی با سلام پاوه اظهار داشت : نمایندگان استان کرمانشاه یکدل و متحد برای توسعه استان گام برمی دارند.

وی اشتغال زایی برای جوانان،راهکارهای توسعه منطقه و استان،بازگشایی و ساماندهی مرزهای استان و رفع عوامل و موانع پیشرفت استان را محور های بحث و گفتگو در این نشست ها دانست.

لازم بذکر است منتخب پاوه و اورمانات با دکتر لاریجانی رئیس مجلس نیز دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست تمامی منتخبین استان کرمانشاه یکدل و متحد پیرو توسعه استان به بحث و تبادل نظر با مسئولین کشوری پرداختند،همچنین بعدالظهر امروز نیز در نهاد ریاست جمهوری به دیدار دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان خواهند رفت.

larijani (1)
larijani (2)
larijani (3)
larijani (4)
larijani (5)

 شهاب نادزی (1)

شهاب نادزی (2)

3 پاسخ برای “منتخبین استان کرمانشاه یکدل و متحد در راه توسعه استان/عکس

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 19, 1395 گفت:

    این عکس پایین همان نماینده ارومیه هستند؟

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 19, 1395 گفت:

    با توجه به اینکه فرهنک کار گروهی را نیاموخته ایم این خوش و بش ها مال قبل از شروع کار است و آنگاه که کار شروع شود این وضعیت تداوم بخش نیست. گرچه امیدوارم بیشتر گردد…

  • سیاوش قادری در تاریخ اردیبهشت 19, 1395 گفت:

    آرزوی موفقیت، سلامت، بهروزی و تحقق اهداف را برای منتخبین استان کرمانشاه علی الخصوص آقای شهاب نادری را دارم. از در گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران سرفراز مسالت دارد. و شکر الله سعیهم.