ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:24

سلام پاوه،سومین پایگاه خبری محبوب در استان کرمانشاه شد

سلام پاوه،سومین پایگاه خبری محبوب در استان کرمانشاه شد

به گزارش سلام پاوه:اعلام نتایج نظرسنجی محبوب ترین پایگاه خبری استان کرمانشاه که در تاریخ95/02/05 از بین 3333 نظر که ثبت شده است پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه رتبه سوم در سطح استان را کسب کرده است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از آوای زاگرس:نتایج نظرسنجی انتخاب محبوب ترین پایگاه خبری استان […]

به گزارش سلام پاوه:اعلام نتایج نظرسنجی محبوب ترین پایگاه خبری استان کرمانشاه که در تاریخ95/02/05 از بین 3333 نظر که ثبت شده است پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه رتبه سوم در سطح استان را کسب کرده است.سلام پاوه

به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از آوای زاگرس:نتایج نظرسنجی انتخاب محبوب ترین پایگاه خبری استان کرمانشاه که به مدت 10روز برگزار شده بود اعلام شد. در پایان نظرسنجی از میان 3333 رای ثبت شده در این نظرسنجی، سایت های زیر به عنوان برترین ها به انتخاب کاربران محترم معرفی شدده و معرفی شده اند.

1-مرصادنیوز 471 رای
2-تیترنیوز کرمانشاه 469 رای
3-سلام پاوه 435 رای
4-پاوه پرس 430 رای
5-اسلام آبادخبر 304 رای
6-کرمانشاه دیلی 293 رای
7-اندیشه کرمانشاه 257 رای
8-بازی دراز 235 رای
9-حزب توسعه 234 رای
10-آفتاب کرمانشاه 205 رای

حضور دو سایت محبوب و پرطرفدار شهرستان پاوه (سلام پاوه و  پاوه پرس ) در رده های بالای استان کرمانشاه و جایگاه اول اورامانات بیانگیر تلاش و پشتکار این دو مجموعه می باشد هرچند یک نظر سنجی و حتی رنکینگ الکسا و… را نمی توان ملاک رسمی و قابل قبولی برای برتری و موفقیت دانست اما برکسی جایگاه ویژه این دو رسانه شهرستان پاوه در استان کرمانشاه پوشیده نیست . رسانه هایی که در بسیاری از مواقع با نامهربانی هایی مواجه می شوند و مجموعه اعضای آن افسرده و حتی بی انگیزه می شوند اما هر بار با هر مشکلی این مردم عزیز و کاربران گرامی و حامیان به تمام معنای ما بوده اند که تنها انگیزه برای فعالیت بوده اند .

شهروندان و کاربران گرامی فعالیت گسترده دو رسانه سلام پاوه و پاوه پرس موضوعی نیست که براحتی از آن گذشت و آن را نادیده گرفت مشکلات عدیده و سختی هایی که هر روز بر این فعالیت بی چشم داشت می افزاید و متاسفانه روز به روز باعث سلب انگیزه و پشتکار مجموعه این دو سایت می شود.

براستی کار فرهنگی انجام دادن در پاوه بسیار سخت است . و این سختی نیز روز به روز شدیدتر شده و باعث سرخوردگی فعالان فرهنگی و بخصوص رسانه های سلام پاوه و پاوه پرس می شود . شهروندان و کاربران عزیز این رسانه های بی ادعا امروز در استان و حتی می توان گفت در کشور حرفهای زیادی برای گفتن دارند و آن هم بدلیل همراهی خالصانه شما ، اما نباید این موضع را نادیده گرفت که به حقیقت ادامه کار برای این دو رسانه بسیار سخت است . این موضع را هم نباید نادیده گرفت هر کاری بدون نقص و مشکل نیست اما با وجود کمبودها و سختی ها به جرات می توان گفت سلام پاوه و پاوه پرس نمره مثبت و قبولی را از عموم مردم گرفته اند.

مجموعه اعضای سلام پاوه معتقد است مردم تنها پشتیبان واقعی این رسانه ها می باشند و هرجا که نیاز به حمایت بوده است این مردمان سرزمین اهورایی مان بوده اند که پشتیبان واقعی این رسانه ها بوده اند .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه از همه کاربران و شهروندان گرامی که این پایگاه خبری را قابل دانسته و در این نظر سنجی شرکت کرده اند صمیمانه سپاسگزاری می کند.امید است با تلاش و جدیت بیشتر در امر بزرگ و خطیر اطلاع رسانی شهروندان گرامی با همکاری و همیاری ما را یاری کنند.

نظر سنجی

9 پاسخ برای “سلام پاوه،سومین پایگاه خبری محبوب در استان کرمانشاه شد

  • کریمی‌ نژاد ‌ در تاریخ اردیبهشت 17, 1395 گفت:

    به آقای صالحی ,دوستان . همکارانش وتمامی کاربران این سایت تبریک میگوییم , موفق وبردوام باشید .

  • دکتر جهانگیر ولدبیگی از سنندج در تاریخ اردیبهشت 16, 1395 گفت:

    سلام بنده هم به نوبه خود این موفقیت را به شما جناب صالحی و خانواده سلام پاوه تبریک عرض می کنم امیدواریم که همیشه همچون گذشته بدرخشید.

  • ذره بین در تاریخ اردیبهشت 16, 1395 گفت:

    سلام
    واقعا لیاقت همچون مردان بزرگ این سایت اقای مدیر محترم اقای صالحی- اقای زربان – اقای شکرالهی هست و بانوای بزرگورا خانم کوثر فخری
    و بر پیکر این شهر سربلندی و سر افرازی و چراغ پیشرفت این شهر رو شما بزرگواران روشن کرده اید و ارزوی موفقیت برای شما در سال 95

  • پاوه ای در تاریخ اردیبهشت 16, 1395 گفت:

    بهتون تبریک میگم ایشالا همیشه موفق باشید سایت شما لیاقت اول شدن رو هم داشت

  • اخگر در تاریخ اردیبهشت 16, 1395 گفت:

    باسلام وعرض تبریک وشادباش امیدوارم همیشه موفق وسربلندباشید

  • بیان در تاریخ اردیبهشت 16, 1395 گفت:

    مبارکه. انشالله موفق باشین .

  • کامل حسینی در تاریخ اردیبهشت 16, 1395 گفت:

    سلام
    به تمام کادر زحمت کش سلام پاوه تبریک عرض میکنم.
    ده س تان وه ش بو

  • محه ممه د ره شیدی ئه مینی در تاریخ اردیبهشت 16, 1395 گفت:

    پیروزبای له به ریزان وه به ریوه به رانی ماندو نه ناسی سلام پاوه، هیوا دارم سه رکه وت بن،به راستی جیگای شانازیه به که مترین ئیمکاناتی باشتری پایگاو جایگاتان له نیو کومه لگاد کردوه ته وه .

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ اردیبهشت 15, 1395 گفت:

    مبارک است!
    آفرین و احسنت بر شما.
    برای منطقه که رده ای بالاتر از این دارد.و یک نعمت است.
    موفق باشید