ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:01

گرامیداشت روز معلم توسط اعضای هلال احمر شهرستان پاوه

گرامیداشت روز معلم توسط اعضای هلال احمر شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه :به مناسبت12اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم،کارکنان واعضای هلال احمرشهرستان پاوه باحضور در مدارس و دانشگاه علمی کاربردی این روز را به معلمان واساتیدتبریک گفتند. مسعود حسینی گفت:به منظور تکریم مقام معلم وتقدیر از زحمات این قشرزحمتکش ودلسوز این جمعیت با هماهنگی مدیریت محترم آموزش وپرورش جناب […]

به گزارش سلام پاوه :به مناسبت12اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم،کارکنان واعضای هلال احمرشهرستان پاوه باحضور در مدارس و دانشگاه علمی کاربردیاموزش و پرورش هلال احمر این روز را به معلمان واساتیدتبریک گفتند.

مسعود حسینی گفت:به منظور تکریم مقام معلم وتقدیر از زحمات این قشرزحمتکش ودلسوز این جمعیت با هماهنگی مدیریت محترم آموزش وپرورش جناب اقای سعدی فتاحی به نمایندگی از همه اساتید ومعلمان وفرهنگیان شهرستان باحضور در مدرسه حضرت سمیه از زحمات این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

مسعود حسینی ضمن اشاره به حدیث رسول اکرم که ((همانا من معلم برانگیخته شدم))گفتند:جایگاه معلم در جامعه بسیار باارزش بوده که همین حدیث بیانگر این مهم است وشهادت استاد بزرگ شهید مرتضی مطهری تنها دلیل وبهانه ای است که این روز به صورت نمادین ارج نهاده شود،درصورتی که طبق احادیث احترام وتکریم معلم باید همیشگی ومداوم باشد.اموزش و پرورش هلال احمر

سعدی فتاحی نیز دراین مراسم از حضور کارکنان هلال احمر و اعضای این جمعیت تقدیر وتشکر نمودند.

همچنین عین همین برنامه هم در دانشگاه علمی کاربردی مرکز فنی وحرفه ای شهرستان برگزار گردید واعضای هلال احمر با اقای ظاهری مدیریت محترم این دانشگاه دیداروعرض تبریک داشتند.

دراین برنامه ها کودکان مهد کودک باران با لباس کانون غنچه های هلال احمر بااجرای سرود باموضوع مقام معلم وتبریک این روز پرداختند.