ج 31 فروردین 1403 ساعت 18:46

ملا ابراهیم انفرادی،روحانی فعال علاقمند در زمینه تولید عسل طبیعی

ملا ابراهیم انفرادی،روحانی فعال علاقمند در زمینه تولید عسل طبیعی

به گزارش سلام پاوه؛ ملا ابراهیم انفرادی متولد 1363 وساکن فعلی باینگان  یکی از روحانیون خوش نام منطقه علاوه برشغل مقدس روحانیت و امر تبلیغ در زمینه تولید عسل و فراوردهای زنبور عسل فعالیت دارد. ایشان در سال 1381 فعالیت خود را با 7 کلنی زنبور عسل شروع کرده و با مطالعه وکسب تجارب پلهای […]

photo_2016-04-27_22-04-05به گزارش سلام پاوه؛ ملا ابراهیم انفرادی متولد 1363 وساکن فعلی باینگان  یکی از روحانیون خوش نام منطقه علاوه برشغل مقدس روحانیت و امر تبلیغ در زمینه تولید عسل و فراوردهای زنبور عسل فعالیت دارد.
ایشان در سال 1381 فعالیت خود را با 7 کلنی زنبور عسل شروع کرده و با مطالعه وکسب تجارب پلهای ترقی را طی نموده ودر حال حاضر دارای 200 کلنی زنبور عسل میباشد و هرساله با مستقر نمودن کلنیهای خود در مناطق بکر و شهدخیز منطقه عسلهای مرغوب وخوش طعمی را تولید و روانه بازار مصرف مینماید.
ایشان همچنین کارآفرینی نمونه نیز می باشد  وبا دایر نمودن کلاسهای ترویجی و ترغیب و تشویق جوانان به امر زنبورداری با توجه به پتانسیلهای منطقه و پوشش گیاهی غنی منطقه  زمینه اشتغال را برای چندی از جوانان منطقه فراهم نموده است.
ایشان فردی خوش برخورد و دارای اخلاق حسنه هستند که باروی گشاده تمام اطلاعاتی را که کسب نموده به کارآموزان و مراجعان خود منتقل میکند ومعتقد است که باید زکات علمی را به شکرانه استعدادی که خداوند به ایشان ارزانی داشته پرداخت کند.همچنین در دو دوره از طرف جهاد کشاورزی به عنوان زنبوردار نمونه شهرستان معرفی شده و از زحمات و فعالیت مستمر ایشان در این زمینه تقدیر به عمل آمده است.
او به اندازه ای به شغلش علاقه دارد که در شرف تاسیس یک کارگاه بسته بندی عسل در زادگاهش  میباشد و مقدمات کار را با همکاری مسئولین انجام داده ورویای صادرات عسل را در سر می پروراند و در حال حاضر با برند بورس تخصصی عسل انفرادی در اورامانات شناخته شده است.
او معتقد است که با توجه به پوشش خاص گیاهی منطقه اورامانات وبکر بودن(اعم از صوتی.بصری.ومحیطی) دارای بستر مناسبی برای پرورش زنبور عسل میباشد.

photo_2016-04-27_22-03-50 photo_2016-04-27_22-03-57

4 پاسخ برای “ملا ابراهیم انفرادی،روحانی فعال علاقمند در زمینه تولید عسل طبیعی

  • نکته سنج در تاریخ اردیبهشت 9, 1395 گفت:

    این درس بزرگی است برای جوانانی که جویای کار هستند . آرزوی موفقیت برای ماموستای کارآفرین اما از قدیم الایام گفته اند که:پشت سر هر مرد موفقی، یک زن موفق قرار دارد. نباید نقش همسر را غافل شویم که بعنوان مشاور زیرکی وراهنمایی موفقی نقش اصلی را بازی خواهد کرد

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 9, 1395 گفت:

    سلام ما موستا
    عزت دین عدم وابستگی مالی است که شما دران موفق هستی وبه دیگران هم اموزش وکمک میکنی ان شا الله این سنت خوبی باشد وبقیه ما موستاها در این زمینه وزمینه های دیگر شروع کنند

  • هانه كوان در تاریخ اردیبهشت 9, 1395 گفت:

    به نام خدا
    سلام , خدای بزرگ توفیقش بده که بتونه یکی از تولیکنندگان به نام اورامانات بشه چون اخلاص پایه اصلی برکت خواهد شد

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 9, 1395 گفت:

    آفرین ماموستا
    لیس للانسان الاماسعی