پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:28

نمایشگاه عکس با موضوع طبیعت افتتاح شد/عکس

نمایشگاه عکس با موضوع طبیعت افتتاح شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:نمایشگاه عکس به مناسبت هفته معلم و با موضوع طبیعت و شناسایی جاذبه ها و مناطق دیدنی اورامانات دیروز با حضور علاقه مندان و بخشدار مرکزی شهرستان پاوه افتتاح شد. سوما صادقی مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: این نمایشگاه با هدف شناسایی و معرفی جاذبه های گردشگری منطقه […]

به گزارش سلام پاوه:نمایشگاه عکس به مناسبت هفته معلم و با موضوع طبیعت و شناسایی جاذبه ها و مناطق دیدنی اورامانات دیروز با حضور علاقه مندان و بخشدار مرکزی شهرستان پاوه افتتاح شد.سوما صادقی (4)

سوما صادقی مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: این نمایشگاه با هدف شناسایی و معرفی جاذبه های گردشگری منطقه اورامانات و معرفی این زیبایی ها به مردم و گردشگران تشکیل شده است .

وی گفت : در این نمایشگاه 50 قطعه عکس از پنج عکاس شهرمان آقایان عدنان مرادی ،نوزادقادری ،خدر رمضانی، مبین صادقی ، دیاکو قادری هر کدام پنج عکس به همراه 25 اثر و عکس از خودم ارائه شده است .

صادقی در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه شهرستان گفت : در اینجا لازم می دانم از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،شورای اسلامی شهر پاوه ،اداره میراث فرهنگی پاوه وکلیه مسئولین و افراد و وارگان هایی که ما را دراین امر فرهنگی، یاری نمودند، تشکر و قدردانی کنیم.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه از روز  دوشنبه ۱۳۹۵/۲/۶ الی پنج شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ واقع در میدان شهدا ،روبروی فرمانداری،موزه مردم شناسی پاوه آماده بازدید علاقه مندان وشهروندان است و برای عموم ازاد است.

ساعات بازدید از نمایشگاه صبح ها از ساعت ۹-۱۲و بعدازظهرها از ساعت  ۳-۷ می باشد.

سوما صادقی (6)

سوما صادقی (8)

سوما صادقی (4)

سوما صادقی (1)

سوما صادقی (3)

سوما صادقی (9)

سوما صادقی (5)

سوما صادقی (10)

سوما صادقی (7)

4 پاسخ برای “نمایشگاه عکس با موضوع طبیعت افتتاح شد/عکس

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 10, 1395 گفت:

    با تشکر از خانم صادقی و آرزوی توفقی برای ایشان

  • همشهری در تاریخ اردیبهشت 10, 1395 گفت:

    هر انسانی که به جدیت از طبیعت پشتیبانی کند بنده به نوبه ی خود وظیفه میدانم دست آن فرد را ببوسم چون که سرچشمه تمام زندگی ما از طبیعت می آید،سربلند و سرافراز باشید.

  • فر هنگي در تاریخ اردیبهشت 8, 1395 گفت:

    سلام بر تمامي فرزندان هنرمنده شهر ما ن

  • بانوي معلم در تاریخ اردیبهشت 7, 1395 گفت:

    درود و آفرين بر شما خانم صادقي و آرزوي موفقيت و نيز ديدن كارهاي بيشتر از شما