ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:09

از دکتر شهریار مستوفی تجلیل شد

از دکتر شهریار مستوفی تجلیل شد

به گزارش سلام پاوه : از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در همایش ملی نشان ایمنی و سلامت به عنوان معاونت برتر تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این همایش که در روز یکشنبه 5 اردیبهشت در محل سالن همایشهای صداوسیما برگزار شد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، […]

به گزارش سلام پاوه : از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در همایش ملی نشان ایمنی و سلامت به عنوان معاونت برتر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این همایش که در روز یکشنبه 5 اردیبهشت در محل سالن همایشهای صداوسیما برگزار شد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو و نیز مدیران ارشد سازمان غذا و دارو، معاونت های غذا و دارو سراسر کشور و جمعی از صاحبان صنایع حضور داشتند از معاونت غذا و دارو کرمانشاه به عنوان معاونت برتر در زمینه فرهنگ سازی و آموزش و نیز در بخش مقالات علمی(پوستر) به عنوان پوستر برتر تجلیل شد.

دکتر شهریار مستوفی اصالتا اهل شهرستان پاوه می باشد و مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و داروی کرمانشاه را برعهده دارد.

منبع خبر :

http://www.kums.ac.ir/fa/news/25235/

79369_orig

79370_orig

79371_orig

9 پاسخ برای “از دکتر شهریار مستوفی تجلیل شد

  • همشهری در تاریخ اردیبهشت 10, 1395 گفت:

    بنده به نوبه ی خود تبریک و خسته نباشيد عرض می کنم خدمت جناب آقای دکتر مستوفی امیدوارم در آینده هم برای کشور عزیزمان مدال آور باشید و روز به روز افتخار کسب کنید چون که این فعالیتها باعث می شود که ايرانمان پاینده و سربلند باشد.

  • بهرام در تاریخ اردیبهشت 8, 1395 گفت:

    چه کاری برای شهر ما انجام دادند

  • کارمند شبکه در تاریخ اردیبهشت 8, 1395 گفت:

    ضمن تبریک به دکتر مستوفی اتفاقا ایشان در پاوه هم به عنوان مدیر نمونه انتخاب شدند اما همان……….از برخورد قانونی او با چند کارمند بوده که ظاهرا نفسشان از جای گرم ببرون آمده فاعتبرو یا اولوالابصار

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 7, 1395 گفت:

    پاوه صادرکننده نخبه ودانشمندوتحصیلکرده به تمام ایران است اما تصمیم گیری ……………

  • اگاه در تاریخ اردیبهشت 7, 1395 گفت:

    عده ای چون دکتر مستوفی انسان مستقلی بود و ………. یک روزه حکم سرپرستی او رو لغو کردند موندم اون….. چه توضیحی برا این وضعیت دارن.البته اون عده بیشتر به فکر خودشون هستن تا مردم و مردم هم این رو خوب درک کردن.

  • نكته بين در تاریخ اردیبهشت 7, 1395 گفت:

    بالاخره ايشان معاون بودن يا رييس
    تو خبري كه دادين تناقض هست
    به هر حال به همه عزيزاني كه در اين معاونت مشغول خدمتند تبريك عرض مينماييم

  • نکته سنج در تاریخ اردیبهشت 7, 1395 گفت:

    این افتخار بزرگ را به جامعه حوزه سلامت وخانواده اهل فکر مستوفی تبریک می گویم
    در عجبم از مرام این مردم…………………….
    چرا در زمانی که جناب آقای شهریار مستوفی برای ریاست شبکه بهداشت ودرمان پاوه مطرح بودند بوق وکرنای به راه می انداختند اما امروز برای تجلیل از آن دست می زنند.
    همانطوری که برای پیشرفت هر کس در این خطه احساس شادمانی میکنیم آن هم بواسطه پوشش خبری آن ، در نبودش هم احساس یاس وناامیدی کنیم چرا که در زمانی جامعه ما بسوی ترقی وپیشرفت صعود خواهد کرد که از ظرفیت های توانمند افراد با تجربه وآگاه به نحو احسن استفاده نماییم .
    باشد روزی را شاهد ونظاره گر باشیم که تنها تفاوت در میان ما تسلط به امور وتوانایی مدیریت باشد نه مسایل دیگر…………………………../

  • م در تاریخ اردیبهشت 7, 1395 گفت:

    دکتر شهریار مستوفی مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی یکی از زیر مجموعه های معاونت غذا و دارو کرمانشاه می باشند .ضمنا بابت این موفقیت تبریک عرض می نمایم

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 7, 1395 گفت:

    بسی مایه افتخار و سربلندیست, آرزومندم توفیق هماره همره ایشان و مساعیشان مستدام باشد.