پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:48

خانه دار شدن خانواده های دارای 2 معلول تا پایان سال 96

خانه دار شدن خانواده های دارای 2 معلول تا پایان سال 96

به گزارش سلام پاوه : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خانه دار شدن 9 هزار خانواده دارای 2 معلول به بالا تا پایان سال 96 خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با ولادت حضرت علی (ع) […]

به گزارش سلام پاوه : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خانه دار شدن 9 هزار خانواده دارای 2 معلول به بالا تا پایان سال 96 خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با ولادت حضرت علی وزیر کار و رفاه اجتماعی(ع) و روز پدر، در دیدار با خانواده‌ای که 4 فرزند معلول دارد،‌ اذعان داشت: از سال 94 طرح خانه‌دار شدن خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در حال اجراست به گونه‌ای که تا پایان سال 96 تمام این خانواده‌ها باید صاحب خانه شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی ایجاد اشتغال برای معلولان است، مطرح کرد: برای 32 هزار معلول در سال 94 ایجاد شغل کردیم و در سال 95 با مطرح شدن لایحه نظام حمایت تامین اجتماعی که هم‌اکنون در صحن دولت در حال بررسی است به موضوع رسیدگی به معلولان و تامین شغل آنها توجه خواهد شد.

وزیر رفاه عنوان کرد: وسایل کمک توانبخشی بخش دیگری از نیاز معلولان است و امسال 100 میلیارد تومان بودجه برای تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان در نظر گرفته شده و تا پایان سال 95 بیش از 90 درصد از معلولان تحت پوشش قرار می‌دهیم.

ربیعی ادامه داد: 11 هزار خانوار شهری دارای 2 معلول به بالا هستند که باید تحت پوشش مسکن قرار بگیرند و تاکنون 2 هزار خانه به این خانواده‌ها تحویل داده شده است البته حجم بالای تحویل‌ها در سال 96خواهد بود.

منبع خبر :باشگاه خبرنگاران جوان

http://www.yjc.ir/fa/print/5576653

یک پاسخ برای “خانه دار شدن خانواده های دارای 2 معلول تا پایان سال 96

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 4, 1395 گفت:

    کار خوبیه