ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:37

زنگ سلامت در مدارس منطقه نوسود نواخته شد/ عکس

زنگ سلامت در مدارس منطقه نوسود نواخته شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : در اولین روز از هفته سلامت در مراسمی باحضور بخشدار نوسود، امام جمعه نودشه، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نودشه و مسئولین مراکز بهداشت شهرهای نوسود و نودشه زنگ سلامت در مدرسه هفت تیر نودشه نواخته شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس […]

به گزارش سلام پاوه : در اولین روز از هفته سلامت در مراسمی باحضور بخشدار نوسود، امام جمعه نودشه، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نودشه و مسئولین مراکز بهداشت شهرهای نوسود و نودشه زنگ سلامت در مدرسه هفت تیر نودشه نواخته شد.منصور وهابی

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود ضمن تبریک هفته سلامت و اشاره به شعار هفته بیان داشت: دین مبین اسلام به نکات ظریفی در خصوص بهداشت فردی و اجتماعی اشاره نموده که رعایت این نکات و توصیه ها ضامن سلامتی افراد می باشد.

منصور وهابی با استناد به آیات قرآن کریم و احادیث نبوی، نعمت سلامتی و جوانی را از نعمت های مهم برشمرد که خداوند متعال آنها را به آدمی ارزانی داشته است، که در این راستا می طلبد همواره شاکر خداوند متعال و قدردان نعمت های الهی باشیم.

وی سلامتی جسمی و روحی را دو مقوله مهم و مرتبط با یکدیگر دانست و در این راستا یادآور شد که قرآن کریم از لحظه تولد تا مرگ برای آدمی دارای برنامه است و در ایات متعددی به سلامتی جسم و مراقبت از جسم و روح اشاره شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود رعایت بهداشت و تغذیه سالم را ضامن سلامتی افراد و ذکر و یاد خداوند را ضامن سلامتی روح و روان آدمی برشمرد و در خاتمه هدف از برگزاری این مراسم را تشویق و ترغیب دانش آموزان درجهت استفاده از غذاها و خوراکی های سالم عنوان کرد.

گفتنی است در این مراسم دانش آموزان با سیب درختی که نمادی از سلامت است پذیرایی شدند.

IMG_3201 IMG_3191 IMG_3189 زنگ سلامت در نوسود IMG_3222 زنگ سلامت در نوسود

در مدارس شهر نوسود نیز زنگ سلامت همزمان با سراسر کشور نواخته شد

با حضور کارشناسان مرکز بهداشتی درمانی نوسود و پرسنل آموزشی دبستان امام محمد غزالی نوسود، زنگ سلامت توسط خانم دکتر عزیزخانی نواخته شد.

در این مراسم پس از نواختن زنگ سلامت برنامه های متنوع دیگری همچون نمونه گیری میزان قند خون پرسنل آموزشی و دانش آموزان در راستای شعار سال سازمان بهداشت جهانی (غلبه بر دیابت) و توزیع سیب به نشانه سلامت و شادابی در بین دانش آموزان صورت گرفت. در این مراسم کارشناسان بهداشت آقای دادگر و خانم نادرپور بصورت مجزا توصیه های بهداشتی به دانش آموزان ارائه نمودند.

photo_2016-04-20_04-02-45 زنگ سلامت در نوسود photo_2016-04-20_04-03-01 زنگ سلامت در نوسود

4 پاسخ برای “زنگ سلامت در مدارس منطقه نوسود نواخته شد/ عکس

  • فرهنگی پاوه در تاریخ اردیبهشت 3, 1395 گفت:

    سلام سایر ادارات آموزش وپرورش چرا اجرا نکردند سپاس برای اداره نوسود

  • sara در تاریخ اردیبهشت 3, 1395 گفت:

    ممنون…تصاویر گرفته شده عالی بودن. .به امید جامعه ای با بالاترین شاخص سلامتی…

  • چنور در تاریخ اردیبهشت 3, 1395 گفت:

    آفرین به کارشناسان بهداشت..

  • فرهنگی در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

    زیبا بود آفرین بر آموزش وپرورش نوسود ورییس فعال وتوانای آن