پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:08

خیزش مردمی راه حل مشکلات بیمارستان قدس پاوه / اسامه قادری

خیزش مردمی راه حل مشکلات بیمارستان قدس پاوه / اسامه قادری

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : باز هم شاهد خبری دیگر از بیمارستان پاوه بر رسانه های مجازی و محافل بودیم ، خبری که واقعا کاربران را شوکه نمود …  “مشکلات بیمارستان پاوه، ناشی از جوسازی های سایت های پاوه پرس و سلام پاوه است” سخنی قابل تامل که انسان را ساعت ها به فکر فرو می […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : باز هم شاهد خبری دیگر از بیمارستان پاوه بر رسانه های مجازی و محافل بودیم ، خبری که واقعا کاربران را شوکه نمود …  “مشکلات بیمارستان پاوه، ناشی از جوسازی های سایت های پاوه پرس و سلام پاوه است” سخنی قابل تامل که انسان را ساعت ها به فکر فرو می برد و اوج  آن زمانی است که مسئول محترم بیان می دارد : ” مسئول حقوقی را ملزم نمودیم تا با تنظیم اسامه قادریشکوائیه ای برعلیه سایت های سلام پاوه و پاوه پرس اقدام نماید ”  این سخنان در جواب گلایه هایی است که خانواده ای بخاطر از دست دادن طفل شان در رسانه ها منتشر نمودند و بیمارستان بجای شفاف سازی مسئله ، قدم در مسیر تهدید رسانه ها گذاشت … ریشه مشکل براستی در کجاست ؟  آیا رسانه های سلام پاوه و پاوه پرس مسئول مشکلات بیمارستان و مرگ و میر نوزادان هستند یا این روشی در جهت گمراه نمودن افکار عمومی است ؟؟ مسئولین بجای حل مشکلات دارند در کدام مسیر گام می نهند ؟

در اینجا لازم است چند نکته را خدمت عزیزان مسئول بیان دارم :

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در اصول متعددی به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم به بحث انتقاد پرداخته است. اصل هشتم قانون اساسی مستقیماً به این مسئله پرداخته و اصول ۲۴، ۲۶، ۲۷ و ۱۷۵ به‌طور غیرمستقیم موضوع انتقاد را مورد اشاره قرار داده است.

انتقاد را می‌توان یکی از ابزارهای مشاوره به حکومت محسوب نمود. از سوی دیگر، انتقاد در رشد و توسعه‌ی فکری و عملی زمامداران بسیار مهم و حائز اهمیت است. در مورد انتقاد از طریق مطبوعات و رسانه‌های گروهی براساس قانون اساسی  : همان‌طور که اشخاص حقیقی در چارچوب قانون در بیان نظر و عقیده آزاد هستند، اشخاص حقوقی یعنی مطبوعات، نشریات، روزنامه‌ها و… نیز در بیان مطالب و عقاید خود آزاد هستند، مگر اینکه مطالب آن‌ها مغایر با اسلام و تهدیدکننده‌ی امنیت ملی و حقوق فردی باشد. اصل آزادی مطبوعات که از آن با عنوان آزادی اخبار و اطلاعات نیز یاد می‌شود، ناشی از حق شهروندان در دسترسی به درست‌ترین و صادقانه‌ترین اخبار و اطلاعات داخلی و خارجی است. مطبوعات علاوه بر آنکه مجرایی برای آزادی بیان هستند، متضمن حق شهروندان در حاکمیت ملی و آگاهی از رویدادهای داخلی و خارجی و ابعاد مختلف قضایای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و… نیز هستند. اصل ۲۴ قانون اساسی در واقع بیانگر آزادی مطبوعات است. در این اصل آمده است: «نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزادند، مگر آنکه مخل به مبانی اسلام یا حقوق عمومی باشد. تفصیل آن را قانون معین می‌کند.»

آزادی مطبوعات در واقع بخشی از آزادی اطلاعات و به‌عنوان یکی از حقوق بنیادین ملت، از جلوه‌های تمدن یک ملت و بیانگر رشد و بیداری آن است. فراتر از آزادی در تهیه‌ی خبر، انتشار اخبار طبق قوانین موضوعه و پیش‌بینی برخی معافیت‌های مالیاتی برای مطبوعات، انتقاد آزادانه و صادقانه از نابسامانی‌ها، ناملایمات و آفات گریبان‌گیر جامعه و دولتمردان، از جلوه‌های آزادی مطبوعات محسوب می‌گردد. انتقاد مطبوعاتی ذیل اصل بیست‌وچهارم قانون اساسی با این عبارت که «مطبوعات در بیان مطالب آزادند»، به رسمیت شناخته شده است.

نخستین سند قانونی در موضوع انتقاد، اصل هشتم قانون اساسی است. این اصل، انتقاد را در قالب امر به معروف و نهی از منکر، نه تنها جایز، بلکه فراتر از آن به‌عنوان مسئولیت و وظیفه‌ی همگانی برشمرده است.

با توجه به موارد مطرح شده براساس قانون اساسی انتقاد از مسئولین جزو حقوق شهروندی مردم و رسانه ها می باشد و مسئولین باید خودشان را در معرض نقد و انتقاد قرار بدهند و پاسخگو باشند و پاسخ بدهند و تبیین کنند. خیلی از اوقات اگر چنانچه یک انتقادی به کسی بشود، این فرصتی است برای او که بتواند ذهن ها را روشن کند، تبیین کنند، حقیقت را بیان کنند …. لذا تهدید رسانه های شهرستان بخاطر انتشار انتقاد بحق مردم ،کاری ناپسند و  ناصحیح است … و ما بیان میداریم که براساس قانون ، از رسانه های پاوه پرس و سلام پاوه در برابر تهدیدات دفاع می نماییم .

خبری دیگر که جای تامل دارد، توسط پایگاه اطلاع رسانی جناب آقای شهاب نادری ( نماینده منختب مردم اورامانات )  منتشر گردید که حاکی از آن است :

“در تاریخ ٢١ فروردین ٩۵ معاونین محترم علوم پزشکی استان از بیمارستان و مجموعه درمانی پاوه بازدید نموده اند و کسب اعتبار لازم و مجوز فوری جهت ساخت کلینیک تخصصی در کنار این بیمارستان و (تاکید نماینده منتخب مردم اورامانات شهاب نادری )اقدام سریع در جهت انجام عملیات خاکبرداری محل مشخص شده اما با توجه به کم کاری و بی توجهی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه احتمال برگشت اعتبار لازمه و مجوز ساخت این کلینیک برای دیگر شهرهای استان وجود دارد “

حال جای سوال دارد که بپرسیم در این میان چه کسی باید شکایتی تنظیم نماید و در آن مطرح گردد که چرا در حق مردم شهرستان پاوه کم کاری صورت گرفته و جوابگوی این بی توجهی ها کیست ؟؟؟؟

و اما سخنی با مردم :

هر بار با پیش آمدن واقعه ای تلخ در بیمارستان این سوال ها از ذهن می گذرد و بعد از چند روز فراموش می شود و کسی جهت پیگیری مشکلات وارد عمل نمی شود … این بار بحث واقعه های پیش آمده در گروه های تلگرامی داغ شد و شاهد دغدغه های به حق مردم بودیم که این خود نشانه جرقه ای مردمی جهت حل مشکلات بی امکاناتی بیمارستان پاوه است که امید می رود این جرقه تا زمان رسیدن به نتیجه پایدار بماند …

در طول دوره های مختلف شاهد اعتراض خانواده ها در فضای مجازی در مورد مشکلات بیمارستان پاوه بوده ایم که این خود جای تفکر دارد که چرا مسئولین نسبت به این موارد بی تفاوت بوده و چه پیگیری هایی جهت رفع نواقص و کمبود ها صورت گرفته است ؟

متاسفانه چندوقتی است بی تفاوتی به یکی از صفات مردم ما تبدیل شده و عوامل مختلفی نیز در این پروسه دخیل بوده اند. مسئول ندانستن خود نسبت به اتفاقات اطراف و القای شخصی و تزریق این تفکر که حرکت ما نتیجه ای در پی نخواهد داشت، ناامیدی نسبت به بهبود مسائل اطراف را دوچندان نموده است . فعالیت تشکلها و انجمن های مردم نهاد می تواند این امیدواری را ایجاد کند که مردم نسبت به مشکلات جامعه، خود را مسئول بدانند و برای تسلط بر آنها تکاپو و تلاش نمایند. بوجود آمدن این امیدواری و از بین بردن ذهنیت و تفکری که افراد با نشان دادن اعتراض خود به رویه های نادرست در اجتماع منجر به پرداخت هزینه های سنگین نمی شوند نیز می تواند به عنوان محرکی تاثیرگذار در این راه ایفای نقش نماید. با توجه به وجود مشکلات فعلی و لازمه حضور مردم چندین راه حل پیشنهاد می شود که امیدوارم مردم پاوه با همتی قوی و تکیه بر نیروی مردمی در جهت حل این مشکل برخیزند و خود مشکل بیمارستان را حل نمایند :

تشکیل انجمن حمایتی

با توجه به کمبود امکانات بیمارستان پاوه و عدم وجود دستگاه های تخصصی ، لیستی از تجیزات لازم تهیه شود و قیمت آن برآورد گردد ، با توجه به سابقه درخشان مردم که در فعالیت های مردم نهاد از جمله دیوار مهربانی میزان مشارکت بالا را رقم زدند می توان این بار با نشست معتمدین شهر ، انجمنی حمایتی تشکیل گردد که  افرادی معتمد در آن نشست جهت جمع آوری کمک های مردمی انتخاب شوند ، هدف از آن خرید تجهیزات تخصصی بیمارستان باشد .

لازم به ذکر است که در چند نوبت خرید تجهیزات توسط موسسات خیریه شهرستان و خانواده های خیر صورت گرفته که لازم است این امور گسترش یافته و ساماندهی شود ، این پیشنهاد از این منظر مورد تاکید می باشد که با کمترین حمایت مالی هر خانوار شهرستان، می توان منابع مالی عظیمی گردآوری نمود که با این منابع مالی می توان بسیاری از امکانات را تامین نمود که این خود سرمایه گذاری اساسی برای سلامت خود شهروندان محسوب می شود ، امیدوارم که این بند به زودی پیگیری و اجرایی شود .

کمپین اعتراضی مردمی

تشکیل کمپین اعتراضی توسط مردم و جمع آوری مستندات و طومار جهت ارائه مشکلات به مقام مسئول در وزارت بهداشت ، که با توجه به پیگیر بودن خود وزارتخانه ها می توان امید داشت که مشکلات فوق توسط وزارت بهداشت پیگیری و حل شود . اعتراض به کمبود امکانات (ساختمان مناسب ، اتاق ICU کودکان ، تجهیزات تخصصی و … ) و عدم پیگیری مسئولین ….

در پایان از  مسئولین محترم که در سمت های مختلف مدیریتی شهرستان قرار دارند به عنوان یک شهروند خواستارم : در جایگاه خود برای حقوق ارباب رجوع احترام قایل بوده و در قبال شهروندان پاسخگو بوده و شفاف عمل کنند که اعتماد مردم از آنان سلب نگردد و همیشه نسبت به جایگاه خود ، بعنوان یک امتیاز نگاه نکنند بلکه یک بار به آن بنگرند و در روز قیامت باید نسبت به مسئولیت خود جوابگو باشند .

به امید روزی که بخاطر کمبود امکانات مردمان شهرمان جان خود را از دست ندهند ….

 

19 پاسخ برای “خیزش مردمی راه حل مشکلات بیمارستان قدس پاوه / اسامه قادری

  • سعیدیانی در تاریخ اردیبهشت 8, 1395 گفت:

    آقای قادری؛ نقد جنابعالی را بجا می دانم ،امیدوارم بسیاری از مسایل پشت پرده با شفافیت و اطلاع رسانی صحیح حل شود، افرادی از نقد خود میترسند که در کارشان ضعف ویا در به قدرت رسیدنشان زد وبندی وجود داشته است.
    مردم پاوه و اورامانات همیشه قدرشناس پرسنل و پزشکان زحمتکش بوده اند و تا یادم می آید در نماز جمعه ودر مناسبتها از آنان تقدیر به عمل آمده است .
    در جامعه مردم سالار هیچ کس از انتقاد نمی ترسد و باید همیشه آیینه هایی مثل این رسانهای جمعی وجود داشته باشند تا مسئولین بازتاب عملکردشان را در انها پیدا کنند.
    طبیعی است کسیکه در اداره و ارگانی مورد بی مهری قرار گیرد و آن شخص شاکی باشد، مسئولین محترم بیمارستان باید عذر خواهی کنند و با افراد منتقد هم کنار بیایند . و خطاهای خود را قبول کنند، این زمانه عصر اطلاعات است و هچ کس خطاهایش از دید منتقدین مصوون نیست .
    موفق باشید.

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 3, 1395 گفت:

    اقای قادری دایی شما وقتی تو بیمارستان مشغول کار بودن واقعا کارشونو درست انجام دادن؟؟؟؟؟؟؟؟شهره ی بیمارستان بود از روی ظاهر بیمارشون براش قند و چربی رد میکردم …..در ضمن چرا خوبیهای بیمارستان رو نمی بینید.درسته بیمارستان از لحاظ امکاناتی مشکل داره ولی پرسنل از جون خودشون دارن مایه میزارن …شما لطف کنید و یک شب تا صبح نخوابین و بعد صبحش بیاید نظر کارشناسی بدین

    • اسامه قادری در تاریخ اردیبهشت 3, 1395 گفت:

      با عرض سلام و احترام
      بنده هیچکدام از دایی هایم در بیمارستان یا هیچ ارگانی نبوده اند و کلا مشاغل آزاد دارند …

      اعتقاد بنده این است : هر کس اگر در منصبی باشد و کارش را درست انجام ندهد حتی اگر فامیل درجه 1 باشد باید او را مورد نقد و بازخواست قرار داد چونکه حق الزحمه ای که داده می شود برای انجام کار صحیح است و در قیامت بازخواست خواهد شد .

      بنده هم در دفاع از حوزه کاری خودم ( رسانه ) نظر تخصصی داده ام که قطعا بعد از چندین سال فعالیت در این حوزه حق دفاع از آن را دارم و طبق قانون اساسی کشور نیز از آن دفاع نموده ام …

      اگر نظرات بنده را کامل مطالعه بفرمایید در چندین جای متفاوت عرض نموده ام :
      از دوستان خواهشمندم که خدمات کلیه تیم درمانی شهرستان را زیر سوال نبرند و از مطالب و اعتراض های ما سوء استفاده نشود چون خطاب ما فقط به افراد محدودی است که با کم کاری عامل بی نظمی شده اند و به هیچ وجه خطاب کلیه تیم درمانی شهرستان نیست چون خود شاهد آنیم که بسیاری از پزشکان پاوه با تلاش های شبانه روزی خود نجات بخش جان های بسیاری هستند …

      هدف از درج مطلب فوق دفاع از آزادی بیان و نقد ; دفاع از حقوق رسانه ها و مردم بوده است … پس کمی با نگاهی عمیق تر به قضیه بنگریم به امید آنکه روزی مشکلات شهرمان حل شود و روابط و … باعث رکود مان نشود …

      • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 5, 1395 گفت:

        مگر عزت عبدالهی کارمند سابق آزمایشگاه بیمارستان دایی شما نیست؟

        • جواب در تاریخ اردیبهشت 8, 1395 گفت:

          خیر …

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 3, 1395 گفت:

    سلام خدمت همه ی هم شهری های عزیز
    واقعا انتقادهای شما در خیلی از موارد نا عادلانه س.هرجای ایران برید و به هر بیمارستان سر بزنید هر کدام از آنها ب نوبه ی خودت مشکلاتی دارند و بیمارستان پاوه م یکی از اونا.و در مورد کلینیک و نیروهای کلینیک اینو بگم ک آیا شما تا بحال ب کلینیک تخصصی دیگر شهرستانها سر زدید؟؟؟اگر واقعا سر زده باشید قدر این کلینیک پاوه رو میدونی.
    همین کلینیک پاوه تا الان با توجه ب خواستهای اکثریت چندین بار روش نوبت دهی رو عوض کرده ولی آیا مگر میشود روشی انتخاب شود که همه ی مردم از آن راضی باشند؟؟؟؟؟!!!!!!!!بعید است.هر کس از راه میرسد انتظار دارد ک بدون معطلی فورا ویزیت شود و از همه ی کس ک ساعتها قبل اومدن پیشی بگیرد
    در مورد همین نیروهای کلینیک ک شما بی تجربه خطاب میکنید باید بگم فقط اونا هستند ک چنین هجوم و برخوردی رو قبول میکنند هر روز از همه نوع قشری میروند و مشکلاتی رو ک معلوم نیس از کجا نشات گرفته رو سر این نیروها خالی میکنند بیاید خودتون رو جای آنها بزارید و بعدا قضاوت کنید…………….

  • ی شهروند در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

    بنام خدا
    امیدوارم این خیزش فقط در حد نقد و انتقاد نباشد . این خیزش باید منجر به حل مشکلات و مجهز کردن بیمارستان به تجهیزات پزشکی شود.

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

    سلام جناب صالحی عزیز اولا بنده چند وقت پیش کامنتی نوشتم در خصوص جمع اوری کمک مردمی جهت خرید دستگاه سیتی اسکن با محوریت سلام پاوه و تشکیل کمپینی در این خصوص که مورد استقبال شما واقع نشد امروز خود به این نتیجه رسیده اید که جای شکرش باقی است دوما بعنوان یک حقوق دان باید عرض کنم ممکن است بفرمایند تحت چه عنوانی از شما شکایت کرده اند توهین تشویش اذهان عمومی ۰۰ بنده گزارش شما را خواندم موردی برای شکایت انان ندیدم جز پاک کردن صورت مساله همه از مشکلات اگاهند و رسالت شما هم نقد و اطلاع رسانی به چالش کشیدن مسولین جهت حل مشکلات است به راه خود ادامه دهید

  • معتصم فرهادی در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

    چرا اینقدر ناعادلانه برخورد میکنید این مشکلات به مدیر های لایقی که الان بر سر کار هستند مربوط نیست وقتی روزی سه چهار هزار نفر میرن کلینیک این بد بختا چکار کنن من خودم دو دفعه مجبوری رفتم به خدا ادم دیوونه میشه ویک نکته دیگه مدیرا قبلی بیماریتان و شبکه بهداشت و درمان چکار هایی کرده اند که الان انجام نمیشه چون این مدیرا مردمی تر هستند همش باید بهشون گیر بدیم اقا مشکل از خودمونه پتانسیل این رو نداریم ببینیم یکی از خودمون داره داره مدیریت جایی رو میکنه واقعا متاسفم

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

    من هم موافقم کم و کاستی تو همه ادارات هست نمونه دیگر دیوار بنیاد مسکن، مسکن مهر هزار واحدی اما جان مردم چیز دیگری است، مراکز بهداشتی نیازمند توجه جدی هستن نیروهای تازه استخدام باید نظارت بیشتری باشد

  • فرهنگ در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

    من حیرانم که ما این همه کارشناس ،روشنفکر وصاحب قلم داریم اما هیچ یک از مشکلات شهرمان حل شدنی نیست این اقایان در هرضمینه ای کارشناسی میکنن ونظر میدن باید انصاف داشته باشیم عزیزان چرا در باره مشکلات عدیده ای که در سایر ادارات وجود دارد مطلبی نمی نویسد هیچ کس منکر کاستی در بیمارستان پاوه نیست اما باید از زحمات این عزیزان به نوبه خود تشکر وقدردانی کرد

  • هلاله در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

    عالی بود ممنون
    این کمپین میتونه واسه اکثرا ادارات باشه همه جا همین مشکلات هست ولی بیمارستان با جان مردبازی میکنند ممنون

  • شاهو در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

    سلام
    بنده اگر سر ناعلاجی نبود هیچوقت قدم در بیمارستان پاوه نمیگذاشتم..چرا کودک من باید بر اثر تزریق نادرست آمپول دچار توده عفونی در ناحیه کتف گردد؟چرا مادر من به تشخیص پزشک بی تجربه وبی سواد بیمارسنان پاوه ترخیص شود و همین امر باعث فوت مادرم گردد..چرا خود که من در حالیکه صورتم در حال خونریزیست کادر نالایق پرستاری باید مشغول صحبت باهمدیگر ویا ور رفتن با موبایل باشند..همه اهالی شهرستان پاوه به گونه ای از بی امکاناتی و نالایق بودن کادر بیمارستان قدس پاوه لطمه دیده ایم

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

    با سلام خدمت همشهریان عزیز
    این انتقاداتی که به شبکه بهداشت وارد می شود تعدادی از انها درست مثل نوبت کلنیکی یا کم کاری بعضی از پرستاران ولی اقداماتی که دکتر ولدبیگی طی این مدت انجام شده است شاید به اندازه کل دوران مدیریت های قبلی باشد در دوران گذشته بعلت نبود وسایل ارتباطی از جمله تلگرام واینترنت وغیره انعکاس پیدا نمیکرد اما امروزه با کوچکترین مشکلی تمام جامعه اگاهی دارنددر ضمن بعضی مشکلات بزرگنمایی می شوند مثلا فوت نوزاد چند هفته یک اتفاق طبیعی در پزشکی است همین چند روز پیش آقای اولادی فوتبالیست با پای خودش رفته بیمارستان مجهز تجریش وبعد از چند ساعت فوت کرده ایا باید این بعلت کم کاری پرسنل بیمارستان گذاشت البته انتقاد سازنده باشد هیچ ایرادی ندارد اما در بعضی از ادارات وارگانها وقتی وارد می شوی علاوه بر اینکه جواب سلامت نمی دهند جرات نداریم سوال بیشتری بپرسیم وبا وجود کوتاهی مسولین همان ارگان واداره زیاد انعکاس پیدا نمی کنه

  • ل در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

    کلنیک بیمارستان را چرا نمی گوئی یک عده جوان خام که اتفاقا اکثرا فامیل مدیران بخش های مختلف بیمارستان و شبکه هستندبا مردم برخوردهای خشن و برده گونه دارند

  • moradi در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

    احمدی نژاد و دارو دسته اش هم بخاطر سایت الف از دکتر توکلی شکایت کردن

  • moradi در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

    این آقا اومده با عوض کردن صورت مساله افکار عمومی رو به این سمت برده که اصل صورت مساله که کم کاری بوده فراموش بشه انقدر ساده نباشید

  • پارتیزان در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

    یادآوری چند نکته…
    جالبه اگر به تاریخ گذشته بیمارستان پاوه ومشکلات آن نگاه کنیم… یعنی مشکلات بیمارستان پاوه به همین یکی دو سال اخیر برمیگرده!!!
    سالهای گذشته بخاطر مشکلات عدیده ای که بوده کسی جان خودش رو از دست نداده و…
    یا اینکه عده ای با اهداف خاصی می خواهند این مشکلات را بزرگتر از حد واقعی آن جلوه دهند و به منافع احتمالی که دارند برسند!!! یک همچنین چیزی بعید نیست چون تعدادی از مردم پاوه به حسادت و کوردلی در طول تاریخ مشهور بوده اند و ید طولایی در این زمینه داشته اند…
    یک سلامی به آقای قادری هم داشته باشیم که هرموقع بحث بیمارستان میشه اولین خانواده ای که میاد نظر میده یک جورایی فامیل و نزدیکان ایشان هستند!!!
    و یک سلامی هم داشته باشیم به مدیران سایت سلام پاوه که به عنوان یک پایگاه خبری بجای اینکه اخبار را منتشر کنند نوشته های یک اعلان جنگ را در سایت خودشون منتشر می کنند… و جالبه که می خواهند مردم را علیه بیمارستان پاوه و علیه یک فرد خاص متحد کنند که در اینجا اگر بحث از قانون باشه بایدانتشار یک همچنین نوشته ای هم یک نوع بی قانونی باشه!!! وباید مسئولین شدیدا با آن برخورد کنند…
    اسامه جان این کمپین اعتراضی را چرا برای ارگان های دیگه درست نمی کنید مثل شورای شهر و شهرداری که شهر را چپاول میکنند و هیچ کسی دم از کمپین اعتراضی نمیزنه!!!

    • اسامه قادری در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

      با عرض سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی
      در رابطه با سوالات تان باید عرض نمایم :
      دلیل اینکه نام بیمارستان می آید ما حضور پیدا میکنیم دشمنی نیست برادر گرامی بلکه این است که به دلیل بی نظمی های موجود طفلی را از دست دادیم ، مطلب اخیری که با عنوان کمبود. امکانات نوزادی را در پاوه به کام مرگ کشاند به قلم ما بوده است و از طرف خانواده ی عبدالهی برای سایت پاوه پرس. ارسال شده است و مسئولیت آن با ماست…و تمامی موارد آن مو به مو صحت داشته اند و خانواده ما به همراه چندین شاهد عینی تمامی مطالب را تایید میکنیم و شدیدا به گفته و نوشته های خود اصرار داریم…و این لطف و بزرگواری خانواده ی ما بوده است که از سر کم کاری های بیمارستان گذشت کرده ایم…. و از طریق مجاری قانونی پیگیر نشده ایم که چرا باید کودکی ساعت ها با مرگ بجنگد و کسی پیگیر اش نباشد … متاسفانه دایی ام بخاطر حال نامساعد روحی اش از این قضیه گذشت و سخنش این بود که آیا با شکایت و این کارها فرزند من زنده می شود؟ اما حالا شاهد اینیم که بیمارستان در کمال ناباوری بجای شفاف سازی مسئله آمده است و رسانه هایی که گلایه های بحق ما و مردم را انتشار داده اند به شکایت تهدید نموده است !!!
      بسیار خوشحال میشویم بیمارستان همچین اشتباهی را مرتکب شود و از راه قضایی وارد این ماجرا شود تا نتیجه ی درخوری برای خدمات تعدادی از پرسنلش حاصل گردد.

      در پایان هم از دوستان خواهشمندم که خدمات کلیه تیم درمانی شهرستان را زیر سوال نبرند و از مطالب و اعتراض های ما سوء استفاده نشود چون خطاب ما فقط به افراد محدودی است که با کم کاری عامل بی نظمی شده اند و به هیچ وجه خطاب کلیه تیم درمانی شهرستان نیست چون خود شاهد آنیم که بسیاری از پزشکان پاوه با تلاش های شبانه روزی خود نجات بخش جان های بسیاری هستند …

      در پایان هم از همه مسئولین شهرستانی میخواهم از نقد نهراسند و اگر واقعا به خود ایمان دارند طبق وظیفه شان پاسخگو نقد ها باشند چون این صندلی ها به کسی وفا ندارد و در پایان بهتر است نام نیکی از آنان به خاطر بماند …