ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:52

نمایشگاه سراسری سوغات وصنایع دستی در پاوه افتتاح شد/عکس

نمایشگاه سراسری سوغات وصنایع دستی در پاوه افتتاح شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:نمایشگاه سراسری سوغات و صنایع دستی صبح امروز 95/02/01با حضور معاون فرماندار،شورای اسلامی شهر و شهردار،اعضای شورای اداری و غرفه داران محلی و صنعتگران صنایع دستی از سراسر کشور در محل پارک شهید کاظمی(کو مه کال)افتتاح شد. یوسف شریفی مدیر داخلی و از برگزار کنندگان این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام […]

به گزارش سلام پاوه:نمایشگاه سراسری سوغات و صنایع دستی صبح امروز 95/02/01با حضور معاون فرماندار،شورای اسلامی شهر و شهردار،اعضای شورای اداری و غرفه داران محلی و صنعتگران صنایع دستی از سراسر کشور در محل پارک شهید کاظمی(کو مه کال)افتتاح شد.

یوسف شریفی مدیر داخلی و از برگزار کنندگان این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:این نمایشگاه در 40 غرفه برپا نمایشگاه صنایع دستیشده است که 10غرفه آن از طرف اداره صنایع دستی و میراث فرهنگی پاوه به صورت رایگان در اختیار صنعتگران و تولید کنندگان سوغات و هدایای محلی شهرستان قرار داده شده است و 30غرفه دیگر  آن را در اختیار سایر صنعتگران و تولید کنندگان صنایع دستی از سراسر کشور قرار داده ایم.

وی هدف برپایی از این نمایشگاه را در راستای شعار سال 95 که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل نامگذاری شده است دانست و گفت : هدف از برپایی این نمایشگاه تحول و تمرکز بیشتر بر روی صنایع دستی و سوغاتی استان و شهرستان است که مردم بتوانند با تولید این صنایع هم به فکر اشتغال زایی و هم در جهت رونق دادن به این حرفه و اقتصاد بومی تلاش کنند و بتوانند محصولات و تولیدات خود را به فروش برسانند.

شریفی قیمت محصولات ارائه شده با توجه به تولیدات خود افراد مناسب است و در این باره گفت :امید است که همشهریان گرامی جهت بازدید و حمایت از این صنایع از نمایشگاه بازدید به عمل بیاورند.

وی همچنین ضمن تشکر از شهردار محترم شهر،روسای محترم اداره صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف (دولتخواه،شفیعی)و شریفی رئیس محترم اداره میراث فرهنگی و گردشگردی که نهایت همکاری و مساعدت را با ما داشتند کمال تقدیر و تشکر را داشت.

یوسف شریفی در پایان ضمن تشکر از سایت سلام پاوه افزود: این نمایشگاه از امروز چهارشنبه95/02/01الی95/02/10 در ساعت 9/30صبح الی 12/30 و در بعدالظهرها از ساعت 3/30الی 11شب آماده بازدید از همشهریان گرامی می باشد.

نمایشگاه صنایع دستی (18)

نمایشگاه صنایع دستی (5)

نمایشگاه صنایع دستی (6)

نمایشگاه صنایع دستی (7)

نمایشگاه صنایع دستی (8)

نمایشگاه صنایع دستی (3)

نمایشگاه صنایع دستی (9)

نمایشگاه صنایع دستی (1)

2 پاسخ برای “نمایشگاه سراسری سوغات وصنایع دستی در پاوه افتتاح شد/عکس

  • کوله برنیازمنده در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

    خواستی از فرماندار محترم دارم با توجه احترام خاصی برای ایشان دارم وشورا شهر ترا به خدا زمان ارزشمند است به فکر باز شدن مرز باشید مانند حاج آقا قادری که فکر وتلاش اش رونق در باز شدن مرز است وهنوز هم در تلاش است سپاس حاجی ماموستا بژی

  • غرفه دار در تاریخ اردیبهشت 2, 1395 گفت:

    جای سپاس دارد از آقای شفیعی که با تذکرات به حق از صنایع دستی واقعی هر چه که آن رفتار با ایشان گردید باعث دلسردی اکثر ما در افتتاح نمایشگاه شد وآیا این رفتار مناسب بود وانشاا مدیر سایت دیدگاه خود را در گزارش مطر ح می نموده وبیشر صنایع دستی مربوط هورامان مریوان می با شد ویا پارچه بافت صنعت
    و…….می شود بگوید کار دست است و انتظار هم نمی رود تعداد افراد در افتتاحیه بیشتر از این باشد ولی بازهم دست وشه