ج 31 فروردین 1403 ساعت 23:33

کرمانشاه درصدر شاخص‌ بیکاری در سطح کشور قرار دارد

کرمانشاه درصدر شاخص‌ بیکاری در سطح کشور قرار دارد

به گزارش سلام پاوه:رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه اعلام کرد، این استان قابلیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف دارد،اما با این وجود در شاخص بیکاری در صدر استانهای بیکارکشور قرار دارد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان:طهمورث الیاسی با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان به 20 […]

به گزارش سلام پاوه:رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه اعلام کرد، این استان قابلیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف دارد،اما با این وجود در شاخص بیکاری در صدر استانهای بیکارکشور قرار دارد.4407985_360

به گزارش سلام پاوه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان:طهمورث الیاسی با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان به 20 هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز داریم گفت: 1800 پروژه نیمه تمام در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برای واگذاری طرح‌های تملک دارایی های سرمایه‌ای استان به بخش خصوصی اقداماتی را آغاز کرده‌ایم، گفت: بر اساس اطلاعات احصاء شده از 13 دستگاه اجرایی استان 62 پروژه جدید با اعتبار 2200 میلیارد تومان و 50 پروژه نیمه تمام با 38 میلیارد تومان برای واگذاری آماده شده است.

وی بیمارستان 1500 تختخوابی کرمانشاه، مرکز جامع سرطان،دانشکده فنی حرفه‌ایاسلام آبادغرب و بزرگراه اسلام آبادغرب به قصرشیرین را از پروژه‌های قابل واگذاری عنوان کرد.

الیاسی در ادامه حل مشکلات واحدهای راکد و نیمه فعال را از دیگر اقدامات استان برشمرد و گفت: 468 طرح کشاورزی و 382 طرح صنعتی راکد و نیمه فعال در استان شناسایی شده است.