ج 10 فروردین 1403 ساعت 04:11

بازدید معاون رئیس جمهور از سد داریان

بازدید معاون رئیس جمهور از سد داریان

به گزارش سلام پاوه : استاندار كرمانشاه اعلام كرد كه معاون اول رئیس جمهوری در سفر روز دوشنبه به كرمانشاه 2 سد را افتتاح خواهد كرد. اسدالله رازانی روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: اسحاق جهانگیری فردا سفری یك روزه به استان كرمانشاه خواهد داشت. وی افزود: برنامه اصلی معاون اول […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار كرمانشاه اعلام كرد كه معاون اول رئیس جمهوری در سفر روز دوشنبه به كرمانشاه 2 سد را افتتاح خواهد كرد.

اسدالله رازانی روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: اسحاق جهانگیری فردا سفری یك روزه به استان كرمانشاه خواهد داشت.اسحاق جهانگیری

وی افزود: برنامه اصلی معاون اول رئیس جمهوری در این سفر افتتاح 2 سد تنگه حمام و دایك در شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب است.

استاندار كرمانشاه عنوان كرد: وی همچنین در سفر خود از روند اجرای طرح گرمسیری در كرمانشاه و سد داریان نیز بازدید خواهد كرد.

رازانی اضافه كرد: جهانگیری فردا بعد از ظهر در جمع مدیران استان نیز حضور پیدا می كند و با دیدگاه اقتصاد مقاومتی به بررسی مسائل اقتصادی كرمانشاه می پردازد.

استان كرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت و 24 هزار كیلومتر مربع مساحت در غرب ایران قرار دارد و دارای 360 كیلومتر مرز مشترك با عراق است.

5 پاسخ برای “بازدید معاون رئیس جمهور از سد داریان

  • بل در تاریخ فروردین 29, 1395 گفت:

    یک سوال از معاون اول محترم رییس جمهور
    چرا با وجود در خواست کتبی ۴ ماه پیش سرکارخانم دکتر ابتکار ریاست محترم سازمان محیط زیست از وزیر نیرو مبنی بر توقف آبگیری سد داریان، این وزارتخانه از انجام این درخواست مهم محیط زیستی سر باز می زند

    • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 11, 1395 گفت:

      جناب محیط زیست باید دانست هر کاری یک معایب و مزایایی دارد. ساخت سد یا فرودگاه یا خانه سازی و غیره همگی با صرف منابع طبیعی و از بین رفتن درخت و گیاه و تغییر زیست محیطی همراه است و به بهانه حفظ محیط زیست نمی توان مانع از انجام این پروژه هاشد. بهرحال ذخیره عظیم آب در پشت این سدها و تولید انرژی برق بر تخریب مقداری باغ یا آلودگب چشمه بل می چربد. به نظر من این انتقادها بیشتر مصرف سیاسی داشته ودر جهت بهره برداری مخالفان حکومت مرکزی است.علاوه بر محاسن فوق ایجاد 10 تونل طولانی از روستای ورا تا آن سوی هجیج دسترسی روستاهای هورامان تخت را به پاوه راحت تر ساخته ومنطقه ما را ازبن بست بودن درآورده و بالشخصه من که بیشتر مناطق ایران را سفر کرده ام در تمام این سفرها این اندازه تونل ندیده ام . پس باید زیاد نمک نشناس هم نبود و کارهای مفید دولت را سیاه نمایی نکرد. آیا واقعا اگر منطقه توسط احزاب کرد اداره میشد انجام چنین پروژه هایی مقدور بود. آیا حکومت اقلیم کردستان قادر است سد هایی مانند دوکان یا دربندیخان بسازد که در روزگار حکومت مرکزی( نوری سعید پاشا و عبدالکریم قاسم )ساخته شدند؟ آیا اگر تقسیم بودجه در سنندج یا کرمانشاه بود چنین اهمیتی به پاوه و هورامان میدادند؟

  • پاوه در تاریخ فروردین 29, 1395 گفت:

    منطقه آزاد تجاری پاوه!!!!

  • شهروند در تاریخ فروردین 29, 1395 گفت:

    بیایید همه با هم و با حضور مسئولین شهرستانی و دعوت شورا از مردم بریم جلوی فرمانداری روز دوشنبه و خواسته های بحق بازگشایی مرز شوشمی و حق آبه سیروان را از معاون اول بخواهیم مثل اینکه مسئولین شهرستان اعم از امام جمعه بزرگوار فرماندار محترم اعضای شورای عزیز هرچه برای حق مردم فریاد زدن کسی از مسئولین نشنید ماهم بیاییم و از این بزرگواران حمایت کنیم و نشان دهیم که خواسته مسئولین شهرستان خواسته بحق مردم است و باید پاسخ داده شوند این دو خواسته بدون کمترین هزینه ها قابل اجرا هستند پس چرا مسئولین رده بالا جوابگو نیستند حداقل دلیل اجرا نشدن خواسته های ما را بدهند بخدا مردممان از فقر و بیچارگی در این شهر بن بست به تنگ آمده

  • سوما در تاریخ فروردین 29, 1395 گفت:

    عجب اتفاق مهمی !! طوری نوشته شده اتفاق خواهد افتاد مثل اینکه کار خیلی مهمی قراره اتفاق بیفتد