س 28 فروردین 1403 ساعت 07:36

2 تن با خودکشی به زندگی خود پایان دادند

2 تن با خودکشی به زندگی خود پایان دادند

به گزارش سلام پاوه : روز شنبه 28 فروردین ماه 1395، خبر و تصاویری در سایتها و شبکه های اجتماعی  از خودکشی دو نفر از شهرستان های اورامانات منتشر شدو فضای اورامانات را بشدت متاثر کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : متاسفانه خبرها از مرگ دو نفر، حکایت دارد. یک جوان 24 ساله صبح […]

به گزارش سلام پاوه : روز شنبه 28 فروردین ماه 1395، خبر و تصاویری در سایتها و شبکه های اجتماعی  از خودکشی دو نفر از شهرستان های اورامانات منتشر شدو فضای اورامانات را بشدت متاثر کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : متاسفانه خبرها از مرگ دو نفر، حکایت دارد. یک جوان 24 ساله صبح روز شنبه 28 فروردین ماه در اویل صبح از روستای نقده شهر خودکشیجوانرود از درختی در جاده پیلاوی خود را حلق آویز کرد و یک مرد میانسال حدودا 45 ساله ظهر دیروز از روستای جوجار شهر ثلاث باباجانی به همان شکل و شیوه به زندگی خود خاتمه داد.

هیچ منبع رسمی حاضر به ارائه جزئیات در این زمینه ها نشده است اما سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه، سایتهای محلی سراب روانسر، شاخ شمیران و کانال ها و گروهای مختلف تلگرامی با انتشار اخبار و تصاویری از این رخداد وحشتناک را تایید کردند . این اتفاق ناگوار فضای مجازی اورامانات را بشدت تحت تاثیر قرار داده است .

همچنین دو تن از مسئولان شهرستان های ثلاث باباجانی و جوانرود ضمن ابراز تاسف این اخبار را تایید کردند.

لازم بذکر است تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی را این پایگاه خبری تحلیلی دریافت کرده اما به دلیل رعایت اخلاق و اصول خبری از انتشار آنها معذوریم.

پایگاه تحلیلی، خبری سلام پاوه از خداوند منان برای خانواده‌های این دو نفر صبر و شکیبایی و برای رفتگانشان طلب مغفرت و آمرزش می کند، انشاءالله که دیگر در این دیار شاهد اینچنین رویدادهای ناگواری نباشیم.

یک پاسخ برای “2 تن با خودکشی به زندگی خود پایان دادند

  • علی در تاریخ فروردین 31, 1395 گفت:

    متاسفم