ج 10 فروردین 1403 ساعت 04:19

كمیته امداد پاوه سال گذشته بیش از49 میلیارد ریال برای مددجویان هزینه كرد

كمیته امداد پاوه سال گذشته بیش از49 میلیارد ریال برای مددجویان هزینه كرد

به گزارش سلام پاوه : مدیركمیته امداد امام خمینی (ره) پاوه گفت: سال گذشته بیش از 49 میلیارد ریال برای مددجویان این شهرستان هزینه كرده است. لقمان انفرادی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: این مبلغ در قالب پرداخت مستمری به 6 هزار و 520 مددجوی تحت پوشش و بخشهای مختلف بهداشت و درمان، فرهنگی و […]

به گزارش سلام پاوه : مدیركمیته امداد امام خمینی (ره) پاوه گفت: سال گذشته بیش از 49 میلیارد ریال برای مددجویان این شهرستان هزینه كرده است.

لقمان انفرادی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: این مبلغ در قالب پرداخت مستمری به 6 هزار و 520 مددجوی تحت پوشش و بخشهای مختلف بهداشت و درمان، فرهنگی و عمرانی مددجویان هزینه شده است.لقمان انفرادی

وی كمك هزینه تحصیلی به 670 نفر دانش آموز و 70 دانشجوی تحت پوشش، پرداخت هزینه انشعاب آب، برق و گاز 113 مددجو، كمك به 146 نفر از ایتام تحت پوشش؛ 193 مورد كمك هزینه ازدواج و خرید جهیزیه را از اقداماتی اعلام كرد كه با استفاده از مبلغ موردنظر به انجام رسیده است.

انفرادی؛ پرداخت چهار میلیارد و 760 میلیون ریال برای اجرای 56 طرح اشتغالزایی، خرید و احداث مسكن برای مددجویان (پنج مورد)، بهسازی و نوسازی مسكن روستایی و تعمیر و مرمت مسكن شهری مددجویان و پرداخت وام كارگشایی 41 مورد را از دیگر اقدامات این نهاد در سال گذشته عنوان كرد.

مدیر كمیته امداد امام (ره) پاوه كمك موردی به 224 نفر از مددجویان و نیازمندان غیرمددجو، گرفتن معافیت برای 10فرزند مددجو و پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان را از دیگر فعالیت های این نهاد در سال گذشته اعلام كرد.

انفرادی تصریح كرد: مبلغ 582 میلیون و 940 هزار ریال در جشن نیكوكاری، جشن عاطفه ها و عید قربان از محل مشاركتهای مردمی جمع آوری شد كه برای مددجویان و نیازمندان هزینه شده است.

وی مجموع مبلغ هزینه شده كمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاوه را در سال گذشته در بخش های مختلف 49 میلیارد و 450 میلیون ریال اعلام كرد.
شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی كرمانشاه قرار دارد.

یک پاسخ برای “كمیته امداد پاوه سال گذشته بیش از49 میلیارد ریال برای مددجویان هزینه كرد

  • اخگر در تاریخ فروردین 28, 1395 گفت:

    باسلام وخسته نباشید :من لم یشکرالمخلوق یشکرالخالق