ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:31

وقتی که ماشین های سنگین در اوج ترافیک پاوه، وارد شهر می شوند/عکس

وقتی که ماشین های سنگین در اوج ترافیک پاوه، وارد شهر می شوند/عکس

به گزارش سلام پاوه: تردد ماشین های سنگین در دو خیابان اصلی شهر در اوج زمانی که بیشتر مردم به جهت امورات روزمره در سطح شهر حضور دارند، برای شهروندان شهر پاوه مشکلاتی را به وجود اورده است. در این راستا پایگاه خبری هزارماسوله چنین نوشت : انتشار یک گزارش مبنی بر به وجود امدن […]

به گزارش سلام پاوه: تردد ماشین های سنگین در دو خیابان اصلی شهر در اوج زمانی که بیشتر مردم به جهت امورات روزمره در سطح شهر حضور دارند، برای شهروندان شهر پاوه مشکلاتی را به وجود اورده است.

در این راستا پایگاه خبری هزارماسوله چنین نوشت : انتشار یک گزارش مبنی بر به وجود امدن مشکلات عدیده ای برای شهروندان در تردد ماشین های سنگین در اوج ترافیک شهری، بارها از سوی کاربران سایت خبری تحلیلی هزارماسوله به صورت نظرات ثبت شده است.ترافیک

آلودگی صوتی، بروز تصادفات و ایجاد ترافیک سنگین در دو خیابان اصلی شهر تنها بخشی از تردد ماشینهای سنگین در داخل شهر پاوه می باشد که مشکلاتی همچون تشدید ترافیک سنگین در خیابانهای کم عرض این شهر را به دنبال دارد.

مسدود شدن خیابان ارشاد اسلامی پاوه نیز بدلیل ریزش دیوار بنیاد مسکن که مسیری در چلوگیری از به وجود امدن ترافیک در خیابان امام محمد غزالی بود، اکنون مزید بر این مشکلات شده است و تردد و عبور را برای مردم و شهروندان با مشکل مواجه ساخته است.

تردد ماشین های سنگین در دو خیابان اصلی شهر در اوج زمانی که بیشتر مردم به جهت امورات روزمره در سطح شهر حضور دارند، برای شهروندان مشکلاتی را به وجود اورده است.

علاوه بر این موارد گاهی محموله ترافیک سنگین پروژه سد داریان که دو برابر ماشین های سنگین عادی حجم خیابان ها را گرفته و تنها در این خیابان های کم عرض پاوه قادر به تردد خواهند بود، در اوج ساعت اداری که اکثر مردم در بیرون از منزل حضور دارند، مشکلات خاصی را به وجود می اورد.

یکی از شهروندان شهر پاوه در این باره در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: همواره وجود این ماشین های سنگین در خیابان های پاوه ، باعث به وجود امدن ترافیک سنگین شده است.

صحرایی ضمن تقدیر از زحمات اداره راهنمایی و رانندگی افزود: باید قانونی مصوب شود که تردد این ماشین های سنگین در برخی از ساعات روز که خیابان ها شلوغ باشند، ممنوع اعلام شود.

یکی دیگر از شهروندان اظهار داشت: با توجه به آنکه جاده اصلی تردد از ورودی شهر تا انتهای شهر تنها در داخل شهر عبور می کند، ناچارا این گونه موارد نیز پیش خواهد امد.

قادری افزود: تنها راه حلی این معضل احداث جاده کمربندی در بیرون از شهر خواهد بود که محموله های ترافیکی سنگینی همچون امروز باعث ایجاد مشکلات و ترافیک نخواهد شد.

تصاویر تکمیلی

ترافیک پاوه

ترافیک

20160410_114820_copy_0

ترافیک پاوه