پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:40

نجات سه مسافر در مسیر پاوه به مریوان/عکس

نجات سه مسافر در مسیر پاوه به مریوان/عکس

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره هلال احمر شهرستان پاوه از تلاش کارکنان این نهاد جهت نجات سه نفر مسافر درمسیر پاوه به مریوان(تفرچگاه دالانی) خبر داد. مسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:حوالی ساعت23:15روز شنبه95/01/21حسب درخواست کمک چند مسافر در مسیر جاده پاوه به مریوان در گردنه ته ته،عوامل امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره هلال احمر شهرستان پاوه از تلاش کارکنان این نهاد جهت نجات سه نفر مسافر درمسیر پاوه به مریوان(تفرچگاه دالانی) خبر داد.مسعود حسینی

مسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:حوالی ساعت23:15روز شنبه95/01/21حسب درخواست کمک چند مسافر در مسیر جاده پاوه به مریوان در گردنه ته ته،عوامل امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

حسینی افزود:در تیم امدادی هلال احمر اقایان زیبایی،زامیاد و عظیمی سریعا در محل حادث حضور یافته و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پزو پارس با سه نفر سرنشین اهل استان مرکزی در محاصره برف قرار گرفتتند که بلافاصله همکاران وارد عمل شده و با رها سازی و نجات مسافران ضمن انتقال خودرو در ساعت 3بامداد انان را در مسافرخانه ساختمان اداری هلال احمر اسکان دادند،که در روز یکشنبه آنها با سلامت و رضایت کامل پاوه را به مقصد مورد نظر ترک کردند.

وی گفت:ضمن هوشیاری و پیشگیری از تکرار چنین حوادثی پیشنهاد می شود که مسئولین مربوطه اطلاع رسانی مناسبی در فواصل جاده ای جهت مسافرانی که قصد عزیمت در جاده مورد نظر یا سایر مسیرهای دیگر که صعب العبور و یا مسدود می باشند با نصب تابلو و یا بنر و پلاکارد اقدام نمایند.

هلال احمر پاوه (6)

هلال احمر پاوه (7)

هلال احمر پاوه (5)

هلال احمر پاوه (4)

2 پاسخ برای “نجات سه مسافر در مسیر پاوه به مریوان/عکس

  • فتح اله نجفی در تاریخ فروردین 23, 1395 گفت:

    ضمن. تشکر از زحمات ارزنده اقای مسعود حسینی مسءول محترم هلال احمر ودیگر همکارانش بواقع صداقت و ایثار در وجودایشان بوضوح نمایان که این نشان از توانمندی وعشق وعلاقه درمدیریتش می باشد .

  • حیدراسلامی نیا در تاریخ فروردین 23, 1395 گفت:

    ضمن تقدیر وتشکر از امدادگران پرتلاش وکم توقع جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه به خاطر کمک به این مهمانان ومسافران استان مرکزی، گرفتار در میان برف های ارتفاعات تته
    امیدوارم با اطلاع رسانی کامل در طول مسیر به ویژه پایگاه ملندو مانع از تکرار چنین حوادث واتفاقاتی به ویژه برای مهمانان باشیم .چون خدای ناخواسته مرگ یک نفر دراین مسیر به خاطر سهل انگاری متولیان می تواند تاثیرات منفی برجذب معدود مسافران وگردشگران داشته باشد .