ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 09:52

رونمایی از دو کتاب «باد و قاصدک در زریبار و دشت بیلو» در انجمن رونان

رونمایی از دو کتاب «باد و قاصدک در زریبار و دشت بیلو» در انجمن رونان

به گزارش سلام پاوه : رنگین دهقان بانوی نویسنده هورامانی از رونمایی دو کتاب “باد و قاصدک مریوان در زریبار” و “باد و قاصدک در دشت بیلو” به دو زبان فارسی و کوردی در انجمن رونان مریوان خبر داد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از زریوار خبر :، رنگین دهقان اهل روستای ژنین، […]

به گزارش سلام پاوه : رنگین دهقان بانوی نویسنده هورامانی از رونمایی دو کتاب “باد و قاصدک مریوان در زریبار” و “باد و قاصدک در دشت بیلو” به دو زبان فارسی و کوردی در انجمن رونان مریوان خبر داد.رنگین دهقان

به گزارش سلام پاوه و به نقل از زریوار خبر :، رنگین دهقان اهل روستای ژنین، نویسنده چند کتاب و رمان نویس هورامانی از رونمایی دو کتاب “باد و قاصدک مریوان در زریبار” و “باد و قاصدک در دشت بیلو” به دو زبان فارسی و کوردی با همکاری انجمن رونان مریوان خبر داد.

این بانوی نویسنده، گفت: این دو کتاب روز 26 فروردین ماه سالجاری ساعت 15 الی 18 بعدازظهر در انجمن رونان مریوان رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه دو سال پیش رمان چون “نهالی در باد” که مقایسه سه نسل  و مشکلات اجتماعی است در انتشارات دقایق به ثبت رسید را روانه بازار کرده است و بعد مدتی با انتشار مجموعه داستانهای کودکان “قاصدک” که شباهت زیادی به کودکان دارد، از سفید و پاکی، حساس و شکنند بودن خبر داد.

این بانوی نویسنده هورامانی، افزود: در حال حاضر دو جلد از مجموعه کتابهای افسانه ای با نام “باد و قاصدک در زریبار” و “باد و قاصدک در دشت بیلو” و شماره سه این مجموعه با نام ” باد و قاصدک در مرز” در دست طراحی و ویرایش است که به زودی به سه زبان  فارسی، کوردی و انگلیسی وارد بازار خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری پیمان شریفی یکی از بهترین انیمیشن سازهای کودکان کشور برای ساخت انیمیشنش “باد و قاصدک” در آینده خبر داد.