پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:07

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی درخصوص آشنایی با بلایای طبیعی، ایمنی و آمادگی در پاوه

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی درخصوص آشنایی با بلایای طبیعی، ایمنی و آمادگی در پاوه

به گزارش سلام پاوه : برای اولین بار در کشور شهرستان پاوه شاهد اولین “مسابقه بزرگ کتابخوانی” درخصوص “آشنایی با بلایای طبیعی، ایمنی و آمادگی” خواهد بود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به اطلاع جوانان، دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، کارمندان و عموم مردم شریف و فرهنگ دوست شهرستان پاوه می رساند برای اولین بار […]

به گزارش سلام پاوه : برای اولین بار در کشور شهرستان پاوه شاهد اولین “مسابقه بزرگ کتابخوانی” درخصوص “آشنایی با بلایای طبیعی، ایمنی و آمادگی” خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به اطلاع جوانان، دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، کارمندانمسابقه بزرگ کتابخوانی و عموم مردم شریف و فرهنگ دوست شهرستان پاوه می رساند برای اولین بار در کشور و به عنوان اولین شهرستان پایلوت در ایران، شهرستان پاوه در ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۵ شاهد اولین “مسابقه بزرگ کتابخوانی” درخصوص “آشنایی با بلایای طبیعی، ایمنی و آمادگی” خواهد بود.

جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با همکاری نشر غنچه تهران و مولف کتاب “بلایای طبیعی ایمنی و آمادگی”، در راستای اجرای برنامه آموزشی آمادگی و مقابله با بلایای طبیعی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه، مسابقه ای آموزشی با عنوان “آشنایی با مخاطرات طبیعی، ایمنی و آمادگی” در شهرستان پاوه برگزار می نماید.

اهداف و برنامه ها:

– با توجه به ضرورت و اهمیت شناخت مخاطرات طبیعی و ارتقای دانش ایمنی و آموزش مقابله با بلایای طبیعی مانند: زلزله، سیل، خشکسالی و … در خانواده، مدارس، ادارات و در بخش های مختلف جامعه، کتاب  “بلایای طبیعی، ایمنی و آمادگی” برای “مسابقه بزرگ کتابخوانی” انتخاب شده است.

– کتاب “بلایای طبیعی، ایمنی و آمادگی” با همکاری اداره مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر استان اصفهان و توسط آقای سعدی قادری (از همشهریان)  تالیف شده است. مقدمه کتاب توسط پروفسور “بهرام عکاشه” استاد برجسته زلزله شناسی ایران نوشته شده و کتاب با کیفیت عالی، تمام گلاسه، رنگی و نیز حاوی اطلاعات علمی و مفید برای دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم می باشد.

?? تعداد محدودی از کتابها توسط جمعیت هلال احمر کرمانشاه خریداری شده و  از روز شنبه ۲۱ فروردین ۹۵)  در جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه به صورت رایگان به دانش آموزان و موسسات خیریه اهدا خواهد شد. (درامد فروش کتاب در موسسات خیریه صرف امور خیریه خواهد شد).

– با هماهنگی صورت گرفته با ناشر کتاب (نشر غنچه تهران) کتاب با ۴۵ درصد تخفیف در محلهایی که با هماهنگی جمعیت هلال احمر پاوه تعیین خواهد شد، به فروش می رسد.

– همه شرکت کنندگان در این مسابقه بزرگ برنده می باشند و جهت تشویق بیشتر نوجوانان و جوانان به فرهنگ کتابخوانی به نفرات برتر سکه های طلا و جوایز ارزشمند نقدی اهدا  خواهد شد.مسابقه بزرگ کتابخوانی

– از عموم مردم فرهنگ دوست شهرستان، مدیران و مسئولان ادارات، شهرداری ها و شورای شهر، رسانه ها و سایت های محلی شهرستان انتظار می رود به منظور برگزاری شایسته “مسابقه بزرگ کتابخوانی” در این شهرستان مشارکت سازنده داشته باشند و با اطلاع رسانی، خرید کتاب و اهدا جایزه، بتوانیم مسابقه ای الگو و نمونه در کشور برگزار نماییم.

⭐️ روز “مسابقه بزرگ کتابخوانی”:

پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۵ مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، شهرستان پاوه

⭐️ روز اهدا جوایز به نفرات برتر:

 یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵ مصادف با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، شهرستان پاوه

– جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره هلال احمر شهرستان پاوه مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۶۱۲۳۲۳۲ تماس حاصل فرمایید.

– به منظور آگاهی و اطلاع شرکت کنندگان از چگونگی و برنامه زمانی “مسابقه بزرگ کتابخوانی” کانال تلگرامی “مسابقه بزرگ کتابخوانی” و با شماره ۰۹۱۳۲۹۵۱۷۱۹ ایجاد شده است.

همچنین رسانه ها و سایت های محلی شهرستان آخرین اطلاعیه ها و برنامه ها درخصوص این مسابقه بزرگ را به اطلاع شهروندان خواهند رساند.