ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:57

دو خبر کوتاه از شهرستان ثلاث باباجانی

دو خبر کوتاه از شهرستان ثلاث باباجانی

به گزارش سلام پاوه : شهرستان ثلاث باباجانی روز چهارشنبه میزبان مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه بود. به گزارش خبرنگار ایرنا؛ عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه امروز به اتفاق علی گروسی فرماندار ثلاث باباجانی از طرح های راه و شهرسازی این شهرستان بازدید کرد. […]

به گزارش سلام پاوه : شهرستان ثلاث باباجانی روز چهارشنبه میزبان مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه امروز به اتفاق علی گروسی فرماندار ثلاث باباجانی از طرح های راه و شهرسازی این شهرستان بازدید کرد. شهاب نادری

گروسی در این بازدید ضمن تقدیر از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی در حذف نقاط پرحادثه، بهسازی و آسفالت راه های روستایی و اصلی ثلاث باباجانی، خواستار توجه بیشتر به راه های این شهرستان با توجه به توپوگرافی منطقه و فاصله این شهرستان با مرکز استان شد.

وی؛ راه را از مهمترین عوامل توسعه هر شهرستانی عنوان کرد و گفت: مشکلات حوزه راه ثلاث باباجانی را تاسف بار است و از بهادری خواست توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشد.

در این بازدید فرماندار به همراه مدیرکل از پروژه های در دست اجرا از جمله مناطق دول دره، مصطفی بیگ، میدان طفلی، سیاه طایر و همچنین از محور قلقله – بزمیرآباد بازدید کردند.

***
مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای روستای قلقه شهرستان ثلاث باباجانی نیز امروز با حضور فرماندار، حجت الاسلام هادی عسکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و شهاب نادری نماینده منتخب مردم اورامانات در دوره دهم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.شهاب نادری

فرماندار ثلاث باباجانی در دیدار با یک خانواده شهید؛ عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را حاصل خون شهدا دانست و دیدار و پیگیری مشکلات خانواده های شهدا را از وظایف مسئولان برشمرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه هم بر لزوم ساماندهی مزار شهدای شهرستان ثلاث باباجانی تاکید کرد.

همچنین مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات جهانگیر لطفی رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ثلاث باباجانی تقدیر و محمد ناصری به جای وی معرفی شد.

شهرستان ثلاث باباجانی در شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

لازم به ذکر است جهانگیر لطفی به عنوان رئیس بنیاد شهید شهرستان پاوه منصوب شد .