ج 31 فروردین 1403 ساعت 14:27

زباله های رها شده در طبیعت شاهو جمع آوری شد

زباله های رها شده در طبیعت شاهو جمع آوری شد

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره حفاظت از محیط زیست روانسر از حمع آوری زباله های رها شده در روز طبیعت در منطقه تفریحی شاهو از توابع این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:ناصح باباخانی گفت:در این اقدام نیروهای محیط زیست،منابع طبیعی و راه و شهرسازی،با کمک دهیاران و نیروهای محیط […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره حفاظت از محیط زیست روانسر از حمع آوری زباله های رها شده در روز طبیعت در منطقه تفریحی شاهو از توابع این شهرستان خبر داد.طبعیت روانسر (2)

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:ناصح باباخانی گفت:در این اقدام نیروهای محیط زیست،منابع طبیعی و راه و شهرسازی،با کمک دهیاران و نیروهای محیط زیست روانسر 10 تن زباله و پسماندهای روز طبیعت را از جنگلهای شبانکاره و قوری قلعه جمع آوری و به محل دفن زباله های شهری انتقال دادند.

وی تصریح کرد:در روز طبیعت بیش از سه هزار و 500 کیسه زباله در بین مسافرین وارده شده به شهرستان روانسر توزیع شد تا با جمع آوری زباله های خود به صیانت از طبیعت یاری برسانند که حدود 60 درصد از مردم رعایت کردند ولی متاسفانه شاهد بی توجهی عده ای از مردم به طبیعت بودیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست روانسر افزود:خوشبختانه مردم در روز طبیعت امسال نسبت به سالهای گذشته احترام بیشتری به طبیعت گذاشتند.
سراب روانسر،جنگلهای شبانکاره و قوری قلعه از جمله مناطق دیدنی منطقه اورامانات است که همه ساله و در فصول مختلف پذیرای گردشگران و علاقه مندان به طبیعت است.

با شروع فصل بهار شهرستان روانسر با موقعیت خاص گردشگری و توریستی و زیبائی های منحصر به فرد خدادادی، پذیرای خیل عظیم گردشگران و مسافران می باشد که مردم در برابر سخاوت و نیکی طبیعت رفتارهای متفاوتی از خود بروز می دهند و متاسفانه برخی با به جا گذاشتن زباله ها و یا شکستن شاخه های درختان به طبیعت خسارت وارد می کنند.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 57 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

طبعیت روانسر (2)

طبعیت روانسر (3)

طبعیت روانسر (1)