ج 31 فروردین 1403 ساعت 12:58

جشنواره کشوری عکس اورامانات برگزار می شود

جشنواره کشوری عکس اورامانات برگزار می شود

به گزارش سلام پاوه:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود با همکاری فرمانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری جوانرود، انجمن عکاسان کرمانشاه و بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در نظر دارد جشنواره کشوری عکس با موضوع زیبایی های طبیعت اورامانات (شهرستانهای جوانرود، پاوه،روانسر و ثلاث باباجانی) و طبیعت پاک برگزار نماید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه […]

به گزارش سلام پاوه:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود با همکاری فرمانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری جوانرود، انجمن عکاسان کرمانشاه و بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در نظر دارد جشنواره کشوری عکس با موضوع زیبایی های طبیعت اورامانات (شهرستانهای جوانرود، پاوه،روانسر و ثلاث باباجانی) و طبیعت پاک برگزار نماید.عکاسی

به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از کرد پرس:کلیه عکاسان، علاقمندان عکاسی و طبیعت دوستان می توانند عکسهای دارای کیفیت خود که با دوربین یا تلفن همراه ثبت شده را برای شرکت در این جشنواره ارسال نمایند.

قوانین جشنواره به این شرح است:

1-  شرکت برای عموم آزاد و رایگان  است.(از تمام نقاط کشور)
2-  محل ثبت عکس الزاما باید در محدوده منطقه اورامانات باشد(شهرستانهای جوانرود-پاوه-روانسر-ثلاث باباجانی)
3-  ارسال اثر و شرکت در جشنواره به منزله ی اعلام مالکیت معنوی آن  است. در صورت اثبات خلاف این موضوع در هر مرحله، اثر ارسالی حذف و عواقب حقوقی آن نیز متوجه ارسال کننده خواهد بود.
4-  تصاویر ارسالی میتواند سیاه و سفید یا رنگی باشد.
5-  تصاویر ارسالی، نباید دارای امضا، پاسپارتو، قاب، واترمارک و لوگو و یا هر متن دیگری باشد.
6-  به آثاری که پس از مهلت مقرر به دبیرخانه ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
7-  در صورت ناقص بودن یا کیفیت نامطلوب، فایل ارسالی از داوری حذف خواهد شد.
8-  کلیه ی حقوق آثار راه یافته به بخش نمایشگاه، اعم از چاپ و نشر آثار به هر نحو و برگزاری نمایشگاه برای برگزار کننده محفوظ است.
9-  تصمیم گیری درموارد پیش بینی نشده بر عهده ی برگزار کننده جشنواره است.

نحوه ارسال آثار:

1-هر عکاس میتواند حداکثر 2 تک عکس در هر بخش (جمعا 4 عکس) ارسال کند.
2-آثار می بایست به صورت مستند بوده و ادیت عکس در حد اصلاح رنگ و نور و شارپنس و کادر در صورتی که به جنبه ی استنادی عکس خدشه ای وارد نسازد بلامانع است.
3-فایل تصاویر باید با ذکر نام عکاس، حرف بخش مورد نظر(طبیعت پاک حرف A و طبیعت اورامانات حرف B) و شماره ی هر عکس با حروف و اعداد لاتین نام گذاری شده باشد.  مثال: (Amir-Ahmadi-1A.jpg)
4-آثار با حجم کمتر از 2 مگابایت در فرمت JPEG  با ضلع بزرگ 2500 پیکسل با رزولوشن 300 dpi  ارسال شود.
5-ارسال آثار از طریق ایمیل و یا کانال تلگرامی جشنواره و برای کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند از طریق  ارسال پستی  سی دی به دبیرخانه میسر است.
6-شرکت کنندگانی که از طریق سی دی فایل خود را تحویل می دهند، لازم است یک فایل Word با ذکر مشخصات از جمله (نام و نام خانوادگی، نام پدر،سن،کد ملی،نشانی محل سکونت، کد پستی، میزان تحصیلات،  شماره تماس ثابت و همراه) بر روی سی دی اضافه نمایند.
7-پس از مشخص شدن اسامی راه یافتگان به نمایشگاه از سوی دبیرخانه، فایل باکیفیت و اندازه مناسب برای چاپ، از راه یافتگان درخواست می گردد. این افراد میبایست ظرف مدت 2 روز فایلهای مورد نظر را به دبیرخانه تحویل نمایند.
8-   بدیهی است تاخیر یا عدم ارسال و یا کیفیت نامناسب فایل ارسالی برای چاپ، باعث کنار گذاشته شدن عکس از جمع راه یافتگان خواهد بود.
9-زمان ارسال آثار از تاریخ 20 فروردین 95 تا ساعت 24 روز 31 اردیبهشت 95 می باشد.
آدرس دبیرخانه: کرمانشاه – جوانرود – خیابان فرهنگیان – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود

علاقمندان می توانند جهت شرکت در جشنواره و دریافت اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی رسمی جشنواره مراجعه نمایند:

Http://Telegram.me/hawraman