پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:50

روستای نسمه به جمع روستاهای بوم‌گردی استان کرمانشاه پیوست

روستای نسمه به جمع روستاهای بوم‌گردی استان کرمانشاه پیوست

به گزارش سلام پاوه:مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه اعلام کرد:((روستای نسمه)) هم به جمع روستاهای بوم‌گردی استان پیوست. به گزارش خبرنگار سلام پاوه هادی شریفی در گفتگو با ایسنا در این باره اظهار داشت: روستای نسمه از جمله روستاهای بخش مرکزی شهرستان پاوه با باغات زیبا، سرسبز و همچنین دارا […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه اعلام کرد:((روستای نسمه)) هم به جمع روستاهای بوم‌گردی استان پیوست.دهیاری نسمهg

به گزارش خبرنگار سلام پاوه هادی شریفی در گفتگو با ایسنا در این باره اظهار داشت: روستای نسمه از جمله روستاهای بخش مرکزی شهرستان پاوه با باغات زیبا، سرسبز و همچنین دارا بودن چشمه آب و تپه‌ای تاریخی است.

وی با بیان اینکه روستای نسمه دارای پتانسیل های بسیاری برای توسعه اکوتوریسم است، افزود: به همت دهیار خوش ذوق و فعال این روستا، در این ایام تعطیلات نوروز 95 روستای نسمه پذیرای تورهای یک روزه بوم گردی با امکاناتی همچون صبحانه، نهار، عصرانه، بیمه گردشگران و نیز روستا گردی است.

این مقام مسئول در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه گفت: دهیار این روستا با همکاری دهکده گردشگری دهیاران کامبادان و هماهنگی با اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه استارت اولیه این تورها را در ایام نوروز انجام داده‌اند و امید است در طول سال شاهد حضور مستمر گردشگران در روستای نسمه باشند.

شریفی همچنین خاطرنشان کرد: وجود نمایشگاه عکس جاذبه های اکوتوریستی اورامانات که به همت دکتر ولدبیگی در ورودی روستا برپا شده، خود به‌عنوان پتانسیلی در جذب بیشتر مهمانان به این روستا مطرح است.

دهیاری نسمه (1)

دهیاری نسمه (5)

دهیاری نسمه (4)

دهیاری نسمه (3)

دهیاری نسمه (2)