ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:23

هوای استان کرمانشاه در روز سیزده بدر نیمه ابری و بارانی خواهد بود

هوای استان کرمانشاه در روز سیزده بدر نیمه ابری و بارانی خواهد بود

به گزارش سلام پاوه : معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه بارشی جدیدی به جو استان از شامگاه پنجشنبه 12 فروردین خبر داد و گفت: ابن سامانه در روز جمعه هوای بیشتر مناطق استان را نیمه ابری و بارانی خواهد کرد. علی محمد زورآوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار […]

به گزارش سلام پاوه : معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه بارشی جدیدی به جو استان از شامگاه پنجشنبه 12 فروردین خبر داد و گفت: ابن سامانه در روز جمعه هوای بیشتر مناطق استان را نیمه ابری و بارانی خواهد کرد.طبیعت بهاری پاوه

علی محمد زورآوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این سامانه علاوه بر بارش های پراکنده ای که به همراه خواهد داشت سبب کاهش دو تا سه درجه ای دمای هوا و وزش باد خواهد شد.

وی افزود: فعالیت این سامانه در نیمه شمالی (پاوه و اورامانات) و نیمه شرقی (کنگاور، صحنه، سنقروکلیایی و هرسین) از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.
زورآوند خاطرنشان کرد: بارش در ارتفاعات و گردنه ها ممکن است به شکل برف نیز مشاهده شود.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: روز جمعه هوای کرمانشاه در گرمترین حالت به 9 درجه بالای صفر می رسد و دمای شبانه نیز به منفی یک درجه کاهش می یابد.

وی گفت: در روز سیزده بدر گرمترین دما در قصرشیرین با 14 درجه بالای صفر و سردترین دما در سنقروکلیایی با منفی سه درجه در شب اتفاق می افتد.
زورآوند در پایان اظهار کرد: دمای روزانه شهرستان های استان در روز جمعه 13 فروردین بین هشت تا 14 درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

یک پاسخ برای “هوای استان کرمانشاه در روز سیزده بدر نیمه ابری و بارانی خواهد بود

  • ناشناس در تاریخ فروردین 12, 1395 گفت:

    چرا هوا این طوری است