پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:59

فراخوان دعوت به همکاری برای برپایی اولین بازارچه خیریه در پاوه

فراخوان دعوت به همکاری برای برپایی اولین بازارچه خیریه در پاوه

به گزارش سلام پاوه : به همت جمعی از فعالین فرهنگی شهرستان پاوه با همکاری حوزه فرهنگی شهرداری اولین بازارچه خیریه پاوه برگزار می گردد لذا از تمامی کسانی که مایل به همراهی در این زمینه می باشند دعوت به همکاری می شود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در یک اقدام نیکو و پسندیده […]

به گزارش سلام پاوه : به همت جمعی از فعالین فرهنگی شهرستان پاوه با همکاری حوزه فرهنگی شهرداری اولین بازارچه خیریه پاوه برگزار می گردد لذا از تمامی کسانی که مایل به همراهی در این زمینه می باشند دعوت به همکاری می شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در یک اقدام نیکو و پسندیده و در آغازین ترین روزهای زیبای بهاری سال 1395 فعالین فرهنگی و خیرین دلسوزی در شهرستان با همراهی شما مردم نیکو کار پاوه می خواهند با تشکیل یک بازارچه خیریه پیام آور مهر و دوستی باشند.فراخوان دعوت به همکاری

بازارچه ی خیریه پروژه ای است که در بسیاری از استان ها و کلان شهرها هرساله چندین بار با همت خیرین و فعالان اجتماعی برگزار میشود که عواید آن با توجه به اهداف مجریان به نفع نیازمندان،ایتام،فقرا و بیماران می باشد.

معمولا قالب بازارچه ها به این صورت است که مجموعه ای از غرفه ها از قبیل: خوراکی ها-غذاها-دسر ها-تنقلات-صنایع دستی-گل-بادبادک… دایر می شوند.

غرفه داران کسانی هستند که با اعلام داوطلبی و انگیزه ی شخصی بر مبنای توافق عهده دار مدیریت آنها می شوند و در پایان منافع  بدست آمده از این کار خیر برای کمک به بیماران،ایتام، افراد نیازمند و کودکان بی بضاعت داده می شود.

این دلسوزان و نیکوکاران میخواهند با حمایت و همکاری شما مردمان خیر و نوعدوست دست به دست هم داده و اولین دوره ی این عمل نیکوکارانه رادر پاوه شروع کنندو در این روزهای زیبا و آغازین سال نو پیام آور مهر و دوستی باشند.

در همین راستا جمعی از فعالین فرهنگی شهرستان همت کرده اند تا با همکاری حوزه فرهنگی شهرداری اولین بازارچه خیریه پاوه را برگزار کنند.این بازارچه پنج شنبه  همزمان با بعثت پیامبر مهربانی ها مورخ 16 اردیبهشت ماه 1395  به صورت یکروزه در محل بلوار جانبازان برگزار می شود.

با توجه به اینکه نوع دوستی و کمک به همنوع امری ذاتی و فطریست و حمایت و خدمت رسانی نیز به معلولین وظیفه اجتماعی ماست در  نظر است تا عواید این بازارچه را به معلولین (جسمی و ذهنی)  شهرستان پاوه اختصاص داده شود.

این فعالان فرهنگی و اجتماعی مطابق با فراخوان در حال تدارک بازارچه هستند ،لذا زمینه های مشارکت در بازارچه به شرح زیر است.

غرفه ها:

1- غذا ها
– غذاهای محلی
-غذاهای ایرانی
غذاهای فرنگی و لقمه ای
-شیرینی و دسر
-انواع مربا و ترشی
-نوشیدنی های سرد و گرم

2-گل و گیاه طبیعی

3-غرفه کودکان

4-صنایع دستی

5-غرفه سلامت:ارائه انواع خدمات (معاینه،مشاوره و چکاپ و …  )

و کمک های نقدی

علاقمندان می توانند جهت اعلام  و نحوه همکاری تا تاریخ 95/01/25  با شماره های (  5310 128 0901 ) و (5366 000 0936)  و آدرس ایمیل  pavehcharity @gmail.com تماس حاصل نمایند.

فراخوان دعوت به همکاری

7 پاسخ برای “فراخوان دعوت به همکاری برای برپایی اولین بازارچه خیریه در پاوه

  • شهروند در تاریخ فروردین 13, 1395 گفت:

    جالب نیست
    راههای کمک کردن بسیارند

  • من در تاریخ فروردین 12, 1395 گفت:

    آقای کامران شما خسته این برین استراجت کنین خوب

  • دلسوز در تاریخ فروردین 12, 1395 گفت:

    برای کمک کردن راههای بسیار ساده تر و کارا تری وجود دارند اصلا نیازی به این همه داد و قال و تظاهر نیست . این کار مثل اینه که کسی برای گذاشتن لقمه در دهانش لقمه رو دور سرش بچرخونه.
    به هیچ عنوان کار قشنگی نیست خیلی راحت تر میشه کمک کرد

    • مصباح محمدنیا در تاریخ فروردین 12, 1395 گفت:

      دوست عزیز محک ،موسسه ای 25 ساله که تمام کودکان سرطانی ایران را تحت پوشش خود دارد، شصت و هشت دوره بازارچه خیریه برگزار نموده و دائما در حال برگزاری این بازارچه ها به مناسبت های مختلف است و اتفاقا عواید مالی و معنوی بسیار خوبی را هم برای کمک به کودکان سرطانی کسب نموده.

      “شصت و هشتمين بازارچه خيريه محك با همياري بیش از 3500 نفر از ياوران و همكاري بیش از 500 داوطلب برگزار شد و صد در صد عواید آن که مبلغ 5 میلیارد و 118 میلیون و 712 هزار و 50 ریال (5118712050 ریال)است صرف هزینه‌های خدمات درمانی و حمایتی به کودکان مبتلا به سرطان خواهد شد.”

      http://mahak-charity.org/main/index.php/fa/home/11-mahak-news/1355-avayrd68bazar

  • شهروند در تاریخ فروردین 11, 1395 گفت:

    احسن بر شما و بر شهرداری

  • کامران در تاریخ فروردین 11, 1395 گفت:

    تو ررا به خدا بسته دیگه . کدام کار این شهر درست انجام شده تا این دومیش باشه . تو را به خدا دیگه خسته ایم از خبر و برنامه و طرح و ………

  • سارینا در تاریخ فروردین 11, 1395 گفت:

    عااااااااااااااااااالیه عااااالی آفرین بهتون