پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:43

پتانسیل های اکوتوریستی در شهر نودشه برگزار شد

پتانسیل های اکوتوریستی در شهر نودشه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:در محل کتابخانه عمومی شهر نودشه پانلی تحت عنوان“پتانسیل های اکوتوریستی شهرنودشه” با حضور روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنایع دستی و گردشگری پاوه،امام جمعه و اعضای شورای شهر وشهردار نودشه برگزارگردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نودشه:در این جلسه محمود مبارکشاهی با تبیین مبانی نظری اکوتوریسم و شمه ای کوتاه […]

به گزارش سلام پاوه:در محل کتابخانه عمومی شهر نودشه پانلی تحت عنوان“پتانسیل های اکوتوریستی شهرنودشه” با حضور روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنایع دستی و گردشگری پاوه،امام جمعه و اعضای شورای شهر وشهردار نودشه برگزارگردید.اکوتوریست نودشه (3)

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نودشه:در این جلسه محمود مبارکشاهی با تبیین مبانی نظری اکوتوریسم و شمه ای کوتاه از ویژگی های جغرافیایی،پتانسیلهای اکوتوریستی نودشه را درقالب 9عامل طبیعی و فرهنگی مورد بررسی قرار داد.

محمود مبارکشاهی در ادامه افزود:از کار پژوهشی خود به بررسی تنگناهها و مشکلات پیش رو در بحث توسعه ی گردشگری در کشور و شهرستان پاوه پرداخت،که علاوه بر معضلات زیرساختی در بخش توریسم شهرستان،مهمترین عامل در عدم توفیق در گسترش توریسم سازمان یافته را خلاء نگاه سیستمی به این مقوله عنوان کرد.

وی گفت:عدم اراده معطوف به این مقوله مهم را از مشکلات گردشگری شهرستان قلمداد نمود و از ارائه ی پیشنهادات بیست گانه استقبال کرد که نتیجه گیری بخش اول پانل توسعه ی گردشگری درشهرنودشه بود.

لازم به توضیح است که آقایان دکترهدایت محمودی و شریفی هرکدام در سخنان کوتاهی از زوایای مختلف به تشریح دیدگاه های خود درارتباط با مبحث پانل توسعه ی گردشگری در شهر نودشه و شهرستان  به ایراد سخن پرداختند.

ارسال خبر : آمانج مبارکشاهی

اکوتوریست نودشه (1)

اکوتوریست نودشه (3)

اکوتوریست نودشه (2)

اکوتوریست نودشه (4)

2 پاسخ برای “پتانسیل های اکوتوریستی در شهر نودشه برگزار شد

  • محمد. م در تاریخ فروردین 14, 1395 گفت:

    ميراث فرهنگي
    آخه عزيزان ميراث فرهنگي اداره داره.
    كسي آدرس اداره اش را بلد است.
    خداييش ميراث فرهنگي استان كردستان و مريان همسايه در حد اعلاست.
    اونو واسه چي دعوت كردند.
    آخه خودش خجالت نمي كشه

  • نودشه در تاریخ فروردین 12, 1395 گفت:

    شهرداری نودشه توان تعمیر بیل مکانیکی که دوسال است مشغول احداث جاده های خصوصی برای آقایان شوراست را ندارد .اداره گردشگری پاوه هم که معلوم است آهی در بساط ندارد .در این جلسه هم که هیچ سرمایه گذاری حضور ندارد .در شهرهای گردشگر پذیری همچون سرعین دهها و صدها مکان اقامتی وجود دارد اما کل شهرستان پاوه یک هتل دارد در نودشه دولت که نود درصد اقتصاد کشور را در دست دارد یک ریال در زمینه گردشگری هزینه نکرده حالا آقایان شورا می خواهند تحول ایجاد کنند .دوره شیره مالیدن بر سر مردم تمام شده این بساط گول زنی را جمع کنید لطفا .