ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:10

بهره مندی بیش از 2301 نفر مسافر از مراکز اسکان آموزش و پرورش پاوه

بهره مندی بیش از 2301 نفر مسافر از مراکز اسکان آموزش و پرورش پاوه

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش وپرورش شهرستان پاوه در گفتگو با سلام پاوه اعلام کرد :بیش از 2301 نفر مسافر نوروزی(382خانوار ) از 7 مرکز اسکان آموزش و پرورش پاوه بهرمند شدند. سعدی فتاحی مدیر آموزش وپرورش پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : ستاد اسکان موقت ميهمانان نوروزی مدیریت آموزش […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش وپرورش شهرستان پاوه در گفتگو با سلام پاوه اعلام کرد :بیش از 2301 نفر مسافر نوروزی(382خانوار ) از 7 مرکز اسکان آموزش و پرورش پاوه بهرمند شدند.سعدی فتاحی

سعدی فتاحی مدیر آموزش وپرورش پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : ستاد اسکان موقت ميهمانان نوروزی مدیریت آموزش و پرورش پاوه از 28اسفند 94به صورت شبانه روزی و با بسیج تمام امکانات موجود در حال خدمت رسانی به میهمانان نوروزی بوده و تاکنون وظیفه خود را به نحو مطلوب به انجام رسانده است.

مدير آموزش و پرورش پاوه در این باره اعلام کرد: تا به امروز بیش از 2301 نفر مهمان نوروزی در قالب 382 خانوار در 7 مرکز اسکان آموزش و پرورش پاوه ساماندهی شدند و به نحو احسن از خدمات این مراکز بهرمند شدند.

سعدی فتاحی ادامه داد و افزود : بیشترین تعداد مهمان نورزوی در این مراکز مربوط به روز سوم فرودین ماه 1395 با 357 نفر و 9 خانوار و کمترین تعداد مربوط به روز اول برپایی این مراکز اسکان 28 اسفند ماه 1394 است با 9 نفر و 2 خانوار .

وی ضمن تاكيد بر كيفيت‌ بخشي در اسكان میهمانان فرهنگیان اظهار داشت: خدمات رسانی مطلوب وتکریم میهمانان نوروزی مد نظر است.

فتاحی در پایان از زحمات شبانه روزی تمامي اعضا و عوامل ستاد اسكان موقت نوروزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه  تقدير و تشكر كردند.

گفتنی است در ایام نوروز بیش از 16 هزار و پانصد نفر از شهرستان پاوه بازدید کرده است .

بازدید سعدی فتاحی

بازدید

بازدید سعدی فتاحی