پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:27

بیانیه شماره 3 شهاب نادری منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اورامانات

بیانیه شماره 3 شهاب نادری منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اورامانات

به گزارش سلام پاوه : شهاب نادری منتخب مردم اورامانات در بیانیه شماره 3 خود به موضوع انتخاب شورای مشورتی در روستا و بخش پرداخته است که متن این بیایه این چنین است . بسمه تعالی با سلام خدمت مردم شریف و بزرگوار اورامانات با توجه به اینکه پیش از این اعلام نمودیم که پست […]

به گزارش سلام پاوه : شهاب نادری منتخب مردم اورامانات در بیانیه شماره 3 خود به موضوع انتخاب شورای مشورتی در روستا و بخش پرداخته است که متن این بیایه این چنین است .

بسمه تعالی

با سلام خدمت مردم شریف و بزرگوار اوراماناتشهاب نادری پاوه (15)

با توجه به اینکه پیش از این اعلام نمودیم که پست نمایندگی را در قالب شورا مشورتی به خود مردم واگذار خواهیم نمود فلذا در این راستا دستور العمل زیر را در خصوص نحوه تشکیل این شوراهای مشورتی به اطلاع عموم می رسانیم باشد که با ایجاد این شوراها قدمی مثبت در جهت آبادانی اورامانات عزیزمان برداریم و فرهنگ سازی جدید و کارآمدی در منطقه بنا نهیم، در ضمن تاکید می نمایم وظیفه تعیین اعضای شورای مشورتی بر عهده مردم منطقه می باشد و هیچ شخصی اجازه اعمال قدرت در جهت تعیین این اعضا را ندارد و تایید یا رد این اعضا شخصاَ توسط خود بنده صورت می گیرد.

نکته: این دستور العمل مربوط به بخش و روستا می باشد ، دستور العمل مربوط به شوراهای مشورتی شهر و شهرستان به بصورت مجزا اعلام خواهد شد.
دستورالعمل تشكيل شوراي مشورتی بخش و روستا

ماده1-تعريف:

شوراي مشورتی  شورايي است مشورتي در جهت بحث و بررسی مشکلات ، معضلات و کاستی های منطقه ، كه تمامی پیگریهای مربوطه را بر عهده خواهند داشت و بصورت مستقیم با نماینده در ارتباط هستند و هرگونه پیشرفت یا پسرفت در منطقه مرتبط به اعضای این شورا می باشد.

ماده 2- شرایط و نحوه تعیین اعضا:

1- اعضا محترم درخواست را بصورت صورتجلسه محلی خطاب به نماینده مردم تنظیم می نمایند
2-  تعدا اعضا شورای مشورتی در روستا 3 نفر و در بخش 5 نفر است
3- اعضا حداق باید دارای مدرک تحصیلی دیپلم باشند
4-  حداقل سن اعضا 25 سال است
5- اعضا باید ساکن و اهل آن بخش یا روستا باشند
6- اعضا باید دارای حسن شهرت در بخش یا روستا باشند
7- صورتجلسه باید به تایید و امضا  10 نفر از معتمدین و یا ریش سفیدان شناخته شده بخش یا روستا برسد
8- صورتجلسه باید به تایید امام جمعه بخش یا روستا برسد
9- صورتجلسه باید به تایید پاسگاه محل برسد.

فرزند اورامانات
شهاب نادری
منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

بیانیه شماره 3

8 پاسخ برای “بیانیه شماره 3 شهاب نادری منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اورامانات

  • سر ز مین در تاریخ فروردین 12, 1395 گفت:

    ضمن سلام وتبر یک سال نو به شما نمانند ه محتر م منتخب مر د م پاوه واور امانات اگر 5نفر تصمم بگیر ند مانند د و رهای قبل می شو د فقط فرزند ان آنان سر کاز میر و نند وپس بچه هایی که پد ر شان هیچ کار ه نیست یا پد ر وماد ر شان ازد ست د اد ه اند ه ولی مد رک گر فته اند بیکار هستند چکار کنند لطلفا آقای ناد ر ی خود تان مشکلات مر د م ر ا بر رسی فر مایید .باتشگر

  • سید احسن احمدی در تاریخ فروردین 11, 1395 گفت:

    با سلام
    هر شهر یا روستایی منتخبینی دارند که طی یک انتخابات رسمی و عمومی انتخاب شده اند و یکی از وظایفشان پیگیری مشکلات و مسایل محل خود از طریق نماینده می باشد لذا تشکیل یک شورا که مردم آنها را انتخاب کنند به غیر از طریق انتخابات نمی تواند رسمیت داشته باشد و اگر هم تشکیل شود منتخب مردم نیستند در این ییانیه ذکر شده که این افراد از طریق مردم انتخاب شوند و این یک تناقض است که باعث موازی کاری و دخالت در امور شوراهها شده و اختلافات را در میان مردم بیشتر میکند بنابراین اگر اعتقاد به مشورت با مردم و کار شورایی دارید
    بسم الله شورا وجود دارد و بدون در نظر گرفتن این موضوع که افراد شوراهای اسلامی شهر و روستا در انتخابات از شما حمایت کرده اند یا نه با احترام به رای مردم با آنها همکاری کرده و مشکلاتشان را در حد توان مرتفع نمایید و در حالت دوم اگر میخواهید مشاورانی در محل داشته باشید که بتوانند مشکلات و نیازها را از نزدیک رصد کنند و شرطش آن است که با شما همسو بوده باشند(این موضوع در بیانیه ذکر شده است ” و تایید نهایی توسط شخص نماینده محترم ذکر شده است”) باز هم میتواند مفید باشد امادیگر نیاز به این شورا و رسانه ای کردن آن ندارد خودتان آنها را منصوب کنید.
    و نکته آخر اینکه در ماده یک ذکر شده که “هر گونه پیشرفت و پسرفت در در منطقه مرتبط با این شورا است ”
    این را لطفا شرح داده و روشن نمایید اگر منظورتان این است که مسءولیت پیشرفت و عدم پیشرفت با این شورا است که به هیچ وجه قابل قبول نیست چرا که در هر حالت ،چه پیشرفت و چه پسرفت حاصل شود به حساب عملکرد نماینده محترم گذاشته خواهد شد و این گونه بیانیه ها به هیچ وجه نمیتواند رفع مسءولیت برای جنابعالی باشد.
    در پایان آرزو میکنم با عملکرد سنجیده و درست ،نماینده محترم بتواند به کل اورامانات خدمت کند به گونه ای که نام خود را جاودانه نموده و گوشه ای از درد و رنج این مردم مظلوم را التیام بخشد.
    پاینده باشید

  • شار دوست در تاریخ فروردین 11, 1395 گفت:

    برادر عزیز این جمله ( 13 نقطه از محور روانسر به پاوه با رانش کوه همراه شد) به عدد یک رقمی تبدیل کن دیگر چیزی نمی خواهیم ….. کسی چیزی گفت بگو شار دوست وایه وت

  • فرئند حقیر اورامان در تاریخ فروردین 11, 1395 گفت:

    آقای نادری نمی دانم آیا واقعا خودتان هستید که این بیانیه ها را می دهید!!! برادر عزیز مگر 5 نفر می توانند برای یک شهر تصمیم بگیرند 5 نماینده قبلی در انتخاب یک شهردار به گل نشسته اند پس این راه به ترکمنستان می رود نه به ….. لطفا به دوستان خود اعتماد کنید

  • ناشناس در تاریخ فروردین 10, 1395 گفت:

    آزاد.با توجه به اینکه در روستاها وبخش ها شورای رسمی توسط مردم انتخاب شده بهتر است آقای نادری با این شوراها بحث وتبادل نظر نمایند وچند نفر دیگر این شوراها را همراهی کنند تا نسبت به پیشرفت منطقه وبه وجود نیامدن اختلاف بین شورای رسمی وشورای مشورتی دست در دست هم داده ومانند برادر برای روستا وبخش وشهر خود خدمت کنند اگر هدف خدمت وآبادانی وپیشرفت است با این روش هم نماینده موفق است وهم شورا تعین شده توسط مردم .وطرف هم برای دولت ومسولین مشخص می باشد.وفردا پس فردا در صورت عدم کم کاری مردم هم می توانند نماینده وشورای تعین شده را باز خواست نمایند.

  • اگاه در تاریخ فروردین 10, 1395 گفت:

    جناب آقای نادری نماینده محترم منتحب اورامانات
    سلام علیکم
    نمی دانم ایا اصلاٌ به این کامنتها نگاه خواهی کرد یا نه ولی به عنوان یک وظیفه شهروندی نظر خود را بیان خواهم نمود
    انصاف حکم می کند که اینطور فکر کنیم که جتابعالی به راستی دغدغه مردم را داری وبهمین دلیل سعی می نمایی با اطلاع کامل از مشکلات جامعه با برنامه ریزی در صدد رفع آن باشی اما از سر دلسوزی ایرادات ذیل را خدمت بیانیه جنابعالی عرض می نمایم
    1- در قانون جمهوری اسلامی شوراهای شهر وروستا بعنوان منتخبین مردم وظیفه پیگیری مشکلات شهر وروستا وانعکاس آن به مسئولان اجرایی شهرستان واز این طریق به استان وکشور را بعهده دارند.هر چند دولت تدبیر وامید در یک اقدام عجیب وغریب اقدام به تشکیل شوراهای مشورتی توسعه شهرستان هم نموده(البته پیگیری نمودم ظاهرا پاوه اولین شهریست که اقدام به تشکیل این شورا با حضور یکسری از نوابغ ومعتمدین مورد وثوق مردم !!!!! نموده است) بنظر جنابعالی تشکیل این شورا بجز ایجاد موازی کاری وچند دستگی کار دیگری می تواند انجام دهد؟
    2-ظاهرا جنابعالی برای این شورا در دو ماده و10 بند اساسنامه تعریف نموده آی و در راستای اجرای آن نیز مراحل کاری با امضاء چندین ارگان را جزء الزامات قلمداد نموده ای ،آیا می دانی این تشکل وتصمیمات آن نه تنها هیچ جایگاه حقوقی ندارد بلکه بدلیل دخالت در فعالیت شوراها مخالف قانون اساسی می باشد؟
    3-قانون جمهوری اسلامی ورود مستقیم ارگان های نظامی را در مسائل سیاسی واقتصادی منع نموده اینکه صورتجلسه با امضاء پاسگاه رسمیت می یابد ایا مخالف قانون نیست؟
    برادر بزرگوار هر نماینده باید بمنظور اطلاع از وضعیت اجتماعی،سیاسی،اجتماعی واقتصادی حوزه انتخابیه از مشاوران مختلفی سود ببرد واین کار لازم وپسندیده ای می باشد ولی بنظر شما بجای این اقدام ایا بهتر نیست در تمام حوزه ها مانند بهداشت ودرمان،نیرو،محیط زیست،کشاورزی،اقتصاد و… از مشاوره اساتید دانشگاهی منطقه (که بحمدالله کم هم نیستند ومن مطمئنم حاضرند بدون هیچ چشمداشتی تمام نیازهای علمی وفنی جنابعالی را تامین نمایند) در کنار چندین معتمد(منظورم معتمد واقعی نه شبه معتمد) از مشاوره اعضاء شوراها سود ببری
    در خاتمه خدمت برادر خودم عارضم اگر یک اسب شناسی از دلایل ناکامی نمایندگان قبلی انجام دهی مهمترین مشکل تبعیض بین شهرستانهای مختلف واختلاف همیشگی با فرمانداران وامام جمعه شهرستان بوده است لذا ضمن اینکه از درگاه باریتعالی برای جنابعالی توفیق در انجام خدمت شایسته به مردمان دیارم را خواستارم ناصحانه می خواهیم ضمن حفظ استقلال خود از اختلاف با مسئولین رده بالای شهرستان پرهیز نموده وبعنوان ید واحد با همراهی با سایر مسئولین نسبت به حل مشکلات شهرستان اهتمام جدی داشته باشید.

  • ناشناس در تاریخ فروردین 10, 1395 گفت:

    دستتان درد نکنه که این فکر را کردین

  • احمد در تاریخ فروردین 10, 1395 گفت:

    بیمارستان 32تختخوابی روانسرفراموش نشود