پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:09

پاوه با 53 میلیمتربارش ، پربارش ترین شهر استان طی بارشهای اخیر/ عکس

پاوه با 53 میلیمتربارش ، پربارش ترین شهر استان طی بارشهای اخیر/ عکس

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از بارش 17 میلیمتری باران طی 24 ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: این بارش ها کماکان تا صبح سه شنبه ادامه پیدا می کند. شاهرخ پارسا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشترین بارش این سامانه از شهر […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از بارش 17 میلیمتری باران طی 24 ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: این بارش ها کماکان تا صبح سه شنبه ادامه پیدا می کند.پاوه

شاهرخ پارسا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشترین بارش این سامانه از شهر پاوه با 53 میلیمتر و کمترین نیز از بخش حمیل اسلام آبادغرب با هفت میلیمتر گزارش شد.

وی افزود: در این مدت ساکنین شهر کرمانشاه نیز شاهد بارش 10 میلیمتری باران بودند.

پارسا یادآور شد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون (اول مهر 94 لغایت هفتم فروردین 95) میانگین بارش های استان به 544 میلیمتر رسیده که در مقایسه با مدت مشابه قبل 94 درصد و در مقایسه با میانگین بلند مدت 54 درصد رشد نشان می دهد.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه همچنین با اشاره به تداوم بارندگی ها در تمام نقاط استان، گفت: شدت بارش ها برای امروز و امشب پیش بینی شده است، هرچند فردا دوشنبه نیز شاهد بارش باران در تمام نقاط استان با شدت کمتر خواهیم بود.

وی ادامه داد: روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود اما از اواخر پنجشنبه سامانه بارشی دیگری وارد جو استان می شود و در روز جمعه که روز طبیعت (سیزده بدر) نیز هست بازهم شاهد بارندگی خواهیم بود که اطلاعات تکمیلی طی روزهای آینده اعلام می شود.

عکس احسان جمیل پناه

سراب هولی امروز پاوه

پاوه - هولی