ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:14

پلیس راه در تمامی جاده های منطقه اورامانات گشت زنی می کند

پلیس راه در تمامی جاده های منطقه اورامانات گشت زنی می کند

به گزارش سلام پاوه؛ فرمانده پاسگاه پلیس راه روانسر به پاوه گفت: در ایام نوروز گشت های پلیس راه به صورت محسوس و غیرمحسوس در تمامی جاده های منطقه اورامانات گشت زنی می کند و با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهد کرد. سرهنگ نصرالله قانع روز جمعه در گفتگو با ایرنا گفت: به دلیل اهمیت سفرهای […]

به گزارش سلام پاوه؛ فرمانده پاسگاه پلیس راه روانسر به پاوه گفت: در ایام نوروز گشت های پلیس راه به صورت محسوس و غیرمحسوس در تمامی جاده های منطقه اورامانات گشت زنی می کند و با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهد کرد.

82011775-70609103سرهنگ نصرالله قانع روز جمعه در گفتگو با ایرنا گفت: به دلیل اهمیت سفرهای نوروزی پلیس راه از آمادگی کامل برای برخورد با متخلفان و مجرمان برخوردار است و در این راستا تذکرهای لازم به مسافران داده می شود.

وی با بیان اینکه پلیس راه روانسر به پاوه با بیش از یک هزار و 333 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارای بیشترین حوزه استحفاظی در استان کرمانشاه است تصریح کرد: محور کرمانشاه به روانسر یکی از سه محور پرتردد استان طی چند روز گذشته بوده است.

فرمانده پلیس راه روانسر به پاوه اظهار داشت: خوشبختانه آمار تصادفات در این حوزه نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

قانع تاکید کرد: در این ایام تردد موتورسیکلت در کلیه محورها ممنوع است و همکاران ما با تخلفات حادثه ساز برخورد جدی خواهند داشت.

وی در خصوص اعمال جریمه های جدید نیز گفت: افزایش جریمه ها برای ایمنی و سلامتی بیشتر مردم است.

سرهنگ قانع یادآور شد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خوشبختانه در نوروز 95 در محورهای برون شهری تصادفات منجر به فوت را در جاده های شهرستان روانسر نداشتیم و سوانح جرحی و خسارتی نیز به ترتیب 14 و 15 درصد نسبت به نوروز سال گذشته کاهش داشته است.

2 پاسخ برای “پلیس راه در تمامی جاده های منطقه اورامانات گشت زنی می کند

  • rahim در تاریخ فروردین 7, 1395 گفت:

    وجای تشکر دارد از فرماندهی نیر و انتظامی هنگ مرزی سپاه راهنمایی ورانندگی با پرسنل تحت امر که در این ایام عید جهت خدمت به مسا فرین عزیز سنگ تمام گذاشت نهایت تشکر دارم در شهر ستان پاوه وتابع سر بلند وپیروز باشند

  • از دوستان پاوه س در تاریخ فروردین 6, 1395 گفت:

    بر خود واجب دیدم از سرهنگ مرادی فر ما نده پلیس راه استان وپرسنل خدوم وخستگی ناپذیر ایشان در هر شرایط جوی در خدمت مردم خوب استان می باشند که سلامت رانندگان در جاده با کمک خدا وزحمات آنها سلامت به مقصد برسند اجرکم عندا…..سلامت وموفق باشید