س 28 فروردین 1403 ساعت 20:31

ماموستا قادری با روحانیون برخی از روستاهای جوانرود دیدار کرد/ گزارش تصویری

ماموستا قادری با روحانیون برخی از روستاهای جوانرود دیدار کرد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : حاج ماموستا ملا قادر قادری با حضور روستاهای سراب برد زنجیر، چشمه نزار علیا، چشمه نزار سفلی،سید علی، زلان و چشمه گدار جوانرود، با روحانیون و پیشنمازهای این روستاها دیدار و گفتگو کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ طبق سنت خاص سالانه، و در آستانه سال جدید، ماموستا ملا […]

به گزارش سلام پاوه : حاج ماموستا ملا قادر قادری با حضور روستاهای سراب برد زنجیر، چشمه نزار علیا، چشمه نزار سفلی،سید علی، زلان و چشمه گدار جوانرود، با روحانیون و پیشنمازهای این روستاها دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ طبق سنت خاص سالانه، و در آستانه سال جدید، ماموستا ملا قادر قادری با حضور در روستاهای محروم سراب برد زنجیر، چشمه نزار علیا، چشمه نزار سفلی،سید علی، زلان و چشمه گدار جوانرود، با روحانیون و پیشنمازهای این روستاها دیدار و گفتگو کردند.دیدار ماموستا قادری

در این سفر که آقایان ماموستا هادی رمضانی، ملا بلال مرادی و ملا برهان همتی، ماموستا قادری را همراهی میکردند،حاج ماموستا ابتداء با حضور در روستای سراب برد زنجیر، با ماموستا علی، پیشنماز روستا دیدار کرد،در این دیدار ماموستا علی گزارشی از اوضاع روستا ارائه و ماموستا قادری هم برای ایشان در ادامه راه آرزوی توفیق کرد.

بعد از این دیدار، حاج ماموستا و هئیت همراه، عازم روستای چشمه نزار علیا شدند. و با ماموستا هادی، پیشنماز روستا دیدار و از نزدیک جویای وضعیت فرهنگی و دینی در روستا شدند.

در این دیدار که آقایان ماموستا علی، پیشنماز برد زنجیر و ماموستا احمد، پیشنماز روستای سید علی نیز حضور داشتند، ماموستا هادی، گزارشی از وضعیت روستا ارائه کرد.

حاج ماموستا قادری در این گزارش ضمن اظهار خوشحالی از وضعیت تدین مردم روستا اعلام کردند، تمام مردم روستای چشمه نزار در نمازهای جمعه و جماعت حاضر می شوند.

نماز ظهر به امامت ماموستا حاج ملا قادر قادری در روستای چشمه نزار علیا اقامه شد.

پس از نماز، در حالیکه پیشنمازان روستاهای فوق الذکر ماموستا قادری را همراهی میکردند، حاج ماموستا، در روستای چشمه نزار سفلی حضور یافت و با ماموستا محمد پیشنماز روستا دیدار کرد.دیدار ماموستا قادری

گام بعدی سفر حضور در روستای زلان بود،حاج ماموستا؛ به رسم وفا پس از حضور در روستا ابتداء با خانواده مرحوم ماموستاحسن، پیشنماز قبلی زلان دیدار و از نزدیک از وضعیت معیشت و زندگی خانواده آن مرحوم قرار گرفتند.

ماموستا قادری ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای همسر و فرزندان مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای آنان طلب توفیق و تندرستی کردند.

حاج ماموستا، پس از دیدار با خانواده مرحوم ماموستا حسن، با حضور در منزل ماموستا فاروق(سیاناوی)، پیشنماز جدید روستای زلان با ایشان دیدار کرد. در این دیدار ماموستا قادری ضمن توصیه اکید به حفظ  هوشیاری در مقابله با هجمه سنگین دشمنان، از روحانیون محترم حاضر خواستند با فعالیت و تلاش دوچندان ضمن تقویت فکر صحیح اسلامی، از رشد افکار انحرافی جلوگیری کنند.

امام جمعه شهرپاوه برگزاری نشست های مختلف، پاسخگویی به شبهات، همراهای با جوانان علاقمند به دین و حضور مستمر در میان مردم روستا را اقدامات مهمی در راستای جذب حداکثری برشمردند و افزود: همه باید همت کنید وضعیت روستاهایی که در آن ها پیشنماز هستید را هر روز بهتر از روز قبل نمائید

در ادامه پیشنماز روستای زلان نیز گزارشی از فعالیتهای خود در روستا و وضعیت جمعه و جماعت روستا ارائه کرد.

حاج ماموستا قادری در گام آخر سفر خود، عازم روستای چشمه گدار برای دیدار با ماموستا ملا عزیز شدند، روحانی مسنی که علی رغم کهولت سن همچنان استوار در خدمت دین است. در این دیدار امام جمعه پاوه ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای ماموستا عزیز، برای ایشان در راه خطیر خدمت به دین خدا، استدعای توفیق کرد.

تصاویر تکمیلی

didar-ba-rohanione-javanrood-24-12-94-17 didar-ba-rohanione-javanrood-24-12-94-15 didar-ba-rohanione-javanrood-24-12-94-14 didar-ba-rohanione-javanrood-24-12-94-10 دیدار ماموستا قادری didar-ba-rohanione-javanrood-24-12-94-16 didar-ba-rohanione-javanrood-24-12-94-06 دیدار ماموستا قادری دیدار ماموستا قادری didar-ba-rohanione-javanrood-24-12-94-01 دیدار ماموستا قادری didar-ba-rohanione-javanrood-24-12-94-05 didar-ba-rohanione-javanrood-24-12-94-12 didar-ba-rohanione-javanrood-24-12-94-09 didar-ba-rohanione-javanrood-24-12-94-13 دیدار ماموستا قادری

4 پاسخ برای “ماموستا قادری با روحانیون برخی از روستاهای جوانرود دیدار کرد/ گزارش تصویری

  • فرهنگی در تاریخ فروردین 9, 1395 گفت:

    مردان بزرگ ساخته مشوند ………..زاده نمی شوند.

  • هادی کاظمی در تاریخ فروردین 7, 1395 گفت:

    درود بی پایانم را نثار بزرگ مردی می مینمایم که همیشه و در هم حال در صحنه های متفاوت حضور فعال داشته و محبوب دلهای صاف و صادق است دست مریزاد ماموستا انشا الله که برای مردم اورامانات سربلند و پایدار باشی انشا الله..

  • محمد در تاریخ اسفند 29, 1394 گفت:

    چقدر خوب است این دیدارها
    وجود ماموستا ملاقادر نعمت بزرگی برای منطقه ماست

  • محمد حشتمی در تاریخ اسفند 29, 1394 گفت:

    رمز موفقیت امام جمعه پاوه در همین کارهاست، انصافا” روحانی بزرگوار و مدیری است
    خداوند حفظشان فرماید